تجهیزات فروشگاهی, کالسکه خرید

کالسکه خرید فروشگاهی

شما می‌توانید جهت خرید کالسکه خرید فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل ...

همان‌طور که در مقاله‌های قبل مطالعه نمودید، یک فروشگاه از تجهیزات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها نقش بسیار مهمی در فروشگاه و رضایت مشتریان ایفا می‌کنند. از جمله این تجهیزات به کالسکه می‌توان اشاره کرد. انواع این محصول برای حمل کالا‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا برای بررسی کالسکه خرید فروشگاهی همراه باشید. شما می‌توانید جهت خرید کالسکه خرید فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید.

کالسکه خرید

بسیاری از افراد با کالسکه یا ترولی فروشگاهی آشنا هستند. این وسیله کاربردی نقش بسیار مهمی در راحتی هنگام خرید برای مشتریان دارد؛ زیرا به راحتی کالا‌های مختلف با وزن متفاوت را جا به جا می‌کند. این تجهیزات فروشگاهی در انواع مختلف با جنس‌های متفاوت در بازار وجود دارند. لازم به ذکر است که این سبد‌ها باید استحکام لازم را داشته باشند تا در هنگام خرید برای مشتریان مشکلی به وجود نیاورند. از جمله مزایای دیگر این وسیله به صندلی کودک می‌توان اشاره کرد. از انواع مدل‌های این محصول، نوع فلزی و پلاستیکی آن را می‌توان نام برد. سبد‌های پلاستیکی از جنس پلی کربنات می‌باشد و سبد‌های فلزی از مفتول روکش شده ساخته می‌شود.

کالسکه خرید و تاثیر آن بر روند فروش و رضایت مشتریان

استفاده از این چرخ‌ها همیشه موجب رضایت مشتریان بوده است. این محصول دارای عمق زیادی است و همین امر موجب می‌شود تا مشتری هنگام خرید اگر بخواهد کالایی را از داخل سبد بردارد و به قفسه‌ها بازگرداند، با مشکل مواجه شود؛ در نتیجه لازم است سبد‌هایی مطابق با نیاز مشتری و در جهت راحتی مشتریان هنگام خرید در نظر گرفته شود. همان طور که در متن بالا گفته شد این محصول انواع مختلفی دارد که از انواع آن به نوع ۱۲۰، و ۱۸۰ لیتری آن می‌توان اشاره کرد.

ترولی ۱۲۰ لیتری

این مدل از ترولی برای هایپرمارکت‌های متوسط بسیار مناسب است. جنس این کالسکه‌ها از مفتول مسوار می‌باشد که استحکام و مقاومت بالایی دارد. در قسمت پایینی این کالسکه‌ها بخش کوچکی وجود دارد که برای حمل کردن بار‌های کوچک و سبک می‌باشد. این چرخ‌ها دارای قسمتی برای نشستن و حمل کودکان دارد.

ترولی ۱۸۰ لیتری

این مدل از چرخ نیز از جنس مفتول مسوار و لوله آبکاری شده می‌باشد و برای فروشگاه‌های بزرگ بسیار مناسب است. از جمله اجزای استانداردی که در این محصول به کار رفته است به دستگیره، صندلی کودک و سپر جلو و عقب می‌توان اشاره کرد. مقاومت بالای این کالسکه خرید فروشگاهی باعث می‌شود که انواع کالا با وزن‌های بالا را مشتریان به راحتی حمل کنند.

قیمت کالسکه خرید فروشگاهی

این تجهیزات فروشگاهی در اندازه و طرح‌های مختلفی که جنس‌های متفاوتی دارد، تولید می‌شوند. انتخاب این محصول با توجه به نیاز مشتری می‌باشد و برای خرید این محصول به فضای فروشگاهی خود توجه کنید. عواملی که در متن ذکر شد بر قیمت این محصول تاثیر مستقیم می‌گذارد.

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، انواع قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید کالسکه خرید فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code