قفسه فروشگاهی

قفسه بندی دفتری

قفسه بندی پیچ و مهره ای
سیستم قفسه‌ بندی دفتری که به آن قفسه بندی ایزی رکت نیز گفته می شود جهت نگهداری بارهای سبک و لوازم دفتری و کتابخانه‌ای استفاده می‌گردد. بهترین کاربرد این سیستم در مراکز کتابخانه‌ای و بایگانی‌های دفتری و واحدهایی که نگهداری اسناد را دارند است. اجزای  قفسه فلزی این سیستم شامل ستون، بست اتصال ستون‌ها، بازو، کفه یا طبقه، کفی ستون، کلیپ تکیه‌گاه کفه و درپوش پلاستیکی ستون است که معمولاً به رنگ سفید ارائه می‌گردد.برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه بندی دفتری و قفسه فلزی پیچ و مهره ای با قیمت مناسب کافی است با پرشین صنعت تماس بگیرید.

کاربرد ها:

  • -جهت استفاده در قفسه‌بندی خانگی، اداری و بایگانی
  •  برای مصارف فروشگاهی و انبار کالاها و قطعات یدکی

ویژگی‌ها :

  • این قفسه‌بندی پیچ و مهره است
  • تنوع در ابعاد دهانه، عمق، ارتفاع
  •  دسترسی آسان و سریع به اجناس و زیبایی سیستم قفسه‌بندی
  •  قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات به دلیل وجود شکاف‌ های متوالی در طول ستون و تغییر تعداد طبقات

مزایای :

از مزایای این نمونه از ایزی رکت یا کتابخانه ای می توان به نصب آسان آن اشاره نمود که لقب ایزی رکت نیز به آن داده شده است. طراحی ساخت این قفسه بندی به گونه ای لحاظ شده است که نیاز به پیچ و مهره را برای نصب از بین برده و سرعت و آسانی نصب را در بر داشته است.

رنگ :

معمولا رنگ سفید بیشترین انتخاب کاربران قفسه بندی فلزی دفتری کتابخانه ایزی رکت می باشد. اما سایر رنگها نیز متناسب با سلیقه و سفارش مشتریان عزیز قابل ساخت می باشد.

قدرت بارگذاری :

هر چند که قفسه بندی فلزی دفتری و کتابخانه ای ایزی رکت در رده بندی قفسه بندی فلزی سبک جای می گیرد با این وجود تحمل بارگذاری آن نیز خوب است و هر طبقه تحمل بارگذاری ۱۵۰ کیلوگرم بار گسترده را دارا خواهد بود.

ابعاد :

ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی دفتری و کتابخانه ای ایزی رکت ۲، ۲٫۵ و ۳ متر خواهد بود. عمق یا عرض آن ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ سانتیمتر متغیر است و طول هر دهانه را نیز ۹۵ و ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتیمتر می توان انتخاب نمود.

قیمت و خرید قفسه بندی دفتری

این نوع از قفسه ها در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت به صورت نو و دست دوم به فروش میرسند که البته با توجه به مدل قفسه و اندازه و تعداد متفاوت هستند. بنابراین برای خرید قفسه ها با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code