قفسه

کفی قفسه فلزی پیچ و مهره ای

خرید انواع قفسه فلزی فروشگاه ، قفسه کتاب ، قفسه فلزی انبار یا کفی قفسه نو و دست دوم با قیمت مناسب در پخش قفسه و تجهیزات فروشاگاه پرشین صنعت آسیا

مهمترین قسمت یک قفسه مشبک یا پیچ و مهره ای قسمت کفی آن است. این نوع قفسه جز متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع قفسه‌بندی میباشد که برای نگهداری اقلام سبک و کم‌حجم استفاده می شود. این قفسه ها برای مصارف فروشگاهی یا سوپرمارکتی بیشتر مصرف میشوند و امکان بارگزاری دستی دارند. در ادامه درباره این سازه که از نبشی‌ های سوراخ‌دار، پانل‌ها یا کفه قفسه و خود قفسه پیچ و مهره ای تشکیل‌شده است و قیمت کفی قفسه فلزی بیشتر بخوانید. برای خرید انواع قفسه های فلزی فروشگاه نو یا دست دوم انباری یا کتاب با مرکز پخش قفسه فلزی پرشین صنعت آسیا در کرج تماس بگیرید.

کاربرد کفی قفسه فلزی

از قفسه های فلزی پیچ ومهره ای همانطور که پیش از این گفتیم عموما جهت نگهداری و انبار کردن ملزومات، ابزارآلات، قطعات یدکی و سایر اقلام در انبارهای صنعتی، انباری منازل، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده میکنند. کفی های قفسه برای پر کردن فاصله های موجود در این قفسه بندی ها کاربرد دارند. نصب قفسه های فلزی پیچ و مهره ای، بارگزاری کفی قفسه‌های فلزی و استفاده از آنها  بسیار راحت بوده و با کمترین ابزار و در سریع‌ترین زمان امکان‌پذیر است. درباره ویژگی های منحصر به فرد این قفسه ها بخوانید.

ویژگی‌های قفسه های پیچ و مهره ای فلزی

قفسه های پیچ و مهره ای در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع قبل سفارش و استفاده در محل های مختلف میباشند. قیمت مناسب این قفسه ها و کفی های قفسه های فلزی نیز مزیت دیگری است که این سازه ها به نسبت سایر ابزارهای مشابه دارند. علاوه بر قیمت مناسب، امکان استفاده چند باره از این قفسه های و خرید قفسه های فلزی دست دوم نیز وجود دارد که موجبصرفه جویی بیشتر در هزینه ها نیز میشود. سایر ویژگی های مثبت خرید قفسه های پیچ و مهره ای:

  • دسترسی آسان به اقلام باوجود طبقه‌های متعدد
  • امکان نصب پلکان، نرده، راهرو و بالابر
  • نصب سریع و آسان و بدون نیاز به متخصص
  •  قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع و تعداد طبقات

قفسه فروشگاهی دست دوم

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در پخش قفسه فروشگاه پرشین صنعت آسیا، قفسه های دست دوم است که برای اطلاع از قیمت خرید و نحوه فروش میتوانید با ما تماس بگیرید. ما در فروشگاه پرشین صنعت میتوانیم بجز قفسه بندی های فلزی سایر ابزار های مورد نیاز از جمله میز چک اوت، سبد حراجی و بارکد خوان را نیز فراهم کنیم. برای دیدن چکیده محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت به فروشگاه پخش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی ما سر بزنید. آنچه که میتوانید از کارشناسان فروشگاه بپرسید عبارت اند از قیمت کفی قفسه فلزی ، قیمت قفسه فلزی فروشگاه و انباری، انواع قفسه بندی کتاب و قفسه های انباری منزل، تجهیزات فروشگاه و …

قیمت قفسه های فلزی با کفی

قفسه های فلزی فروشگاهی نو یا دست دوم با کفی یا پیچ و مهره ای در اندازه، ارتفاع، رنگ، جنس های مختلف تولید و به مشتریان عزیز عرضه میشوند . از طرف دیگر با نوسانات قیمت فلزات قیمت این تجهیزات فروشگاهی نیز تغییر میکند. به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی برای قفسه های پیچ و مهره ای یا کفی آنها ارائه کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان برای راه اندازی یک فروشگاه موفق با مشاوران ما تماس بگیرید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code