تجهیزات فروشگاهی, شلف هایپری

شلف فلزی هایپری

شلف فلزی هایپری - تجهیزات فروشگاهی

چه عواملی بر زیبایی چیدمان فروشگاه تاثیر می‌گذارد؟ چه تجهیزاتی امکان استفاده بیشتر از فضای فروشگاه را فراهم می‌کند؟ از جمله تجهیزات فروشگاهی که بر روی زیبایی چیدمان و استفاده بیشتر از فروشگاه تاثیر می‌گذارد، شلف هایپری می‌باشد. از انواع مختلف این محصول می‌توانید در مکان‌های مختلف حتی منزل خود نیز استفاده کنید. شما می‌توانید با توجه به میزان محصولات و فضای فروشگاه خود، آن را خریداری کنید. با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا همراه باشید. جهت خرید انواع شلف فلزی هایپری با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

شلف فلزی هایپری

یکی از تجهیزات فروشگاهی بسیار مهم که در جذب مشتریان تاثیر بسزایی می‌گذارد، شلف هایپری یا شلف فروشگاهی می‌باشد. نام دیگر شلف، قفسه فروشگاهی می‌باشد. این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. انتخاب این محصول به ابعاد و مساحت فروشگاه بستگی دارد. به عنوان مثال در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌هایی که مساحت زیادی دارند از انواع دو طرفه این شلف‌ها استفاده می‌شود؛ در حالی که در هایپرمارکت‌های کوچک از نوع یک طرفه و دیواری آن بیشتر استفاده می‌شود.

انواع شلف هایپری

همان طور که در متن بالا گفته شد این محصول انواع مختلفی دارد که در ابعاد مختلفی نیز ساخته می‌شود. به طور کلی این تجهیزات فروشگاهی بسیار کاربردی را به صورت زیر دسته بندی می‌کنیم.

شلف یک طرفه دیواری

این قفسه‌ها بر روی دیوار نصب می‌شوند و به صورت یک طرفه هستند. ارتفاع دیوار بر روی تعداد طبقات و ارتفاع شلف تاثیر می‌گذارد. این محصول در جنس‌های فلزی یا ام. دی. اف تولید می‌شوند. انواع فلزی این شلف دارای مقاومت و استحکام بالاتری هستند و وزن بیشتری را می‌توانند تحمل کنند. لازم به ذکر است که انواع این شلف‌ها در منازل به عنوان وسایل تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شلف یک طرفه خود ایستا

نام دیگر این محصول گاندولا می‌باشد که از جمله پر طرفدار‌ترین شلف‌های هایپری به شمار می‌رود. علت نام گذاری این شلف، نصب طبقات بر روی ستون‌های آن می‌باشد. این شلف‌ها جنس‌های مختلفی دارند و محصولات مختلفی با توجه به وزن آن‌ها بر روی این شلف‌ها قرار می‌گیرد.

قفسه دو طرفه

قفسه یا شلف‌های دو طرفه امکان استفاده بیشتر و بهتر از فضا را برای فروشگاه‌ها به وجود می‌آورند. ارتفاع این شلف‌ها از شلف‌های یک طرفه کمتر است و به صورت جزیره‌ای در راهروی میانی فروشگاه قرار می‌گیرند. این شلف‌های هایپری نیز مانند شلف‌های یک طرفه، ابعاد و جنس‌های مختلفی دارند.

قفسه گرد

قفسه‌های گرد بیشتر برای تبلیغ و چیدمان‌های خاص در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع این قفسه‌ها برای چیدن کیک می‌توان استفاده کرد. فضایی که این نوع شلف‌ها اشغال می‌کنند بیشتر از انواع دیگر است.

به طور کلی از قفسه‌های فروشگاهی یا همان شلف هایپری برای نمایش بیشتر محصولات و گاهی تبلیغ بیشتر آن‌ها می‌توان استفاده کرد. شما می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های مختلف برای جدا کردن فضای طبقات و شلف لیبل کارایی قفسه فروشگاهی خود را افزایش دهید.

جهت خرید شلف هایپری با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید. گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان و فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، آماده ارائه انواع خدمات مربوط به تجهیزات فروشگاهی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code