قفسه فروشگاهی

انواع قفسه بندی انبار

قفسه فروشگاهی دیواری | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم - انواع قفسه بندی انبار - قفسه بندی متحرک انبار - قفسه انباری فلزی ثابت

 انواع قفسه بندی انبار

قیمت قفسه بندی انبار بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین میشود و به همان اندازه که تنوع در این قفسه ها زیاد است، نوسان در نرخ ها نیز مشاهده خواهد شد. جنس بدنه، نوع قفسه ها و ساختار کلی سازه و اندازه و ابعاد از جمله موارد هستند که منجر به گران یا ارزان تر شدن قیمت قفسه انباری فلزی ثابت و متحرک میشود. گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دارای انواع قفسه بندی انبار و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه های فروشگاهی، قفسه پیچ و مهره ای ، قفسه بندی متحرک انبار ، قفسه انباری فلزی ثابت به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

قیمت قفسه بندی ثابت انبار

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین نرخ هر یک از انواع قفسه نقش مهمی ایفا می کند، نوع و ثابت و متحرک بودن آنها می باشد. قفسه های انبار بر اساس نحوه قرار گرفتن بر روی زمین و نصب اجزای مختلف در دو گروه کلی ثابت و متحرک تقسیم بندی میشوند که هر یک دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد.

به عنوان مثال، قیمت قفسه بندی مشبک که در گروه قفسه های ثابت قرار میگیرد، ارزان تر از نوع پالت راک میباشد که دلیل آن، نوع ساختار و سازه است. در حالت کلی می توان گفت قیمت قفسه بندی سنگین انبار بیشتر از سایر گزینه می باشد که از مهم ترین قفسه های سنگین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قفسه بندی خود راهرو
  • قفسه بندی راهرو باریک
  • قفسه بندی بازویی یا کانتی لور
  • قفسه بندی مزنین

 قفسه بندی متحرک انبار

از دیگر زیرمجموعه های قفسه های مورد استفاده در انبارهای صنعتی و سازمانی می توان به قفسه بندی متحرک اشاره نمود. این قفسه ها دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشند و مکانیزم باز و بسته شدن هر یک از ردیف ها با هم متفاوت است. بر همین اساس نیز نرخ های ارائه شده برای قیمت آنها با تغییراتی مواجه می گردد.

علاوه بر تفاوت هایی که در ساختار و شکل کلی کمدهای ریلی یا همان قفسه های متحرک چند منظوره وجود دارد، جنس بدنه و اجزای داخلی آنها نیز با هم تفاوت دارند. به همین دلیل در نرخ گذاری این گروه از قفسه ها تفاوت های چشمگیری مشاهده میشود.

نقش اندازه و ابعاد قفسه بندی بر قیمت

این کاملا طبیعی است که هر چه اندازه و ابعاد قفسه ها بیشتر باشد، به همان اندازه میزان متریال و ورق های فلزی به کار رفته برای ساخت سازه بیشتر خواهد بود که در نهایت بر قیمت تاثیر زیادی می گذارد. با افزایش تعداد طبقات قفسه ها، ارتفاع هر یک از طبقات و تعداد دهانه ها و عمق آنها همگی از جمله عواملی هستند که منجر به افزایش یا کاهش نرخ و قیمت قفسه بندی انبار میشوند.

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه های فروشگاهی، قفسه بندی متحرک انبار،قفسه بندی ثابت انبار، به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code