شلف هایپری

شلف دیواری فروشگاهی

قیمت و خرید قفسه فلزی انباری نو و دست دوم ، قفسه فلزی کتاب دست دوم و پیچ و مهره ای و سایر تجهیزات فروشگاهی در وبسایت اینترنتی پرشین صنعت آسیا - شلف دیواری فروشگاه | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

امروزه در بیشتر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ برای نظم دهی و ساماندهی محیط از انواع شلف و باکس دیواری استفاده میشود. شما میتوانید انواع شلف دیواری مدرن فروشگاهی را با بهترین کیفت و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاه پرشین صنعت خریداری نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف دیواری فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، قفسه فلزی فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشی

معرفی کاربرد انواع شلف دیواری مدرن در دکوراسیون فروشگاه

در حقیقت شلف دیواری فروشگاه ،همان طاقچه های قدیمی بوده که بر روی دیوار نصب میشدند. شلف های فلزی را برای آشپزخانه، حمام، یا موارد مصرفی که نیاز است بار زیادی را تحمل کنند، می سازند. و از شلف های چوبی برای کار های ظریف مانند قرار دادن شمع، عروسک، لوازم شخصی سبک و… استفاده می شود. شلف ها بر خلاف ظهر زیبا و ظریفشان بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و بر خلاف تصور می توانند سالیان دراز به زیبا تر شدن خانه ها بپردازند. در زیر به انواع کاربرد شلف ها می پردازیم.

 این تجهیزات امروزه به صورت مدرن و کاربردی تر در منازل کاربرد دارند. طبقه دیواری را می توانید در سایز و ابعاد متفاوت بر روی دیوار نصب کنید. شلف دیواری به صورت شلف طبقاتی و شلف پلکانی در تمام دیوار های محیط منزل قابل استفاده می باشند. شلف طاقچه در جنس های متفاوتی در بازار عرضه می شود. با توجه به سلیقه تان می توانید شلف های دیواری مورد نظرتان را انتخاب کرده و تهیه کنید.

شلف دیواری فلزی

این محصولات دارای مقاومت بالایی هستند. جنس فلزی مناسب برای شلف دیواری آشپزخانه و حمام است. جهت چیدن لوازمی با وزن سنگین تر می توانید از طبقات فلزی استفاده نمایید. شلف فلزی در حمام باعث زیبایی محیط و همچنین نظم دادن به حمام می شود. طبق دیواری حمام معمولا در گونه دیوار حمام نصب می شوند. وسایل حمام مانند شامپو، صابون و… بر روی شلف قرار خواهند گرفت. محیط هایی مانند گلخانه ها نیز چون محیطی مرطوب هستند، می بایست از باکس های فلزی استفاده میشود.

شلف دیواری چوبی فروشگاه

شلف های چوبی بسیار سبک وزن هستند. این محصولات مناسب محیط هایی بوده که دارای لوازم چوبی هستند. اشخاصی که به وسایل های چوبی و طرح چوب علاقه دارند می توانند از این طبقات استفاده کنند. دکور دیواری چوبی مناسب برای نظم دادن به وسایلی مانند شمع، گل و گیاه و عروسک است.

شلف دیواری شیشه ای

شلف دیواری شیشه ای یکی از مدرن ترین نوع باکسها خواهد بود. شلفهای شیشه ای برای گلدان ، کتاب و … مناسب هستند. باکس های شیشه ای موجود در رنگ های گوناگونی در بازار میباشند. باکس دیواری شیشه ای از شلوغ جلوه دادن فضای محیط جلوگیری خواهد کرد. این نوع باکس های دیواری مناسب برای سبک دکوراسیونی مدرن هستند. تزیین شلف های شیشه ای راحت تر و فضا را مورد پسندخواهد کرد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی دیواری ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و شلف فلزی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code