قفسه

قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت انواع قفسه فلزی پیچ و مهره ای انباری را از پرشین صنعت آسیا مرکز پخش انواع قفسه های فلزی پیچ و مهره ای انبار و فروشگاه و تجهیزات فروشگاهی در کرج بخواهید

قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نسبت به سایر قفسه های فلزی انباری و فروشگاهی بسیار ارزان تر است به همین دلیل نیز بسیار مورد توجه انبار داران و فروشگاه داران میباشد. این نوع قفسه های فلزی میتوانند تا ۱۰۰ کیلوگرم بار را بر روی هر طبقه تحمل کنند البته این وزن بستگی به نوع کفی های قفسه فلزی نیز دارد. در مرکز پخش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا میتوانید انواع قفسه های فلزی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای با توجه به نوع قفسه، محل قرار گیری قفسه ها و نصب آنها متفاوت خواهد بود. مثلا برای خرید قفسه های فلزی یک انباری بزرگ صنعتی بیشتر از خرید قفسه بندی یک انبار کوچک مواد غذایی باید هزینه کرد. بنابر این اگر میخواهید انباری خود را با قیمت مناسب قفسه بندی کنید بهتر است پیش از هرچیز نوع قفسه را مشخص کنید. آیا میخواهید به صورت انسانی بارها در قفسه ها قرار بگیرند و خارج شوند یا ترجیح میدهید این کار را به کمک ماشین های حمل بار انجام دهید. آیا میخواهید قفسه ها به صورت طبقه ای نصب شوند یا ترجیح میدهید همه چیز روی سطح زمی باشد تا خطر کمتری آن ها را تهدید کند؟

درباره انواع قفسه های فلزی انبار در ادامه به اختصار بخوانید و در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با مرکز پخش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس بگیرید و انواع قفسه های پسچ و مهره ای انبار را با قیمت مناسب بخرید.

انواع قفسه های فلزی پیچ و مهره ای

قفسه های فلزی پیچ و مهره ای سبک و سنگین دو دسته از مهمترین انواع قفسه های فلزی انبار میباشند. این دو نوع قفسه با توجه به کاربری که دارند تقسیم بندی شده اند. قفسه های سبک برای نگهداری اجناسی با وزن کمتر و قفسه های  فلزی پیچ و مهره ای سنگین که قیمت بیشتری نیز دارند، دارایر تحمل وزن بیشتر و البته طراحی اختصاصی تر هستند.

قفسه فلزی انباری سبک

این نوع قفسه های پیچ و مهره‌ای با قیمت ارزان و کارایی زیادی که دارند بیشتر در انباری های کوچک و برای نگهداری محصولات سبک تر مثل مواد غذایی یا لوازم یدکی استفاده میشود. ارتفاع کم و دسترسی آسان ، نصب راحت و البته قیمت پایین این قفسه های فلزی انباری دلیل اصلی استفاده از آنها در فروشگاه ها یا انباری ها میباشد. باین نوع قفسه ها بین ۵۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم تحمل وزن دارند که با توجه به کفی های قفسه و نوع نصب آن متفاوت خواهد بود.

قفسه پیچ و مهره ای سنگین

در انبار های بزرگتر برای نگهداری اقلام نیمه سنگین از این نوع قفسه ها استفاده میشود. بازه تحمل بار در این نوع قفسه بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم بار گسترده به روی هرطبقه می باشد. این یعنی نگهداری اقلام صنعتی با خیال راحت در این قفسه های پیچ و مهره ای ارزان قیمت.

قفسه فلزی انبار دست دوم

در مرکز پخش قفسه های فلزی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها برای قفسه بندی انبار خود از قفسه های دست دوم استفاده کنید و با هزینه کمتر یک مرکز نگهداری مرتب داشته باشید. جهت مشاوره ، طراحی ، اجرا و خرید انواع قفسه های فلزی انباری پیج و مهره ای با کارشناسان ما در پرشین صنعت آسیار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code