ساعت کاری: 9-21

همه چیز درباره قفسه فروشگاهی لوازم خانگی

سرفصل موضوع

همه چیز درباره قفسه فروشگاهی لوازم خانگی

از جمله فروشگاه‌هایی که برای محصولات خود به قفسه نیاز دارند می‌توان به فروشگاه لوازم خانگی اشاره کرد. چه نوع قفسه‌ای برای فروشگاه لوازم خانگی مناسب است؟ به این سوال در ادامه متن پاسخ خواهیم داد و راه خرید قفسه فروشگاهی لوازم خانگی را یاد خواهید گرفت. در اینجا سعی کرده‌ایم همه چیز درباره قفسه فروشگاهی لوازم خانگی را بیان کنیم تا در خرید قفسه مناسب به شما کمک کرده باشیم.

از آنجا که لوازم خانگی در منازل استفاده می‌شود و ما پیوسته به دنبال آن هستیم که زیبا‌ترین وسایل را برای منزل خود خریداری کنیم، چیدمان مناسب لوازم خانگی در قفسه فروشگاهی می‌تواند زیبایی دو چندانی به محصولات ببخشد که فروش بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

قفسه فروشگاهی لوازم خانگی سبک

قبل از خرید قفسه فروشگاهی لوازم خانگی سبک نیاز است که ابتدا کالا‌های سبک و سنگین را از یکدیگر جدا کنید و برای هر کدام قفسه فروشگاهی مربوط به خود را خریداری کنید. برای لوازم خانگی سبک می‌توانید از قفسه‌هایی که داری جنس چوب، ام دی اف و یا فلز هستند را انتخاب کنید؛ زیرا نیازی به استحکام خیلی زیاد قفسه نیست و اگر تحمل وزن متوسطی داشته باشند به راحتی می‌توان از آن برای لوازم خانگی سبک استفاده کرد. استفاده از طبقه‌های شیشه‌ای نیز امکان‌پذیر است.

اگر به دنبال خرید قفسه‌ای هستید که طول عمر نسبتا خوبی داشته باشد و در طولانی مدت بتوانید از آن در فروشگاهتان استفاده کنید بهترین گزینه خرید قفسه تماما فلزی است که حتی می‌توان کالا‌های سنگین را نیز بر روی آن قرار داد. قفسه یک طرفه فلزی دیواری و ایستای مقاوم از جمله قفسه‌هایی است که برای فروشگاه لوازم خانگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

قفسه فروشگاهی لوازم خانگی فلزی

در اینجا لازم است که لوازم خانگی موجود در فروشگاه را به چند قسمت تقسیم کنیم تا بتوانیم قفسه مناسب برای هر وسیله را معرفی کنیم:

  1. قفسه مارکتی لوازم خانگی سنگین
  2. قفسه مارکتی لوازم خانگی تزیینی
  3. قفسه مارکتی انبار لوازم خانگی

قفسه مارکتی لوازم خانگی سنگین

بهتر است از قفسه‌های فلزی که قابلیت نصب بر روی دیوار دارند استفاده شود تا از ریزش احتمالی محصولات و آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری شود. در چیدمان محصولات دقت کنید که وسایل سنگین‌تر مانند ماکرو‌فر و توستر را در طبقه پایینی قفسه قرار دهید و محصولات سبک‌تر مانند اتو و آبمیوه‌گیر را در طبقه‌های بالا‌تر بگذارید. پس بهترین قفسه مارکتی لوازم خانگی سنگین، قفسه فروشگاهی لوازم خانگی فلزی است.

قفسه مارکتی لوازم خانگی تزیینی

برای لوازم خانگی تزیینی و زینتی می‌توان از قفسه‌های بسیار زیبایی که برای همین قسمت ساخته شده‌اند استفاده کرد. شکل عمومی قفسه لوازم خانگی تزیینی به صورت میله و پایه‌های فلزی و طبقه‌های چوبی است که قرار‌گیری لوازم تزیینی بر روی آن‌ها زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند.

قفسه مارکتی انبار لوازم خانگی

اگر برای انبار لوازم خانگی به قفسه نیاز دارید بهتر است از قفسه‌های پیچ و مهره‌ای استفاده کنید که تحمل وزن بالا و جنس مقاومی دارند؛ زیرا ممکن است در اثر وزن سنگین محصولات قفسه دچار آسیب شود.

سخن پایانی

اکنون شما می‌توانید لوازم خانگی خود را دسته‌بندی کنید و برای هر کدام، قفسه مورد نیاز را خریداری کنید. قفسه فروشگاهی لوازم خانگی با جنس فلز‌های مختلف از بهترین گزینه‌ها برای لوازم خانگی است تا اطمینان حاصل کنید که کمترین آسیب به قفسه وارد می‌شود. قفسه فروشگاهی برای چیدمان مناسب محصولات فروشگاهتان در سایت موجود است و شما می‌توانید آن را همراه با لوازم جانبی آن خریداری کنید.

پروژه های همیشگی ما

پرفروش ترین ها

ترولی و سبد فروشگاهی
۲۹%
کانتر چک اوت
۱۵%
انواع قفسه های فروشگاهی
۵۶%
۰
تعداد پروژه های اجرا شده در سال ۱۴۰۲

نظرات مشتریان

گالری تصاویر

مقالات

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

سبدخرید

بستن (Esc)

ورود

بستن (Esc)

بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.

سبدخرید

بستن (Esc)

ورود

بستن (Esc)