آموزشی, سبد حراجی فروشگاهی

انواع سبد حراجی فروشگاهی و کاربرد آنها

قیمت و خرید سبد حراجی فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

سبد حراجی فروشگاهی برای قرار دادن محصولات تخفیف خورده فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصولات مناسب استفاده انواع فروشگاه های زنجیره ای، مغازه و فروشگاه های پوشاک، کفش و … میباشد. انواع سبد حراجی قابل سفارش در ابعاد واندازه های مختلف در تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت میباشد. در این مطلب می‌خواهیم درباره این سبدها بیشتر توضیح دهیم. با انواع آن آشنا شویم و موارد استفاده از آن ها را نام ببریم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، شلف و …  با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در  تماس باشید.

کاربرد انواع سبد حراجی فروشگاهی

امروزه سبدهای حراجی فروشگاه در بیشتر فروشگاه‌های بزرگ و هایپرمارکتی کاربرد دارند. اغلب این محصولات در دو مدل فلزی و مستطیلی وجود دارند. موارد استفاده از سبدهای حراج در فروش اقلامی بوده که معمولاً تخفیف خورده و فروشنده قصد در معرض نمایش دادن آنها و قرار دادن محصولات در دسترس خریداران را خواهد داشت. قرار دادن محصولات در این سبدها راهکار مفیدی در فروشگاه های بزرگ خواهد بود.

انواع سبد حراجی  در فروشگاه

به طور کلی سبدهای حراجی در دو مدل خاص کمد دار و مفتولی طراحی و به بازار عرضه میشوند. طرح و اندازه این محصولات می تواند متفاوت باشد. در ادامه به فواید و معایب هر یک از این دو مدل اشاره میکنیم.

سبد حراجی کمد دار

سبدهای کمد دار نوع خاصی از سبد های حراجی بوده که اغلب در مراکز فروش زنجیره ای یا نمایشگاه ها کاربرد فراوانی خواهند داشت. جنس این محصولات از ورقه های فولادی و چوب می‌باشد. یکی از مهم ترین ایرادات سبدهای کمد دار این است که پایه این محصول ثابت بوده و ارتفاع شان قابل تنظیم کردن نخواهد بود. این محصولات فضای بیشتری را در اختیار فروشنده قرار خواهد داد. میتوان از سطح این سبد برای تبلیغات فروشگاه استفاده کرد. تعداد بالایی از این محصولات به صورت مونتاژ شده تولید شده و قابلیت جدا کردن قطعات در آن ها قابل پیش بینی میباشد.

قیمت و خرید سبد حراجی فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

سبد حراجی مفتولی

معمولا پر کاربردترین سبد های حراجی موجود در بازار، سبدهای مفتولی میباشند. این محصولات اغلب مجهز به صندلی چرخ دار هستند؛ که این موضوع حمل و نقل آنها را ساده تر می کند. اتصالات سبد ممکن است به کمک جوش باشد. ولی اگر می خواهید از سبد حراجی به صورت مقطعی استفاده کنید، بهتر است از سبدهایی بهره ببرید که قابلیت مونتاژ دوباره را داشته باشند و اتصالات آن ها به کمک پیچ و مهره برقرار شده باشد. در این صورت، موقع جمع آوری حجم کمتری را در انبار اشغال می کنند. این سبدها وزن کمی دارند و از استحکام خوبی نیز برخوردار هستند. از این نوع، سبد حراجی MDF آن در سایت گروه صنعتی دی موجود است. یکی از مهم ترین ویژگی سبدهایی که با استفاده از سیم مفتول با روکش نیکل تولید می شوند، این است که می توان به راحتی ارتفاع این محصولات را تنظیم کرد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، سبد حراجی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code