قفسه فروشگاهی

چگونه با استفاده از سر قفسه ها فروش را افزایش دهیم؟

سر قفسه یکی از تجهیزات فروشگاهی کاربردی و ضروری می باشد.اگر به دنبال خرید سرقفسه فروشگاهی با قیمت مناسب می‌گردید، تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا ...
sar

یکی از تجهیزات اصلی فروشگاه، قفسه فروشگاهی است که انواع مختلفی دارد. یکی از این مدل‌ها، سر قفسه است که نقش بسیار مهمی را در میزان فروش ایفا می‌کند. قفسه سرلاین مهم‌ترین بخش هر فروشگاه هستند، چرا که هر مشتری که از کنار آن ها می گذرد به خوبی اجناس داخل آن‌ها را می بیند. اگر به دنبال خرید سرقفسه فروشگاهی با قیمت مناسب می‌گردید، تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا به شما پیشنهاد می‌شود.

سر قفسه فروشگاهی

قفسه سرلاین همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، در ابتدای ردیف قفسه ها قرار می‌گیرد و جزو اولین وسایلی است که مشتریان به محض ورود به فروشگاه آن را می‌بینند. بنابراین محصولاتی که روی آن‌ها می‌چینید از اهمیت زیادی برخوردار است. محصولات روی سر قفسه فروشگاهی می‌توانند باعث ورود مشتریان به ردیف قفسه‌ها شوند. مشتریانی که با عجله وارد فروشگاه می‌شوند، فقط دور تا دور فروشگاه راه می‌روند و داخل ردیف قفسه‌ها نمی‌شوند. به همین دلیل سر قفسه‌ فروشگاهی برای این دسته از مشتریان، بخش اصلی نمایش اجناس محسوب می‌شود. در ادامه به چند روش برای افزایش فروش در این بخش از فروشگاه اشاره میکنیم.

از سر قفسه با قابلیت دید ۱۸۰ درجه استفاده کنید

اگر شما کالایی خاص را در سر قفسه قرار می‌دهید، باید به گونه باشد که مشتریان حتما این اجناس را ببینند. با استفاده از سر قفسه‌های گرد و یا زاویه دار که قابلیت دیده شدن اجناس از همه جهت را دارند، همه اجناس به خوبی دیده می‌شوند. سر قفسه‌های ۱۸۰ درجه به مشتریانی که با عجله خرید می‌کنند، و به صورت کلی همه مشتریان، امکان دیدن همه محصولات را از همه جهت می‌دهد.

چه محصولاتی را در سر قفسه‌ها به نمایش بگذاریم؟

محصولاتی که در سرقفسه‌ها قرار می‌دهید، محصولاتی هستند که می‌خواهید به سرعت به فروش برسند. در ورودی فروشگاه، اجناسی که سود بالاتری دارند و یا محصولات جدیدی که مشتریان را به وجد می‌آورد را قرار دهید تا خرید‌های ناگهانی را افزایش دهید. در بخش انتهایی فروشگاه تخفیف‌های ویژه را قرار دهید و یا محصولاتی که مشتریان را به ردیف داخل قفس‌ ها بکشانند. محصولاتی که مکمل دیگری هستند را در سر قفسه‌ها قرار دهید تا با دیدن این محصولات مشتریان ترغیب شوند به داخل ردیف اصلی قفسه‌ها بروند. این کار باعث افزایش فروش و ترغیب مشتری به خرید چند محصول به صورت همزمان می‌شود. کالاهایی را که متناسب با فصل هستند، در سر قفسه‌ها قرار دهید تا احتمال دیدن و فروش آن‌ها بالا برود. اگر به دنبال خرید سرقفسه فروشگاهی با قیمت مناسب می‌گردید، تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا به شما پیشنهاد می‌شود.

فروش را با محدود کردن مشتریان، محدود نکنید

سرقفسه‌ها جایی برای نمایش محصولاتی هستند که اکثریت مشتریان را جذب می‌کنند. قفسه سرلاین، جای مناسبی برای اقلام ارزان و پیش پا افتاده نیست؛ در نتیجه اقلامی که مشتریان متوسط شما به دنبال آن‌ها خواهند بود را از این بخش برداشته و به داخل ردیف‌ها منتقل کنید. قرار دادن محصولات گران‌تر در سر قفسه‌ها فروش آن‌ها را به شکل چشم گیری افزایش می‌دهد. به خصوص اقلام گرانی که مشهور نیز هستند را در این بخش از فروشگاه قرار دهید. در نتیجه کالا‌هایی که مورد پسند مشتریان هستند، گران هستند و مشتری‌ها را به خود جذب می‌کنند را در این بخش قرار دهید تا به راحتی افزایش فروش را حس کنید و سر قفسه‌هایتان به راحتی خالی از جنس شوند.

همیشه در حال تغییر دادن اجناس باشید

سر قفسه‌ها بیشترین دید را در سطح فروش شما دارند. تغییر کالاهایی که در سر قفسه‌ها قرار می‌دهید، بهترین راه برای مشتاق کردن مشتریان ثابت برای برگشتن به فروشگاه شما است. ایده آل‌ترین حالت تغییر در سر قفسه‌ها به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار است. اگر محصولات چیده شده در سر قفسه‌های شما ثابت باشند، مشتریان همیشگی شما دیگر به سر قفسه‌ها توجه نمی‌کنند. توجه آن‌ها را با ارائه دادن محصولات جدید همیشه جلب کنید و آنها را خوشحال کنید. با این کار انگیزه مشتریان را برای خرید افزایش می‌دهید. وقتی مشتریان ثابت شما بدانند که شما دائما در حال تغییر محصولات یک قسمت از فروشگاه هستید، مشتاق می‌شوند به آن جا سر زده و کالا‌های جدید را ببینند. در نتیجه آمار فروش محصولات بالا می‌رود.

اگر به دنبال خرید سرقفسه فروشگاهی با قیمت مناسب می‌گردید، تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا به شما پیشنهاد می‌شود.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفکس : ۹۷۵ ۶۵ ۳۲۸  ۰۲۶

شماره های تماس:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code