آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, سبد حراجی فروشگاهی

سبد حراجی فروشگاه در چه مواردی کاربرد دارد؟

سبد حراجی فروشگاه | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

سبدهای حراجی فروشگاه امروزه جهت افزایش میزان فروش در فروشگاه ها و مراکز خرید به کار گرفته میشوند. این مصولات در انواع فلزی و مستطیل تولید و به بازار عرضه میشوند. در این مقاله به معرفی سبد حراجی فروشگاه ، کاربرد و انواع آن میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات‌فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

آشنایی با کاربرد انواع سبد حراجی فروشگاه

ز سبدهای حراجی برای به نمایش گذاشتن کالاهای خاص و حراجی در فروشگاه های بزرگ و مراکز زنجیره ای کاربرد دارند. این محصولات به صورت مونتاژ شده طراحی و به صورت موقت به کار گرفته میشوند. کاربرد سبدهای حراج در فروش محصولاتی است که معمولاً تخفیف خورده اند و فروشنده قصد دارد آن ها را در معرض نمایش و در دسترس خریداران قرار دهد.

سبدهای حراجی دارای چرخ بوده و حمل و نقل آن ها ساده است. طراحی این سبدها به نوعی است که محصولات موجود در آن ها کاملاً در دسترس مشتریان قرار می گیرد. سبدهای حراجی اغلب به صورت مفتولی و گاه به صورت کمد دار تولید می شوند که هریک از این دو نوع دارای مزایا و معایب خاصی است. با استفاده از سبدهای حراج، می توانید فروش محصولات فصلی فروشگاه خود را بهتر کنترل نمایید.

کاربردسبدحراجی

کاربرد سبد حراجی در فروشگاه‌ها می تواند مشکل سخت خرید کردن را به سادگی حل نماید. طراحی این سبدها به صورتی بوده که فقط در مواقع لازم مورد استفاده قرار می گیرند. سبد حراجی محل نمایش محصولات حراج شده و یا اقلام کوچکی است که قابلیت قرار گرفتن درون طبقات و رگال ندارند. فروشگاه ها و هایپرمارکت ها از جمله اصلی ترین مکان های استفاده کننده از سبد حراجی هستند.در مواقعی که نیازی به آن ها نیست، به سادگی می توان آن ها را جمع کرده و انبار نمود. ن

کتۀ دیگر اینکه طراحی این مدل از سبدها به شکلی است که می توان آن ها را در مکان های پر رفت و آمد فروشگاه قرار داد. موضوع بعدی مربوط به تبلیغات فروشگاهی است. امروزه از سبدهای حراجی کمد دار می توان برای تبلیغات محیطی در فروشگاه نیز استفاده کرد. همچنین این سبدها به گونه ای طراحی می شوند که محصولات آن ها به طور کامل و واضح در دسترس مخاطبان و مشتریان باشد. همین چند عامل باعث شده تا این ابزار مورد محبوبیت صاحبان فروشگاه قرار گیرد.

سبد حراجی فروشگاه | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

انواع سبد حراجی فروشگاهی

این محصولات در دو نوع عمده کمد دار و مفتولی طراحی و تولید خواهند شد. طرح و اندازه های این محصولات ممکن است متفاوت باشد. در ادامه شما را با انواع سبد حراجی فروشگاه مزایا و معایب آنها آشنا خواهیم ساخت. انواع سبد حراجی عبارتند از:

سبد حراجی مفتولی

سبد مفتولی پر کاربرد ترین سبدهای حراجی است. این تجهیزات توسط سیم مفتول با روکش نیکل ساخته خواهند شد. مهم ترین ویژگی این سبدها این است که می توان به سادگی ارتفاعشان را تنظیم نمود.

سبد حراجی کمد دار

سبد کمددار نوعی سبدهای حراجی فروشگاهی بوده که اغلب در مراکز فروش زنجیره ای یا نمایشگاه مورد استفاده قرار میگیرد. این سبدها پایۀ ثابت دارند و جنس آن از ورقه فولادی یا حتی چوب باشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع قفسه سوپری دست دوم  ، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code