آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

آنچه از تجهیزات فروشگاهی می بایست بدانید

تجهیزات فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت، تعداد مشتریان در فروشگاه ها ی زنجیره ای رو به افزایش می‌باشد. استفاده از تجهیزات فروشگاهی موجب جلب رضایت مشتریان خواهد شد. هم چنین بر پاسخ گویی به احتیاجات مشتریان، سرعت بخشیدن به کار و آسان تر شدن ارائه خدمات و بالا رفتن سطح امنیت تاثیر گذار می‌باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، شلف و قفسه فروشگاهی ، استند فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی انواع تجهیزات فروشگاهی و کاربرد آنها در فروشگاه

در فروشگاه ها جهت تسریع کارها و بالا بردن کیفیت فروش، از انواع تجهیزات فروشگاهی استفاده میشود. در ادامه به معرفی چند مدل از تجهیزات فروشگاهی می‌پردازیم. تجهیزات فروشگاهی عبارتند از:

بارکد خوان فروشگاهی

بار کد خوان نوعی وسیله الکترونیکی بوده که توسط آن بارکد هایی را که روی اجسام چاپ شده اند را مانند پویشگر می خواند. بارکد خوان کاربرد اقتصادی داشته و وظیفه پردازش کدهای خطی کالا های فروشگاهی را بر عهده خواهد داشت. ناگفته نماند نسبت به عملکرد حرفه ای محصول، قیمت آن مقرون به صرفه می‌باشد. اجزای تشکیل دهنده محصول یک منبع نور، لنز و حس گر ترجمه نوری می‌باشد. این وسیله الکترونیکی، دارای مداری بوده که رمزگشای تحلیل تصاویر داده بارکد است.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی علاوه بر این که موجب صرفه جویی در صرف زمان و انرژی انسانی میشود، موجب بالا رفتن سرعت در دقت کار ها خواهد شد. صندوق فروشگاهی موجب کاهش درصد خطا شده و روشی مقرون به صرفه و منحصر به فرد جهت نگه داری اطلاعات خرید و فروش روزانه خواهد شد. این محصولات دارای ویژگی های بسیاری از جمله مانیتور ثانویه مشتری، نصب نمایشگر مشتریان، RFID، WiFi  ، کارت خوانی مغناطیسی و … میباشند. از فواید این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تجهیزات فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

فواید صندوق فروشگاهی

  • ذخیره میزان فروش
  • تامین مالی و بودجه بندی
  • ردیابی جریان های عملیاتی و تدارکاتی
  • ذخیره سازی سابقه برای تنظیم کردن برنامه

کشو پول فروشگاهی

کشو پول همان محفظه ی پایین صندوق می باشد که پول های نقدی که طی خرید کالا ها توسط مشتریان دریافت می شود را در آن نگه می داریم و این دخل قابلیت جا به جایی دارد. کشوهای پول فروشگاهی دارای محافظی هستند که اسکناس و سکه را در سایز های مختلف و جدا از هم جهت شمارش آسان و سهولت دسترسی حفظ کند. می توان از این دخل که قابلیت حمل داشته پول نقدی که از فروش محصولات حاصل شده است را در جایی امن نگه داشته و سپرده بانکی به وجود آورید. تعدادی از این کشو ها که مدرن تر هستند واحد های ی جداگانه خواهند داشت.

قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی

تجهیزات‌فروشگاهی با توجه به مدل، کیفیت و جنس آن دارای قیمت های گوناگونی می‌باشد. شما میتوانید بهترین تجهیزات فروشگاهی را با بهترین قیمت و کیفیت بالا از فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت را خریداری نمایید. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع تجهیزات فروشگاهی مانند کشوی پول ، قفسه فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، صندوق فروشگاهی و .. با فروشگاه اینترنتی پرشین صنغت در تماس باشید.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code