قفسه

قفسه کتاب فلزی

برای خرید انواع قفسه فلزی کتاب نو یا دست دوم ، قفسه فلزی انباری و قفسه های فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب با پخش قفسه فلزی پرشین صنعت تماس بگیرید.

قفسه های کتاب که در انواع مختلف چوبی، فلزی یا پلاستیکی در بازار عرضه میشوند، بری نگهداری از کتابها و نظم بخشیدن به فضای اتاق یا خانه استفاده میشوند. پر مصرف ترین نوع قفسه کتاب، قفسه کتاب فلزی است. چرا که این نوع قفسه ها قابل استفاده در کتابخانه های عمومی، منازل و مغازه ها و حتی کافی شاپ ها میباشند. از این قفسه های فلزی ارزان میتوان در مدل های مختلف بلند، کوتاه، پهن یا نازک استفاده کرد. تنوع در ساختار راحت و قیمت ارزان آنها، این مدل قفسه را برای مصرف کننده محبوب کرده است. این قفسه های فلزی حتی در انباری نیز قابل استفاده اند. برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنید میتوانید قفسه های کتاب فلزی را دست دوم از ما بخرید. فروشگاه تجهیزات فروشگاهی و پخش انواع قفسه فلزی فروشگاهی و انباری پرشین صنعت در داشتن انتخابی درست و مقرون به صرفه همراه شماست.

قفسه کتاب فلزی

بسیاری از افراد به دلایل مختلف قفسه فلزی را به قفسه چوبی ترجیح میدهند. دلیل تمایل بیشتر افراد به خرید قفسه‌های فلزی‌کتاب آن هم به صورت دست دوم پیش از هرچیز قیمت مناسب آنها است. قفسه های چوبی علاوه بر قیمت بالا تر، آسیب پذیری بیشتر و حمل و نقل سخت تری دارند. علت ارجحیت خرید قفسه های فلزی همین ارزان تر بودن و کاربری راحت تر است. به علاوه، قفسه های فلزی نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی ندارند و می توان آنها را به راحتی تمیز و مرتب نگه داشت. شاید قیمت تعمیر یک قفسه چوبی، برابر با قیمت خرید یک مدل قفسه فلزی کتاب ارزان قیمت باشد! پس برای دانستن بیشتر درباره این محثول محبوب و خرید آن از فروشگاه و مرکز پخش قفسه های فلزی انباری، فروشگاهی و کتابخانه با ما همراه باشید.

جنس قفسه های کتاب

سه نوع فلز وجود دراد که در ساخت قفسه های فلزی، چه قفسه های فلزی کتاب باشند و یا قفسه های فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه های فلزی انباری، نقش بسیار پررنگی ایفا میکنند. این سه نوع فلزی استفاده شده در ساخت قفسه ها عبارتند از:

  • فولاد ضد زنگ
  • کروم 
  • آهن فرفورژه 

پیش از اینکه درباره هرکدام از این مواد اولیه مصرفی در ساخت قفسه بندی های فلزی توضیحات کامل را به شما ارائه کنیم لازم است بگوییم که ما انواع قفسه های فلزی انباری دست دوم، قفسه های فلزی کتاب دست دوم و قفسه های فلزی فروشگاه دست دوم را در مرکز پخش قفسه بندی فلزی پرشین صنعت با قیمت مناسب به فروش میرسانیم. پس کافی است با ما تماس بگیرید.

مرکز پخش تجهیزات فروشگاهی و قفسه بندی فلزی پرشین صنعت

فولاد ضد زنگ

از فولاد در پروژه های قفسه بندی صنعتی به وفور استفاده می شود، زیرا مزایای بسیاری نسبت به سایر قفسه ها دارد. فولاد برای استفاده در محیط کار بسیار مناسب است. چرا؟ چون فولاد ضد زنگ در برابر آسب های فیزیکی و همچنین در برابر درجه حرارت بالا مقاومت می کند. به همین دلیل است که از قفسه های فلزی از جنس فولاد در کارخان یا شرکتهایی با احتمال احتراق یا انفجار استفاده میکنند. این کار با وجود هزینه زیاد، میتواند از وارد شدن خسارات جدی به مجموعه جلوگیری کند.

قفسه فلزی کتاب کروم

کروم ماده ای ظریف،زیبا و نظم دهنده به دکوراسیون منزل شما  است. رنگ این ماده زیبا و پر طرفدار تقریباً با هر چیزی مطابقت دارد. این جنس قفسه بندی فلزی کتاب یا انباری میتواند زیبایی و ظرافت خاضی را به اتاق خواب یا محل کار شما ببخشد در صورت استفاده صحیح و انجام مراقبت های لازم قفسه‌بندی های فلزی از جنس کروم میتوانند دوام بالایی داشته باشند .این قفسه ها نسبت به سایر مواد مضرفی استفاده شده در ساخت قفسه ها چکش خواری و حالت پذیزی بالا تری دارند و منتاژ آنها نیز راحت تر است.

قفسه آهن فرفوژه

جنس با دوام و قیمت مناسب آهن های فرفوژه این ماده را به یکی از پر مصرف ترین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت قفسه های فلزی کتاب کرده است. مقاومت بالای آهن فروژه در مقابل آب، میتواند به شما اطمینان خاطری برای استفاده از این جنس کتابخانه در اتاق کودکتان یا حتی در بالکن یا تراس بدهد. اگر میخواهید از قفسه های فلزی کتاب در انباری، بالکن یا در محل کارتان استفاده کنید، بهتر است که قفسه های فلزی دست دوم بخرید. قفسه های فلزی کتاب دست دوم میتوانند با هزینه کمتر زیبایی مطلوبی را به محیط خانه شما بدهند. برای اطلاع از قیمت ان محصول با فروشگاه اینترنتی و مرکز پخش قفسه های فلزی انباری و فروشگاهی پرشین صنعت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code