قفسه فروشگاهی

قفسه بندی سوپر مارکت

تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا فعال در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه بندی سوپر مارکت ، قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انبار در کنار شماست.

داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در تولیدی پرشین صنعت آسیا تولید و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی، قفسه فلزی فروشگاهی ، قفسه فلزی انبار فروشگاه و … را برای شما فراهم کرده ایم. در ادامه درباره انواع قفسه فروشگاهی نو و دست دوم بیشتر بخوانید.

قفسه بندی سوپر مارکتی

اگر به دنبال خرید قفسه بندی سوپرمارکتی هستید باید نکاتی را رعایت کنید. ما در تولیدی پرشین صنعت آسیا انواع قفسه بندی فروشگاهی و سوپرمارکتی و انباری فروشگاه را برای شما فراهم و اجرا میکنیم اما نکته اینجاست که کدام مدل مناسب مصرف و نیاز شماست؟ آیا لازم است از قفسه های سنگین سوپرمارکتی استفاده کنید یا قفسه های نیمه سنگین برای شما مناسب هستند؟ کدام مدل از قفسه های فلزی برای شما مناسب است؟ اصلا چطور باید اجناس را در قفسه ها چید؟ چطور میتوان با نحوه چیدمان فروش بالاتری داشت؟

نکات انتخاب قفسه فروشگاه سوپرمارکت

در انتخاب نوع قفسه ها باید به شکل محیط فروشگاه خود توجه کنید ستون های دیوار در کجا قرار گرفته اند؟ چه محصولی را میخواهید در هر طبقه قرار دهید؟ فاصله بین هر کفه یا طبقه چقدر باشد؟ آیا نیازی به پانل های پشتی قفسه دارید یا ترجیح میدهید آنها را با دیوارها جایگزین کنید؟ محافظ یا پاخور قفسه ها به چه شکل قرار بگیرند؟ چه رنگی باشند؟ قفسه ها فلزی باشند یا پلاستیکی؟ قفسه فلزی مورد نظر تا چه میزان تحمل وزن را داشته باشند؟ خب این چند نکته را در ادامه باهم بررسی میکنیم.

استفاده از ستون و دیوار برای قفسه سوپرمارکتی

ما به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی، تولید و اجرای قفسه فروشگاهی و قفسه های انبار فروشگاه به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از دیوار ها به عنوان تکیه گاه قفسه های اصلی استفاده کنید. این توصیه ما دو دلیل دارد. اولا زیبایی بیشتر فروشگاه و تاثیر روانی این امر بر ذهن مشتری. دوما استحکام بیشتر قفسه هایی با پایه دیوار به شما امکان قراردادن اجناس سنگین تر مثل کیسه های برنج یا روغن را میدهد.  هرچقدر فروشگاه از دید مشتری پر تر دیده شود، و بیشتر برای خرید از سوپرمارکت شما ترغیب میشود. این یک اصل روانشناسی است. به علاوه شا با استفاده از ستون ها میتوانید قفسه های کوچکتر را بوجود بیاورید که از آن برای قرار دادن اجناس کوچکتر و سبک تر استفاده میشود.

محافظ های قفسه فروشگاه

محافظ ها یا پاخور های قفسه های فروشگاهی را معمولا به رنگ قرمز انتخاب میکنند چرا که این رنگ مشتری را برای خرید بیشتر تحریک میکند. از رنگ های سرد یا خنثی استفاده نکنید چون این کار به ضرر شما تمام میشود. نکته بعدی اینکه برای قفسه بندی های سوپرمارکت از ایمنی کافی استفاده کنید. در فروشگاه ها کودکان رفت و آمد دارند و کوچکترین اتفاقناگوار ممکن است کل کاسبی شما را در آن محله کساد کند. ما در پرشین صنعت در تلاشیم تا با طراحی حرفه ای و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی قفسه های فلزی انبار و قفسه های فلزی فروشگاهی بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

چیدمان قفسه های سوپرمارکت

ما پیش از این در مقالاتمان مفصلا درباره نحوه چیدمان قفسه ها و اجناس در قفسه و تاثیرات آن در خرید مشتری ها صحبت کرده ایم. در این باره در مقاله نحوه چیدمان قفسه سوپرمارکت بخوانید. ما در همه شرایط برای داشتن فروشگاهی به روز تر در کنار شما هستیم. برای سفارش قفسه فلزی انبار یا فروشگاه خود با ما تماس بگیرید.

قیمت قفسه بندی سوپر مارکت

با تقاضای بالای افراد برای خرید انواع قفسه های فروشگاهی و به خصوص قفسه های سوپرمارکتی، و همچنین افزایش قیمت آهن و فلزات مورد نیاز برای ساخت تجهیزات فروشگاهی، قیمت این ابزار های پر کاربرد به صورت روزانه متغیر است. اما ما میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در کنار تیم حرفه ای تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت میتوانید با مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت تجهیزات مورد نیاز سوپرمارکت خود را خریداری کنید. ما برای کاهش هزینه های اولیه سرمایه گذاران محترم، امکان خرید قفسه های فلزی فروشگاهی دست دوم را نیز باری شما فراهم کرده ایم. با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code