قفسه

قفسه فلزی انباری

فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت مرجع خرید انواع قفسه فلزی انباری و فروشگاهبا بهترین قیمت ، درباره قفسه های فلزی طوسی و پیچ و مهره ای توضیح میدهد.

قفسه‌بندی فلزی ثابت انبار برای استفاده در انبار های کالا های صنعتی و تجاری و حتی برای انباری های خانگی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این قفسه ها که به آنها قفسه مشبک نیز گفته میشود، نوعی زا قفسه های پیچ و مهره ای هستند. این قفسه ها به صورت ثابت روی زمینبست شده اند و قابل جابجایی نمیباشند. از قفسه های فلزی انبار به چند دسته تقسیم میشوند. از جمله قفسه‌بندی پالت راک، قفسه‌بندی پانل راک، قفسه‌بندی خود راهرو، قفسه بندی مشبک، بازویی و متحرک.در ادامه درباره انواع و قیمت قفسه های فلزی طوسی انبار توضیحاتی خواهیم داد. پرشین صنعت، فروشگاه انواع تجهیزات فروشگاهی و انباری همراه شماست.

قفسه بندی فلزی ثابت انبار

قفسه بندی های فلزی ثابت اصولا برای نظم دهی به محیط نگهداری کالا ساخته و استفاده میشوند. ما حالا میخواهیم درباره قفسه های فلزی ثابت انبار که به قفسه های فلزی طوسی نیز شناخته میشوند صحبت کنیم. قفسه های فلزی انبار با استفاده از سازه های بسیار مقاومی به زمین وصل میشوند و قابل جابجایی نیستند. این نوع قفسه در انواع مختلف با توجه به نیاز مشتری در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی و انباری پرشین صنعت عرضه میشود. انواع قفسه های فلزی انبار که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد:

  • قفسه بندی پالت راک
  • قفسه بندی پانل راک
  • قفسه بندی راهرو سر خود و راهرو باریک
  • قفسه بندی مشبک

قفسه بندی فلزی پالت راک

اقفسه‌بندی فلزی پالت راکت متشکل از قاب فلزی، ستون، پالت پروفیل، پالت بشکه، پالت قرقره، رابط، مهاربندهای ستونی، ضربدری و افقی و قفل بازو و واسط افزایش ارتفاع ستون راک میباشد.. قفسه‌بندی پالت راکرا به صورت ردیف‌های یک پالت، دو و سه پالت میتوان در کنار هم قرار داد. تعداد این پالت ها به نسبت وزن محصولات، فضای سالن، نوع لیفتراک و تعداد کالاها متفاوت میباشد. عرض دهنه ها بستگی به حجم کالاها دارد.

قفسه بندی فلزی پانل راک انبار

قفسه‌بندی پانل راک به قفسه های فلزی کفپوش دار سنگین انباری نیز شناخته میشوند. ویژگی متمایز کننده این ققسه بندی های فلزی طوسی داشتن کفی های سنگین میباشد. دارا بودن قفسه های سنگین پانل راک، امکان نگهداری کالاهای صنعتی سنگین تر را فراهم میکند. وجود پله های فلزی در میان طبقات موجب دسترسی آسان تر کاربران و نیروهای انسانی به طبقات مختلف این نوع قفسه فلزی میشود. ما در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی . انباری پرشین صنعت انواع قفسه های فلزی انبار را با بهترین قیمت به شما ارائه میدهیم.

قفسه بندی فلزی راهرو سر خود و راهرو باریک

قفسه بندی راهرو سر خود و راهرو باریک به قفسه هایی گفته میشود که در آنها فضای اضافی میان قفسه ها حذف شده و فضای بیشتری برای قفسه بندی کالا ها در نظر گرفته شده است. قفسه بندی های راهرو سرخود فقط امکان عبور یک کاربر را از میان راهرو های بین قفسه میدهد. این یعنی فضای بیشتر برای کالا ها و صرفه جویی در اندازه انبار. قفسه های راهرو باریک دارای راهرو های باریکتری نسبت به نوع قبلی میباشند. این مدل قفسه ها فقط امکان باربرداری از طریق لیفتراک ها و دستگاه های باربری را به کاربر میدهند. از این مدل قفسه ها در انبارهای کانتینر و کالاهای سنگین صنعتی استفاده میشود.

قفسه بندی فلزی انبار مشبک

قفسه‌بندی مشبک یا قفسه های پیچ و مهره ای که پیش از این درباره آن صحبت کردیم از پر مصرف و پر طرفدار ترین نوع قفسه فلزی انبار میباشند که به صورت تک و عمده در پرشین صنعت طراحی و به فروش میرسند. این قفسه ها علاوه بر استفاده های صنعتی در کتابخانه ها و انبار های منزل نیز کاربرد دارند. قفسه های پیچ و مهره ای به وسیله پیچ و مهره به هم متصل میشوند و به همین دلیل میتوان ارتفاع، طول، عرض و اندازه قفسه را با توجه به نیاز تعیین کرد.

قیمت قفسه فلزی طوسی انبار

قفسه های طوسی انبار فلزی هستند و به همین دلیل نوسانات قیمت فلزات و البته تغییرات نرخ پیچ و مهره در تعیین قیمت قفسه های انباری موثر است. از ارائه قیمت های آنلاین برای این نوع قفسه ها معذوریم. برای خرید انواع تجهیزات فروشگاهی میتوانید با فروشگاه پرشین صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code