آموزشی

درباره کاربرد انواع قفسه کتاب

قفسه فلزی کتاب | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

روشهای بسیاری برای قفسه بندی کتاب ها و منظم کردن آنها وجود دارد. بسته به نوع دکوراسیون خانه خود می‌توانید طرح‌های جذابی را برای کتابخانه اجرا کنید. محلی که برای استقرار کتابخانه در نظر گرفته‌اید از عواملی است که در تصمیم‌گیری اهمیت بالایی خواهد داشت. تعداد کتاب‌ها نیز نقش بسیار مهمی در مدل انتخابی قفسه ها دارند. ایده برای قفسه کتاب را می‌توان بر اساس محل قرارگیری کتابخانه نیز انتخاب کرد. در این مطلب به معرفی قفسه فلزی کتاب و انواع آن خواهیم برداخت. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، قفسه فلزی فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی کاربرد انواع قفسه های فلزی کتاب در دکوراسیون اتاق

با توجه به دکوراسیون خانه امروزه می‌توان ایده‌های زیبا و کاربردی برای قرار دادن کتاب در نظر گرفت. ایده برای قفسه فلزی کتاب را می‌توانید خودتان اجرا کنید یا طرح‌های خلاق آماده را از بازار خریداری کنید.نکته مهم ایجاد هماهنگی بین کتابخانه و سایر اجزای دکوراسیون داخلی است. همچنین استحکام  و میزان فضایی که برای قرار دادن کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کتابخانه‌ها از نظر قفسه‌بندی انواع گوناگونی دارند. که سه نوع قفسه بسته و قفسه باز و قفسه نشریات از معمول‌ترین این شیوه‌ها در قفسه بندی است. علاوه بر آن اندازه قفسه کتاب اتاق نیز باید با توجه به فضای خالی که برای آن در نر گرفته‌اید می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد. قابل‌حمل و جابجایی بودن کتابخانه یا قفسه نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. برخی از طرح‌هایی که معرفی شد باید به دیوار برای استحکام بیشتر متصل شوند.

این ایده برای قفسه فلزی کتاب اتاق را با هزینه کم و کمی خلاقیت خودتان در خانه می‌توانید بسازید. یکی از ایده‌های دیگر برای ساخت کتابخانه با هزینه کم و خلاقانه استفاده از پالت‌های چوبی است. باکمی تغییرات در ظاهر این پالت‌ها می‌توانید آن‌ها را به شکل کتابخانه‌ای جادار و شیک تبدیل کنید. همچنین بارنگ آمیزی آن‌ها به رنگ دلخواه نیز می‌توانید آن را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید.هرکدام از ایده‌های فوق را می‌توانید با توجه به تعداد کتابی که در اختیاردارید برای خانه خود انتخاب کنید. از وسایل بازیافتی و قدیمی نیز می‌توان با ترفندهایی به‌عنوان کتابخانه استفاده کرد.

قفسه فلزی کتاب | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

قفسه‌های کتاب مخفی و انواع قفسه

روشهای قفسه بندی کتاب ها در اتاق باکس‌ها و جعبه‌های کتاب نخواهند بود. شلف های فلزی که به دیوار پیچ شده را نیز به آسانی می‌توان به‌عنوان کتابخانه به کار برد. این روش بیشتر برای قفسه فلزی کتاب در خانه‌های مدرن  استفاده خواهد شد. برای جذابیت بیشتر فضا میتوان کتاب‌های یک اندازه را در هر ردیف قفسه جداگانه قرار داد. چنانچه شلفها به‌درستی نصب و محکم شوند تعداد زیادی کتاب را می‌توان روی آن قرار داد. همچنین با قرار دادن خلاقانه آن‌ها روی دیوار نیز می‌توانید طرح‌های جالبی را خلق کنید. گیره پایینی این شلفها را باید در جلد کتاب پایینی قرار دهید تا از سرخوردن کتاب‌ها جلوگیری شود. این ایده برای برای افرادی بوده که از تعداد کتاب‌های محدودی برخوردارند یا تمایل به تزئین دکوراسیون خانه دارند و هم چنین این قفسه کتاب مناسب نشیمن یا راهروهایی بوده که در دید همگان وجود دارد.در ادامه مطلب به معرفی انواع قفسه فلزی کتاب اتاق میپردازیم. انواع قفسه کتاب عبارتند از :

  • قفسه های فلزی مارپیچ کتاب
  • جعبه‌های تعادل
  • کتابخانه‌های درختی
  • کتابخانه‌های دیواری
  • قفسه‌های کتاب مخفی
  • کتابخانه‌های حروف انگلیسی
  • کتابخانه‌هایی با طرح پازل
  • لوله‌های فلزی برای کتابخانه
  • ایده‌های خلاقانه برای ساخت کتابخانه

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی دیواری ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی کتاب ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code