قفسه

قفسه بندی فلزی پیچ ومهره ای انباری

انواع قفسه فلزی پیچ و مهره ای انباری دست دوم و نو قیمت مناسب ، قفسه های فلزی فروشگاه و سوپری در مرکز پخش قفسه فلزی پرشین صنعت آسیا

قفسه های فلزی پیچ و مهره ای بیشترین کاربرد را در قفسه بندی انباری ها دارند . به همین دلیل به آنها قفسه های فلزی انباری نیز میگویند. علت پر طرفدار بودن قفسه های فلزی پیچ و مهره‌ ای اولا قیمت مناسب ف دوما نصب آسان ، سوما امکان خرید قفسه های فلزی دست دوم و در نهایت حمل و نقل آسان بدنه های قفسه هاست.البته از این نوع قفسه ها گاها برای قفسه بندی فروشگاه نیز استفاده میشود. البته چندان رایج نیست! پرشین صنعت آسیا مرکز پخش انواع قفسه فلزی میباشد که در این مقاله قصد دارد درباره خرید و قیمت نو و دست دوم قفسه های پیچ و مهره‌ای با شما عزیزان مطالب کاربردی را در میان بگذارد.

قفسه فلزی پیچ و مهره‌ای انباری

سازماندهی و مرتب سازی انباری های صنعتی در گرو استفاده از قفسه های فلزی پیچ و مهره ای است. از قفسه های پیچ و مهره ای برای قفسه بندی انبار منزل نیز میتوان استفاده کرد.  با استفاده از قفسه های فلزی طوسی میتوان محصولات را در سایز ها و وزن های مختلف با توجه به دسته قرار گرفته ساماندهی کرد. به علاوه از این قفسه ها برای طبقه بندی فروشگاه های عمده فروشی ، لوازم یدکی و … نیز میتوان استفاده کرد. کاربرد این قفسه ها برای ساماندهی انبار ها و همچنین قیمت خرید انواع قفسه های فلزی نو و دست دوم را در ادامه مقاله بخوانید.

کاربرد قفسه های فلزی انبار

سالم نگه داشتن و جلوگیری از بهم ریختگی وسایل در انبار های شخصی یا صنعتی یکی از مهمترین تاثیرات استفاده از قفسه های پیچ و مهره‌ای فلزی است. افزایش فضای مفید انبار یا فروشگاه از دیگر مزایای قفسه بندی فلزی انبار میباشد. دوام و استحکام بالای قفسه ها نیز میتواند هزینه مصرف شده را برای شما به یک سرمایه مفید تبدیل کند. در صورت تغییر مکان انبار، به راحتی میتوان قفسه ها را باز کرده و به مکان جدید انتقال داد . یا میتوان قفسه های استفاده شده را به عنوان قفسه‌های فلزی دست دوم با قیمت بسیار عالی به فروش رساند.

قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نو

قیمت قفسه های فلزی انباری یا همان قفسه های فلزی پیچ و مهره‌ای نو از قفسه های فلزی دست‌دوم بالاتر است . معمولا به صورت متری به فروش میرسند. البته قیمت این قفسه ها کاملا به نوع کفی قفسه استفاده شده ، ارتفاع قفسه های طراحی شده و همچنین طول قفسه ها بستگی دارد. در صورتی که میخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، میتوانید قفسه های فلزی انباری دست‌دوم را با قیمت مناسب تر از فروشگاه پرشین صنعت آسیا ، مرکز پخش قفسه های فلزی خریداری کنید.

قیمت قفسه فلزی انباری دست دوم

معمولا قیمت قفسه فلزی انباری دست دوم بر خلاف قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نو بر اساس وزن محاسبه میشود. بالطبع با افزایش قیمت آهن و فلزات، قیمت قفسه بندی های فلزی انباری دست دوم نیز افزایش خواهد یافت. اما جای نگرانی نیست، ما در وب سایت تخصصی تجهیزات فروشگاهی و قفسه های فلزی پرشین صنعت آسیا ، امکان استعلام آنلاین را از طریق تماس تلفنی و ارتباط با شبکه های اجتماعی فراهم کرده ایم. راههای ارتباط با کارشناسان پرشین صنعت:

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code