گیت فروشگاهی

گیت ضد سرقت فروشگاهی

گیت ضد سرقت فروشگاهی

خیلی از فروشگاه ها و اماکن عمومی دارای دوربین های مدار بسته می باشند از این رو بیشتر افراد بر این باورند که وجود دوربین مدار بسته به تنهایی می تواند امنیت یک فروشگاه را تامین کند . اما در حقیقت چنین نیست و استفاده از گیت ضد سرقت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی برای یک مغازه که دارای اجناس زیادی میباشد بسیار ضروری است. چرا که وقوع جرم را در همان زمان مشخص می کند و بدون اینکه زمانی برای صرف گشتن مجرم و یا سارق صرف شود در همان لحظه اقدام می شود.گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا دارای تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید گیت ضد سرقت فروشگاهی به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

فروشگاه هایی که باید از گیت فروشگاهی ضد سرقت استفاده کنند

فروشگاه های لوازم آرایشی , فروشگاه کتاب , فروشگاه لوازم کامپیوتری , فروشگاه موبایل , فروشگاه عطر و ادکلن , فروشگاه ساعت , فروشگاه مواد غذایی و …

انواع گیت فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی گاندو

اگر امنیت فروشگاه تان برایتان اهمیت دارد ما به شما خرید گیت فروشگاهی گاندو را پیشنهاد می کنیم که یک تکنولوژی پیشرفته در زمینه ی دزدگیرهای فروشگاهی است که جهت جلوگیری از سرقت و همچنین بالا بردن امنیت در انواع فروشگاه ها قابل نصب است . اگر سارق کالا و اجناسی را بد.ن مجوز لازم از فروشگاه خارج کند گیت گاندو به شما آلارم داده و شما را از این امر مطلع می سازد. گیت فروشگاهی گاندو نگهبان فروشگاه شما است . جهت خرید این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و همنین مشاوره های لازم را در خصوص نحوه ی خرید و نصب آن دریافت کنید .

سیستم و گیت فروشگاهی AM

سیستم های دزدگیر فروشگاهی AM فقط در فرکانس ۵۸کیلوهرتز کار میکند سیستم های AM جز جدیدترین سیستم های فروشگاهی می باشند و مزیت سیستم های AM نسبت به RF بیشتر میباشد .

مزایای سیستم امنیتی و گیت AM

سیستم های AM یکی از نکات مثبتی که دارند این می باشد که با یکدیگر تداخل زیادی ندارند و به همین علت میباشد که سیستم های دزدگیر AM برای مجتمع های تجاری و فروشگاه های ورودی بزرگ که به چندین آنتن نیاز دارند؛ بسیار مناسب می باشد همچنین سیستم های AM نسبت به RF محدودیت های کمتری دارد و حساس به فلز نیستند و بر روی اجناس فلزی و آلومینیوم بسیار بیشتر نسبت به RF پاسخ می دهد و به همین دلیل است که این سیستم های AM در فروشگاه لوازم آرابشی استفاده می شود قدرت تشخیص سیستم AM نیز نسبت به RFبیشتر است برای ورودی های خیلی بزرگ که نیاز به چندتا آنتن هست اما مالک نمیخواهد چند آنتن استفاده کند سیستم RFمناسب تر است.

قیمت و خرید گیت ضد سرقت فروشگاهی

قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی با توجه به مدل، سایز و جنس آن متغییر می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت گیت ضد سرقت فروشگاهی با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code