قفسه فروشگاهی

انواع قفسه بندی

انواع قفسه بندی - قفسه پیچ و مهره ای- قفسه های فروشگاهی - پخش قفسه فلزی - انواع قفسه بندی انبار - قفسه بندی متحرک انبار - قفسه انباری فلزی ثابت

در این مقاله قصد داریم به انواع قفسه بندی و اهمیت آن بپردازیم. ابعاد و جنس سیستم قفسه بندی با توجه به ابعاد انبار و لوازمی که قرار است در آن جای گیرد و حجم آن بستگی دارد. این قفسه ها در انواع گوناگونی موجود بوده که با توجه به کاربردهای آن و نیازهای مشتری موجود می باشد.همواره یکی از دغدغه های اصلی افراد استفاده بهینه از فضای موجود و به کار بردن راهکارهای مهندسی شده برای بالا بردن فضای انبار و دسترسی آسان و سریع به محصولات و کالاها است. گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه های فروشگاهی، قفسه پیچ و مهره ای ، قفسه بندی کتاب ، قفسه بندی انباری به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

قفسه بندی انباری

برخی از کالاها به علت ترکیبات خاص و حساسی که دارند لازم است در قفسه انباری نگهداری شود. این قفسه ها دارای روکش ضد زنگ بوده تا در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد. قفسه بندی انباری باعث بالا رفتن ماندگاری و دوام کالاها در برابر رطوبت و نم می شود. در هنگام خرید این قفسه ها باید به کیفیت ساخت آن دقت نمایید. از مزایا این قفسه بندی دسترسی راحت به کالاها می باشد. برای جابجایی قفسه ها می توان از لیفتراک استفاده کرد. قفسه بندی انباری باعث استفاده بهینه از فضای داخلی انباری شده و از این رو برای کارگاه ها و فروشگاه ها بسیار مناسب می باشد. این قفسه ها باید دارای استقامت بالایی بوده تا بتواند کالاهای با وزن بالا را درون خود نگهداری کند و همچنین بتواند از ورود آسیب به کالاها جلوگیری نماید.

قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی پیچ و مهره ای از پر مصرف ترین و رایج ترین انواع قفسه بندی انباری بوده که جهت نگهداری بارهای کم حجم و سبک که به وسیله نیروهای انسانی قابل تخلیه و بارگیری باشد، به کار رفته و تا چهار طبقه می توان آن را اجرا کرد.
این قفسه ها برای دسته بندی و نگهداری ابزار، قطعات یدکی و … کابرد دارد. قفسه بندی مشبک یا همان پیچ و مهره ای دارای نصب سریع و آسان بوده و می تواند سایر اقلام را درون خود نگهداری کند. همچنین این قفسه ها را می توان در ارتفاعات گوناگون و تعداد طبقات مشخصی بنا به خواسته مشتری ساخت.

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه های فروشگاهی، قفسه پیچ و مهره ای ، قفسه بندی کتاب ، قفسه بندی انباری به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code