آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, قفسه فروشگاهی

چیدمان قفسه های فروشگاهی

قفسه فلزی فروشگاهی | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

نحوه چینش قفسه های فروشگاه یکی از ضروری ترین کارهای راه اندازی یک فروشگاه میباشد. در صورت نحوه درست چیدمان کالا در قفسه فروشگاه و چینش اجناس بر روی قفسه ها میزان فروش را به دلیل این که محیط مشتری را به خرید بیشتر تشویق کرده، افزایش میابد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، قفسه فلزی فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

چیدمان قفسه های فلزی فروشگاهی راچگونه است؟

قفسه های فروشگاهی و معیارهای گوناگون هنگام خرید لوزام و تجهیزات فروشگاهی تاثیر گذار هستند.  انواع مختلفی از قفسه ها  در بازار موجود است. به عنوان مثال در فروشگاه هایی با ابعاد بزرگ علاوه بر قفسه های یکطرفه از قفسه های دوطرفه نیز در چیدمان فضای می توان استفاده نمود در حالیکه در فروشگاه هایی با ابعاد کوچکتر قفسه های یکطرفه و دیواری کاربرد بیشتری دارند.با وجود اینکه این تجهیزات با عنوان قفسه یا شلف فروشگاهی شناخته می شوند اما کاربرد گسترده تری در انواع انبار و مراکز عمده فروشی نیز دارند.

دلیل اصلی طراحی یک سوپرمارکت، زیبایی شناسی فضای فروشگاه نیست، بلکه دلیل اصلی طراحی درست یک فروشگاه بخصوص وسواس در چینش قفسه فروشگاهی، جذب مشتریان بیشتر و در این حال تقویت حس خرید در مشتریان است؛ به علاوه این امر باعث افزایش زمان حضور مشتری در فروشگاه نیز می شود.عواملی مانند ابعاد فروشگاه، بودجه در دسترس و تناسب آن با قیمت شلف و قفسه های فروشگاهی، نوع چیدمان مورد نظر برای فروشگاه، تعداد و نوع سایر تجهیزات از جمله استندهای فروشگاهی، نوع و تعداد کالاهایی که قرار است بر روی طبقات قفسه چیدمان شود و … در این انتخاب اثرگذار است.

 عموما ورودی فروشگاه ها محل قرارگیری مواد تازه مانند میوه و سبزیجات، نان تازه و گل است. پیچیدن بوی نان تازه پخته شده در فضا، موجب ایجاد حس گرسنگی در مشتریان شده که میزان خرید را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین این امر به مشتریان در هنگام ورود حس خوبی را القا می کند تا در طول خرید با آرامش، خریدی مطلوب را تجربه کنند.این امر می تواند دلیلی برای بازگشت دوباره و دوباره مشتریان به فروشگاه خواهد بود.

قفسه فلزی فروشگاهی | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

چیدمان قفسه های نزدیک صندوق

توجه داشتن به خالی نبودن قفسه ها یکی ضروری ترین نکات در چیدمان قفسه میباشد. دقت داشته باشید که همیشه به محض خالی شدن قفسه ها آن ها را پر نمایید. خالی بودن قفسه، احساس عدم اطمینان و ناقص بودن محصولات فروشگاه را در ذهن مشتری ایجاد می کند. به طور کلی مهم ترین بخش یک فروشگاه، نقشه چیدمان تجهیزات و محصولات است که میتواند نقطه جذب مشتریان و دلیلی برای تمایز فروشگاه ها از یک دیگر باشند. با یک طراحی فروشگاه درست تجارت خود را به یک فضای جدید وارد کنید.

همچنین جلوه و نمای فروشگاه را خسته کننده می کند.قفسه هایی که در نزدیکی یا پشت صندوق قرار دارند، بهترین مکان برای چیدن کالاهای کوچک هستند. محصولاتی مانند بسته های آدامس و شکلات و تنقلات رنگی دیگر که کودکان را به سمت خود جذب می کنند. برخی اقلام آرایشی یا تزئیناتی و کالاهای دم دستی ارزان قیمت را در این قفسه ها بچینید. این کار باعث می شود تا مشتریانی که در صف صندوق ایستاده اند، تشویق به تصمیم گیری و خرید آنی شوند. همچنین ممکن است محصولاتی را که در این قفسه ها چیده اید، در هنگام خرید از چشم مشتریان دور مانده و یا آن را فراموش کرده باشند.

چینش قفسه های سر لاین در فروشگاه

این تجهیزات برای چیدمان محصولات با تخفیفات ویژه مناسب میباشند. سر قفسه ها، قفسه هایی بوده که در انتهای ردیف قفسه ها قرار می گیرند. وقتی مشتریان وارد فروشگاه می شوند، قفسه های سرلاین در معرض دید مشتریان قرار دارند. محصولاتی را در این قفسه ها قرار دهید که باعث ترغیب مشتری به رفتن در راهروی قفسه ها شود.محصولات گران قیمت را در این قسمت از فروشگاه قرار دهید تا بهتر دیده شوند و میزان فروش آن ها افزایش یابد. چیدن کالاهای مرتبط به هم و مکمل در قفسه های سر لاین باعث می شود مشتریان در صورت خرید محصول مکمل آن را نیر در سبد خرید خود بگذارند.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی دیواری ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و شلف فلزی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code