آموزشی, دسته‌بندی نشده

یخچال و فریزر فروشگاهی

یخچال و فریزر فروشگاهی | انواع یخچال و فریزر فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی در کرج

 در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ محصولات متنوعی با شرایط گوناگون به فروش می‌رسد. در برخی از فروشگاه‌ها محصولاتی به مشتریان ارائه می‌گردد که باید در دمای بسیار سرد یا فریز قرار گرفته و نگهداری شوند. یکی از فروشگاه‌های که در آن از یخچال فریزر استفاده می‌کنند. فروشگاه‌های لبنیات و گوشت می‌باشند. در این نوع از فروشگاه‌ها از یخچال ها و فریزرهای خاصی برای نگهداری و فروش محصولات استفاده می شود. در نتیجه یخچال و فریزرهای فروشگاهی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات فروشگاهی می‌باشند. یخچال‌ها نقش بسزایی در فروش کالاها و نگهداری  محصولات دارند. و در هنگام خرید باید بررسی‌های مورد نیاز صورت گیرد در ادامه به انواع یخچال و فریزر فروشگاهی می‌پردازیم.برای خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

انواع یخچال و فریزر فروشگاهی

یخچال فریزر‌های فروشگاهی با توجه به کاربرد و طراحی که دارند در انواع گوناگونی در بازار تولید می‌شوند. فروشگاه‌ها می‌بایست با توجه به طراحی داخلی خود و چینش مناسب با طرح فروشگاه به خرید و چینش یخچال بپردازند.

یخچال‌ها کاربرد زیادی در فروشگاه دارند، به چند نوع از این یخچال‌ها اشاره می‌کنیم که عبارتند از : یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده.

طراحی و ساخت یخچال‌ها فروشگاهی با توجه به نوع کاربرد آن‌ها متفاوت می‌باشد. در بعضی از یخچال‌ها کمپرسور در قسمت پایین دستگاه قرار می‌گیرد و در بعضی دیگر از دستگا‌ه‌ها کمپرسور بالای یخچال قرار می‌گیرد که سبب خنک شدن سریع یخچال شده و باعث می‌شود که محصول ماندگاری بیشتری داشته باشد. یخچال‌هایی که کمپرسور آن‌ها در بالای یخچال قرار گرفته نسبت به دیگر یخچال‌ها قوی‌تر می‌باشند.  این نوع یخچال عمر طولانی تری دارد و دیرتر از دیگر  یخچال‌ها خراب می‌شود. اما از نظر قیمت نسبت به بقیه بالاتر است.

اندازه در انتخاب کردن یخچال بسیار مهم می‌باشد. یخچال‌ها در سایزها و اندازه‌های گوناگون و در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از نکاتی که می‌بایست در خرید یخچال و فریزر فروشگاهی به آن توجه کرد ظرفیت و ابعاد یخچال است. در فروشگاه‌ها با توجه به نوع محصول و نگهداری آن و همچنین اندازه فروشگاه و حجم یخچال و فریزر باید یخچال مورد نظر را انتخاب کرد.

تفاوت یخچال و فریزر‌فروشگاهی و خانگی

یخچال و فریزر فروشگاهی نسبت به یخچال‌های مورد استفاده در خانه از خاصیت میکروب زدایی بهتر و قوی تری برخوردارند بنابراین عملکرد آن‌ها از یخچال‌های خانگی بهتر است. اما به طور کلی سیستم خنک کنندگی یخچال‌های خانگی و یخچال‌های فروشگاهی یکسان می‌باشد

نکاتی که در طراحی یا خرید یخچال باید به آن  توجه کرد این می‌باشد که دسترسی مشتریان به محصولات درون یخچال و فریزر  راحت و آسان باشد. تا مشتریان خریدی لذت بخشی را تجربه کنند و در نتیجه فروش فروشگاهی نیز افزایش یابد. حال انواع یخچال‌های فروشگاهی در مدل های یک طرفه و یا دوطرفه تولید و در بازار موجود می‌باشد. که مدل ها دوطرفه چیدمان جزیره‌ای دارند و در راهروهای میانی فروشگاه قرار می‌گیرند.برای خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

یخچال‌ و فریزر فروشگاهی خوب و مناسب علاوه بر نگهداری محصولات دارای یک سری ویژگی‌ها مانند طبقات قابل جابجایی و چرخ دار بودن و نصب لامپ ال ای دی دریخچال و .. می‌باشند. لامپ ال ای دی نور کافی و مناسب را برای کالاها تامین می‌کنند و نمایش بهتری را ارائه می‌دهند علاوه بر این موارد گرمای کمی نیز تولید می‌کنند،  که این لامپ جایگزین مناسب و خوبی  برای لامپ‌های می‌باشد. این لامپ‌ها در یخچال ایجاد حرارت نمی‌کنند و مصرف برق بسیار کمی نیز دارند و می توانند در افزایش فروش فروشگاه موثر باشند.

البته این مورد را در نظر داشته باشید که یخچال‌ و فریزر فروشگاهی مصرف انرژی بیشتری  نسبت به یخچال‌های خانگی دارند. بنابراین با دقت کردن در انتخاب یخچال‌هایی که انرزی کمتری مصرف می‌کنند علاوه بر کاهش هزینه  از دید اجتماعی نیز تاثیر مثبتی در حفظ سرمایه ملی کشور و کاهش مصرف انرژی دارند.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code