قفسه

قفسه بندی پیچ و مهره ای

مرکز پخش قفسه فلزی انبار و فروشگاه پرشین صنعت آسیا مرجع خرید انواع قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نو و دست دوم انباری و فروشگاه و منزل با قیمت مناسب

قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای را به عنوان قفسه های فلزی انباری ، قفسه های فروشگاهی و قفسه های انبار منزل میتوان استفاده کرد. برای صرفه جویی در هزینه ها افراد ترجیح میدهند برای فروشگاه یا انباری فروشگاه خود از قفسه های فلزی دست دوم استفاده کنند. ما در مرکز پخش انواع قفسه بندی فلزی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت با سالها تجربه در زمینه تولید و اجرا قفسه بندی های فلزی، میتوانیم با اطمینان بگوییم که برای خرید انواع قفسه فلزی با قیمت مناسب از صفر تا صد همراه شما هستیم. برای سفارش کافی است با متخصصین پرشین صنعت آسیا تماس بگیرید.

قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای

قفسه‌های‌فلزی پیچ و مهره ای انبار و فروشگاه همانطور که از اسمشان مشخص است، متشکل از نبشی های سوراخدار و کفه فلزی است که با پیچ و مهره به هم متصل شده اند. این مدل قفسه های فلزی علاوه بر قیمت مناسب، از امکان نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار هستند. سیستم قفسه بندی پیچ ومهره ای به سیستم قفسه مشبک نیز معروف است. این نوع قفسه های فلزی برای انبار هایی با بارگزاری انسانی و دستی دارند مناسب است. البته از انواع دیگر قفسه ها نیز میتوانید برای انبار های مکانیزه و صنعتی نیز استفاده کنید.

قفسه های فلزی پیچ و مهره ای انبار

قفسه های فلزی پیچ ومهره ای را میتوان هم برای انبار فروشگاه استفاده کرد و هم به عنوان قفسه بندی های انبار منزل کاربرد دارند. این قفسه های فلزی که معمولا طوسی رنگ هستند، برای نظم دهی به فضا بسیار مناسب اند. به علت رنگ و ظاهر معمولی، این قفسه ها به عنوان قفسه های داخل فروشگاه استفاده نمیشوند. چرا که ظاهر جذابی به فروشگاه ، سوپرمارکت یا هایپر مارکت نمیدهد. در عوض برای قفسه های سوپری از مدل های رنگبندی دار با ظاهری شیک تر استفاده میشود.

قفسه‌های فلزی پیچ‌و‌مهره ای انبار  تحمل حداکثر وزن ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع را دارند. البته این مقدار با توجه به عرض قفسه، ارتفاع آن ، تکیه گاه و فاصله بین طبقات متفاوت است. سایز های مختلف قفسه های مختلف انباری و البته قیمت و خرید قفسه های فلزی دست دوم را در ادامه بخوانید.

اندازه های مختلف قفسه های فلزی انبار

اندازه های قفسه های فلزی با توجه به کاربری آن متفاوت است. مثلا اگر برای انبار خوراکی و محصولات سوپرمارکتی میخواهید از این قفسه ها استفاده کنید، میتوانید از عض های معمولی و متوسط استفاده کنید. اما برای استفاده انبار به عنوان انبار لوازم یدکی خودرو، بهتر است که این قفسه ها دارای عرض بیشتر و البته تحمل وزن بالاتری باشند. اندازه های مختلف طول ، عرض و ارتفاع قفسه های فلزی انباری به شرح زیر است:

  • طول متغیر بین ۶۰-۷۰-۸۰ -۹۵ سانتی متر
  • عرض (عمق) متغیر بین  ۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۶-۵۰-۶۰
  • ارتفاع (طول نبشی ها) متغیر بین ۲۰۰-۲۴۴-۳۰۰-۴۰۰-۴۵۷ سانتی متر

نکته مهم در ساخت و اجرای قفسه های فلزی در نوع نبشی بکار رفته در ساخت قفسه ها است. نبشی های قفسه‌های فلزی پیچ ومهره ای انباری نو و دست دوم با توجه به کاربری آن متفاوت خواهد بود. که متخصصان مرکز پخش قفسه فلزی پرشین صنعت این مهم را در هنگام مشاوره و خرید با مشورت مشتری انجام میدهند.

قفسه فلزی انباری دست دوم

با کیفیت بودن جنس قفسه های فلزی موجب میشود که از این قفسه ها بتوان دوباره و چندباره استفاده کرد. حقیقت این است که استفاده از قفسه های فلزی قیمت مناسب دست دوم فقط به شما برای صرف هزینه کمتر کمک میکند. چرا که قفسه های انباری را قرار نیست کسی جز شما ببیند و اگر ظاهر زیبایی هم نداشته باشد، در میزان فروش شما تاثیری ندارد! اما در مقابل تجربه به ما ثابت کرده که قفسه سوپری باید از نوع و جنس خوب با ظاهری کاملا تمیز و زیبا باشد تا تاثیر مثبت خود را بر ذهن مشتری بگذارد. برای خرید انواع قفسه فلزی پیچ و مهره ای انباری نو و دست دوم قیمت مناسب با مرکز پخش قفسه فلزی پرشین صنعت تماس بگیرید.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای نو و دست دوم

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای انبار نو و دست دوم با نوسانات قیمت آهن و فلزات به صورت روزانه تغییر میکند. به همین دلیل از ارائه قیمت به صورت ثابت و آنلاین معذوریم. به علاوه طراحی و اجرای قفسه فلزی با توجه به متراژ، نوع نبشی ها و پیچ و مهره ها و کفی قفسه های استفاده شده و … متفاوت خواهد بود. برای استعلام قیمت آنلاین با مرکز پخش انواع قففسه فلزی پرشین صنعت آسیا ارتباط برقرار کنید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code