دسته‌بندی نشده

ایده های طراحی قفسه سوپرمارکت

قفسه فلزی سوپرمارکت نو و دست دوم را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی و مرکز پخش انواع قفسه فلزی انباری ، فروشگاهی و کتاب پرشین صنعت بخرید

این روزها کسانی که میخواهند موفق باشند باید خلاق باشند! اگر بتوانید یک ایده جدید را برای راه اندازی سوپرمارکت خود پیاده کنید، تقریبا نصف میر موفقیت در بازاریابی را زده اید. ما در ادامه چند ایده کم هزینه برای ساخت خلاقانه قفسه های سوپر مارکت شما میدهیم. قفسه های فلزی فروشگاهی دست دوم را معرفی میکنیم و در نهایت برای سهولت کار شما، شماره تماس با مرکز پخش قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت را در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید به راحتی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و فروشگاه خود را با قیمت کم و بازدهی بالا قفسه بندی و طراحی کنید.

ایده قفسه فلزی سوپر مارکت

وقتی مشتری وارد فروشگاه شما میشود، رنگ امیزی محیط فروشگاه بسیار مهم است! فکر نکنید برای این کار لازم است وارد فاز طراحی دکوراسیون شوید! خیر تنها با جیدمان درست قفسه های سوپر مارکت خود میتوانید از اجناس و سرمایه مغازه خود برای جلب کردن نظر مشتری اسفاده کنید. پیش از هر چیز بدانید که از فضای مغازه به درستی استفاده کنید. مثلا اگر مغازه زیاد بزرگی ندارید، حتما از فقسه های پیچ و مهره ای که به دیوار وصل میشوند استفاده کنید. در قفسه های جلویی اجناس خوشمزه تر را بگذارید که ترکیب رنگی شادی دارند. مثلا میوه جات در هایپر مارکت گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در ابتدای مغازه هستند.

طراحی قفسه فروشگاه

قفسه های فروشگاه را طور طراحی نکنید که مجبور باشید جنس ها را روی هم و بدون اینکه روی جلد آنها معلوم باشد بچینید. بهتر است عرض قسه بندی های فروشگاه خود را طوری بگیرید که برای چیدن اجناس به صورت ردیفی جای کافی را داشته باشید. اگر در سوپرمارکت خود برنج و سایر مایحتاج عمده را میفروشید، آنها را در انتهای مسیر قرار دهید. این اقلام معمولا ظاهر جذابی ندارند و میتوانند فروشگاه شما را از چشم مشتری بیاندازند. برای اینکه بتوانید فروش بهتری داشته باشید، حتما یک قفسه را به عنوان قفسه های حراجی در نظر بگیرید. در ادامه مقاله درباره اینکه چر باید این کار را بکنید صحبت خواهیم کرد. برای خرید انواع قفسه های فلزی سوپرمارکت، قفسه های دست دو و تجهیزات فروشگاهی با فروشگاه و مرکز پخش پرشین صنعت تماس بگیرید.

قفسه فلزی حراجی در سوپرمارکت

شاید شما نتوانید اجناسان را با قیمت خیلی پایین تر به فروش برسانید اما باور کنید در شرایط اقتصادی کنونی، داشتن یک حراج با ۱۰ درصدی، فروش شما را زیر و رو میکند. بنابر این قفسه حراجی را در وسط فروشگاه قرار دهید و از اجناس پرفروش تر در این قفسه بگذارید. اگر مغازه چندان بزرگ نیست، ز این قفسه حراجی میتوانید در کنار صندوق فروشگاه نیز استفاده کنید. نکاتی درباره صندوق فروشگاه سوپر مارکت که لازم است بدانید.

صندوق فروشگاه

دور و بر ضندوق فروشگاه را با قفسه های فلزی سوپرمرکتی یا پیچ و مهره ای رنگی پر کنید و انواع خوراکی های دم دستی را در آن قرار دهید. اینگونه هم از اینکه جنسی بی اجازه از مغازه شما خارج نمیشود مطمئن میشوید و هم اینکه کودکانی که همراه پدر یا مادرشان به خرید آمده اند را مجبور میکنید به آنها نگاه کنند و شاید یکی را هم به زور از مادر و پدر خود خواستند.برای اینکه رد هزینه های استارت فروشگاه خود صرفه حویی کنید میتوانید از قفسه های فلزی دست دوم استفاده کنید. درباره قیمت قفسه های فلزی پخش قفسه پرشین صنعت بخوانید.

قیمت قفسه بندی سوپرمارکتی نو و دست دوم

قفسه های فلزی سوپرمارکتی نو و دست دوم دارای ویژگی های مختلفی دارند مثل اندازه، ارتفاع، رنگ، جنس و  .. . از طرف دیگر با نوسانات قیمت فلزات قیمت این تجهیزات فروشگاهی نیز تغییر میکند. به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی برای این محصول ارائه کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان برای راه اندازی یک فروشگاه موفق با مشاوران ما تماس بگیرید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code