آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, قفسه, قفسه فروشگاهی

همه چیز درباره قفسه دو طرفه فروشگاهی

قفسه دو طرفه فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

انواع قفسه های فروشگاهی را می تواند در مدل های یک و دوطرفه تقسیم کرد که مدل های یک طرفه آن در کنار دیوار چیده شده و ممکن است در دو حالت دیواری و یا خودایستا طراحی و به بازار عرضه شوند. کاربرد قفسه فروشگاهی یا شلف در هر فروشگاه به منظور استفاده بهینه از فضای فروشگاه میباشد تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت دارای فروشنده انواع تجهیزات فروشگاه میباشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، سبد حراجی فروشگاه و قفسه فروشگاهی ، سبد پلاستیکی فروشگاه و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی قفسه دو طرفه فروشگاهی و ویژگیهای آن

قفسه دوطرفه فروشگاه می تواند در استفاده درست از محیط فروشگاه بسیار موثر بوده؛ ولی نکته مهم در این زمینه چیدمان اصولی مطابق با استانداردهای روز تجهیز فروشگاهی می‌باشد. در این باره یادآوری نکاتی مانند استاندارد راهروهای تردد، استاندارد تعداد طبقات و فواصل بین آنها، عمق طبقات و … می تواند در ایجاد فضایی دلنشین و مناسب برای خرید مشتریان اثرگذار باشد. این قفسه ها در وسط فروشگاه ها  برای چیدن کالا استفاده می شود  و قابلیت استفاده در  فروشگاه ها، کتابخانه ها،نمایشگاه ها و… دارند.

 قفسه  دو طرفه ی فروشگاهی جهت استفاده حداکثری از کنار دیوار هاو نیز کنج ها استفاده می شود. این قفسه ها نوعی تجهیزات فروشگاهی میباشند. نحوه چینش آن به حالت جزیره و در فضای میانی فروشگاه ها امکان پذیر خواهد بود. این محصولات ها بسته به نوع فروشگاه ارتفاع و ابعاد متفاوتی خواهد داشت. بسته به چیدمان فضا ارتفاع این نوع از قفسه ها می تواند کوتاهتر از قفسه های یکطرفه درنظر گرفته شود. این ارتفاع به منظور ایجاد فضای دید برای مشتریان و جلوگیری از کور کردن چشم انداز فضاهای دیگر فروشگاهی در نظر گرفته خواهد شد.

مشخصات قفسه فروشگاهی

اغلب فروشگاه های خرده فروشی که فروشنده اقلامی مانند پوشاک یا کتاب بوده، از قفسه چوبی، ام دی اف و یا ترکیبی از چوب و فلز استفاده خواهند کرد؛ چرا که این قفسه ها جذابیت محیط را افزایش خواهند داد. طبقات و اجزای برخی انواع این قفسه ها بصورت جوشی به پایه ها متصل شده است و امکان تغییر در فواصل و شیب طبقات میسر نیست. اما در مدلهای که از دستک یا براکت برای اتصال طبقات استفاده شده است، تعداد و فاصله بین طبقات با توجه به نوع و ابعاد کالاهایی که قرار است بر روی آن چیدمان شود متغیر خواهد بود.

هم چنین شیب طبقات نیز در راستای نمایش بهینه کالا می تواند تغییر کند. به دلیل تفکیک پذیر بودن قطعات قفسه، جابجایی و حمل و نقل آن آسان تر از مدل های یکپارچه میباشد. قفسه فلزی به دلیل استحکام بالا، طول عمر بیشتر و همچنین تحمل وزنی بالاتر کاربری گسترده تری نسبت به سایر انواع آن خواهد شد. هرچند نوع طراحی و کاربری فروشگاه نیز در انتخاب جنس و نمای محصول بسیار اثرگذار میباشد. قیمت محصول نیز از دیگر مواردی است که می تواند بر انتخاب خریداران اثرگذار باشد. در صورتی که خریدار قصد تجهیز انبار کالا را داشته باشد می تواند قفسه هایی با ظاهر ساده تر و قیمت مناسبتر انتخاب نمایند که برای آنها مقرون به صرفه باشد.

قفسه دو طرفه فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

قیمت قفسه دو طرفه فروشگاهی

قیمت خرید انواع تجهیزات با توجه به  جنس و کیفیت، تعداد پایه، جنس صفحات و … مشخص میشود. شما میتوانید انواع تجهیزات فروشگاهی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت خریداری نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه دو طرفه فروشگاهی  با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در تماس باشید.

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید استند و شلف فلزی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code