آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

توضیحات کاربرد سبدهای پلاستیکی فروشگاه

سبد پلاستیکی فروشگاه | قفسه فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

امروزه سبدهای پلاستیکی در زندگی بشر بسیار کاربرد خواهند داشت. سبد پلاستیکی در دسته جعبه های پلاستیکی هستند که کاربرد بسیاری دارند. سبد پلاستیکی یکی از وسایل پر کاربرد بوده که امروزه به علت کاربرد زیادی که داشته، بسیار مورد محبوبیت قرار گرفته و خریداری میشوند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، سبد حراجی فروشگاه و قفسه فروشگاهی ، سبد پلاستیکی فروشگاه و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

سبد پلاستیکی فروشگاه و مزایای استفاده از انواع آن

سبد های پلاستیکی فروشگاه در جنس‌ گوناگون و ابعاد مختلف ساخته میشوند. به این دلیل که کاربردهای آنها متعدد خواهد بود. یکی از این کاربردها در بخش کشاورزی است که نگهداری و حمل و نقل میوه توسط آن انجام می‌شود. سبدهای صادراتی معمولا ارتفاع کمتری دارند به این علت که قرار نیست میوه‌ها زیاد روی هم قرار گیرند. سبد پلاستیکی کوچک با لبه کوتاه یکی از انواع مدل صادراتی است. البته در ایران هم برای میوه‌هایی که آبدار هستند و پوست نازک دارند، مانند انگور، شلیل و هلو، از همین نوع استفاده میشود، با این تفاوت که شاید نوع بازیافتی آن باشد.  اندازه سبد پلاستیکی میوه هم متفاوت میباشد. به این دلیل اینکه بعضی سبدها برای صادرات به کشورهای خارجی بوده و بعضی برای برای داخل مورد استفاده قرار میگرند.

موارد استفاده سبد پلاستیکی

در گذشته از سبدهای چوبی بیشتر استفاده میکردند؛ اما امروزه هم زمان با پیشرفت صنعت کاربرد سبد های پلاستیکی فروشگاه افزایش یافته است. امروزه به علت حفظ منابع چوب  و… به منظور ساخت جعبه از پلاستیک استفاده خواهد شد. در نتیجه با کاهش قیمت سبد پلاستیکی نیز مواجه خواهیم شد.

موارد استفاده‌ی سبد پلاستیکی عبارتند از :

  • بسته ‌بندی میوه جات
  • حمل نوشابه و دلستر
  • برای صادرات قطعات بزرگ صنعتی
  • بسته‌ بندی قطعات فلزی مانند پیچ و مهره
  • بسته بندی و حمل شیلات مانند میگو و ماهی
  • بسته‌بندی و حمل مواد پروتئینی مانند دوغ و شیر

سبد پلاستیکی فروشگاه | قفسه فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

مزایای مهم استفاده از سبد های پلاستیکی

کاربرد ﺳﺒﺪ ﻫﺎی ﭘﻠﺎﺳﺘﯿﮑﯽ فروشگاه جهت ﭘﺮورش ﮐﺮم، ﺟﻤﻊ آوری ﻣﯿﻮه و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺼﺎرف ﺻﻨﻌﺘﯽ افزایش پیدا کرده در نتیجه با افزایش ﻓﺮوش همراه میباشد. ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ ﺳﺒﺪ ﭘﻠﺎﺳﺘﯿﮑﯽ ﻣﯿﻮه ﻣﻮاد ﭘﻠﺎﺳﺘﯿﮏ ﺑﺎزﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﻮر ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯿﺸﻮد و ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮس ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻬﯿﻪ ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ ﺗﻔﺎوﺗﯽ ﻣﯿﺎن ﻣﺮاﮐﺰ ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﺎورزی ﻧﯿﺴﺖ. ﺿﻤﻦ اﯾﻨﮑﻪ ﺗﻬﯿﻪ ﻣﻮاد ﺑﺎزﯾﺎﻓﺘﯽ از ﻣﺮاﮐﺰ ﺻﻨﻌﺘﯽ و ارﺳﺎل ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺎه ﺳﺒﺪﺳﺎزی در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﺎورزی دور ﻧﯿﺰ اﻣﮑﺎن ﭙﺬﯾﺮ بوده و ﺗﻮﺟﯿﻪ اﻗﺘﺼﺎدی نیزخواهد داشت.

ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻗﯿﻤﺖ ارزان و سهولت در استفاده آن از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺰاﯾﺎی سبد پلاستیکی فروشگاه بوده ﮐﻪ اﯾـﻦ ﻣﺤﺼـﻮﻟﺎت در ﺳﺎﯾﺰ و رﻧﮓ گوناگون ﺗﻮﻟﯿﺪ شده و با توجه به کاربردشان خریداری میشوند. سبد پلاستیکی در مقابل حلال های شیمیایی مقاوم هستند. سبد پلاستیکی عایق حرارتی و الکتریکی بسیار مناسبی میباشد. جابه جایی سبدهای پلاستیکی به راحتی انجام میشود. سبد پلاستیکی مقرون به صرفه و ارزان میباشد. سبد پلاستیکی قابلیت شکل پذیری فوق العاده ایی خواهد داشت. سبد پلاستیکی فروشگاه برخی از آنها شفاف هستند (آکریلیک ها) لذا جانشین مناسبی برای شیشه است. سبد پلاستیکی بهداشتی بوده وقارچ و کپک نمی تواند به آن اثر کند.  سبد پلاستیکی قابلیت تکثیر فراوان دارد و می توان خود رنگ باشند. سبد پلاستیکی مقاوم در برابر شرایط جوی هستند.

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید استند و شلف فلزی فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code