قفسه, قفسه فروشگاهی

قفسه بندی انبار کارخانه

قفسه بندی انبار کارخانه - قیمت تجهیزات فروشگاهی - قفسه های فلزی

قفسه بندی انبار کارخانه ها به دلیل تعداد زیاد کالاهای ورودی و خروجی  آنها و حساسیت های ویژه ای که در آمارگیری از موجودی انبار وجود دارد از مهمترین اقدامات می باشد. عدم توجه به نحوه قفسه بندی و استفاده نادرست از گزینه های نامرغوب و اشتباه در نهایت ضررهای مالی زیادی را به همراه خواهد داشت. فروشگاه پرشین صنعت، انواع تجهیزات فروشگاهی ، قفسه بندی انباری و قفسه های فلزی همراه شماست. در ادامه به قفسه بندی انبار کارخانه اشاره خواهیم کرد. جهت خرید و اطلاع از قیمت قفسه های فلزی و تجهیزات فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

انتخاب قفسه بندی انباری کارخانه

از مهم ترین و اصلی ترین گام هایی که لازم است برای قفسه بندی انبار چه در محیط های صنعتی و چه برای قفسه بندی انبار منزل و مغازه و فروشگاه در نظر داشت، انتخاب قفسه می باشد. قفسه های انبار تنوع بسیار زیادی داشته و در گروه های مختلف ثابت و متحرک تقسیم بندی شده که از نظر ساختار و جنس سازه با هم متفاوت هستند. با توجه به اینکه در کارخانه و کارگاه های مورد نظر چه نوع کالاهایی انبار می شوند، لازم است گزینه های مناسب را انتخاب نمایید. به عنوان مثال از کاربردی ترین قفسه ها برای کارخانه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قفسه بندی پالت راک برای انبار کارخانجات

در کارخانجاتی که تعداد و اندازه و ابعاد کالاهای مورد استفاده و تولید شده در آنها بزرگ و زیاد می باشد، قفسه بندی پالت راک از گزینه های بسیار مناسب می باشد. این قفسه ها دارای سازه فلزی و بسیار مقاوم بوده و از کف تا سقف انبار را پوشش داده و به صورت چند طبقه اجرا می گردند. به همین دلیل استفاده از پالت راک برای قفسه بندی کارخانه ها باعث میشود تا از فضای داخلی انبار به صورت بهینه استفاده شده و مقاومت قفسه ها نیز در سطح بالایی قرار دارد.

قفسه بندی بازویی انبار کارخانه

با توجه به نوع کالاهایی که در کارخانه مورد نظر تولید میشود یا قطعات اولیه مورد استفاده برای بخش های تولیدی، قفسه های مناسب را انتخاب نمایید. استفاده از قفسه بندی بازویی یا کانتی لور از جمله گزینه های بسیار کاربردی برای کارخانجات لاستیک سازی و همچنین خودروسازی می باشد. از این گروه قفسه ها برای انبار کارخانجات فرش بافی و تولید کفپوش و موکت نیز استفاده میشود و قادر به نگهداری و انبار اشیای رول می باشند.

دسته بندی کالاها برای قفسه بندی کارخانه

با توجه به اینکه کالاهای تولیدی در کارخانجات چه چیزهایی می باشند و دارای چه ویژگی هایی هستند، لازم است گروه بندی شده و بر همین اساس در قفسه های مناسب چیده شوند. به عنوان مثال، در بخش هایی که قطعات و مواد اولیه مورد استفاده کارخانه نگهداری میشود با توجه به ابعاد کوچک وسایل می توان از قفسه بندی مشبک استفاده نمود. در مقابل، کالاهای تولیدی کارخانه ها که بزرگ تر می باشند را می توان دسته بندی نمود و در پالت راک، پانل راک و غیره قرار داد. از دیگر دلایلی که دسته بندی کالاها در قفسه بندی انبار کارخانجات اهمیت زیادی دارد، تاریخ انقضای آنها می باشد. این مسئله مخصوصا در کارخانجات تولید مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی و داروسازی اهمیت زیادی دارد و عدم توجه به این مسئله می تواند ضررهای مالی زیادی را به همراه داشته باشد.

قیمت انواع قفسه های فلزی

 برای خرید و اطلاع از قیمت انواع قفسه های فلزی و تجهیزات فروشگاهی و همچنین قفسه بندی انباری میتوانید با فروشگاه پرشین صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code