تجهیزات فروشگاهی, کانتر فروشگاهی

میز کانتر فروشگاهی

میز کانتر فروشگاهی - گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی

میز کانتر فروشگاهی، همان طور که شاید پیش از این نیز میدانید، از رکن های اصلی سازه های نمایشگاهی با تبلیغاتی پرکاربرد است که به راحتی قابلیت باز و بست شدن دارد و به دلیل وزن نسبتا کم به راحتی قابل حمل می باشد. این موضوع آن را به انتخابی ناگزیر برای بر پایی غرفه های نمایشگاه آن هم با هزینه بسیار کم کرده است که در کم ترین زمان نیز قابل نصب و راه اندازی می باشد. بر روی میز صفحه MDF با روکش PVC قرار گرفته که قابلیت جمع شدن دارد و می تواند همانند قفسه، برای نگهداری کاتالوگ و نمونه محصول باشد. گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده میز کانتر فروشگاهی و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید میز کانتر فروشگاهی به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

اهمیت کانتر فروشگاهی

تجهیزات و ملزومات فروشگاهی طیف گسترده و متنوعی دارند که تمامی انواع خرده فروشی قادرند با توجه به نیاز خود از آنها بهره مند شوند. از جمله مهمترین این تجهیزات می توان به: قفسه های فروشگاهی، تجهیزات فروشگاهی، صندوق یا میز چک اوت، ویترین یا کانتر فروشگاهی، استند و … اشاره نمود. کانترهای فروشگاهی از روزهای نخست پیدایش اولین فروشگاه ها جزو ضروری ترین تجهیزات به شمار می آمدند چرا که در اغلب مواقع نقش صندوق فروشگاهی را نیز ایفا نموده و محل نگهداری صندوق به حساب می آمدند.

مزایای میز کانتر فروشگاهی

  • تنوع در طراحی و ساخت
  • جنس میز کانتر فروشگاهی از  آلومنیوم است
  • با طبقه بندی که در پشت میز وجود دارد می توانید از آن به عنوان کتابخانه استفاده نمایید و کاتالوگ و بروشور های خود را درون آن قرار دهید.
  • شما به راحتی می توانید طرح چاپی میز کانتر خود را به راحتی تعویض نمایید.
  • با توجه به اینکه این میز از یک سازه آهنی تشکیل شده است می توان به آسانی میز کانتر فروشگاهی را جمع کرد و حتی آن را در داخل کیف قرار داد.
  • به خاطر طراحی سازه میز کانتر فروشگاهی که در اختیار شما می گذارد، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی و در چند دقیقه کوتاه میز خود را نصب و شروع به کار کنید.

انواع کانتر فروشگاهی

چک اوت کانترهای فروشگاهی مدل های متنوعی دارند که در یک دسته بندی کلی می توان آنها را به دو گروه استاتیک و دینامیک تقسیم نمود.

کانترهای استاتیک

کانترهای استاتیک از جمله انواع کانترهایی هستند که برای خرده فروشی های کوچک و فروشگاه هایی که مشتریان اغلب حجم سفارشات اندکی دارند مانند انواع بوتیک ها و فروشگاه های پوشاک و یا لوازم تحریر فروشی ها مناسبند.

کانترهای دینامیک

انواع کانترهای دینامیک که با نام چک اوت کانتر نیز شناخته می شوند، عموما دارای بخش صندوق و سیستم نرم افزاری هستند که فرآیند حسابرسی سفارشات مشتری با استفاده از آن به راحتی امکانپذیر است. این بخش می تواند شامل قطعات سخت افزاری همچون مانیتور، اسکنر، بارکدخوان، فیش پرینتر و قسمت نرم افزاری مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی است.

جنس کانتر فروشگاهی

کانترهای فروشگاهی می توانند از جنس های مختلف فلزی، چوبی یا ام دی اف ساخته شوند. انواع فلزی آن به دلیل استحکام و استقامت بیشتر، پرکاربرد هستند و در انواع فروشگاه ها اعم از سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه های تخصصی مانند سوپرپروتئین و … مورد استفاده می گیرند.

قیمت و خرید میز کانتر فروشگاهی در پرشین صنعت

قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت میز کانتر فروشگاهی با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

جهت سفارش میز کانتر فروشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین‌ صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس فروشگاه پرشین صنعت:

  • ۸۹ ۱۰۰ ۹۱۰ ۰۲۶
  • ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
  • ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code