گیت فروشگاهی

گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد | کاربر گیت‌های کنترل تردد | خرید تجهیزات فروشگاهی |

امروزه در سازمان‌های بزرگ و همچنین در سیستم‌های اطلاعاتی و شبکه ای گسترده برای حفظ نظم و امنیت استفاده می‌شود. امروزه سیستم‌ها و ابزارهای بسیاری برای کنترل دسترسی در جهان طراحی و تولید شده است که یکی از این ابزارهای کنترل دسترسی، گیت کنترل تردد است.در ادامه به گیت تردد و کاربرد گیت‌های‌ کنترل تردد می‌پردازیم. در ادامه با ساختار این میز و انواع میز چک اوت می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید قفسه و شلف فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

گیت کنترل تردد چیست؟

 گیت یک کلمه انگلیسی به معنی دروازه می‌باشد. و دروازه به مکان ورود و خروج اشخاص که از یک جای مشخص تردد می کنند می‌گویند. به همین علت گیت کنترل تردد در مفهوم عام به معنای مانعی در مسیر برای ورود و خروج می ‌باشد که وظیفه آن کنترل تردد و عبور و مرور می‌باشد.

در حقیقت گیت‌کنترل تردد دروازه ای می‌باشد که به طرزی محترمانه، وظیفه  نگهبانی و حراست  ایجاد نظم و امنیت در یک مکان را به عهده دارد. اینگونه که بر ورود افراد به مکان‌های خاص و دسترسی  برای استفاده از امکانات گوناگون نظارت می‌کند و مشخص خواهد کرد که چه شخصی اجازه ورود و دسترسی به مکانی که گیت بر روی آن نصب شده را دارد.

به طور کلی وظیفه گیت‌ همانطور که در بالا ذکر کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد به مکان‌ها، مراکز و سازمان‌های گوناگون است. زمانی که یک مجموعه به کنترل و محدود کردن تردد در مناطق نیاز دارد، گیت کنترل تردد نیاز آن مجموعه را برطرف می‌کند.

دستگاه گیت‌تردد برای حفظ حریم شخصی و ایمنی سازمان‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد. در واقع استفاده از گیت برای هر مجموعه هزینه نمی‌باشد بلکه یک سرمایه گذاری کوچک می‌باشد که دارای مزایای فراوانی در طولانی مدت برای مجموعه مورد نظر است.

کاربرد گیت‌های‌ کنترل تردد

امروزه در بیشتر مکان‌های عمومی پر تردد و شلوغ که جمعیت فراوانی در حال رفت و آمد می‌باشند و  یا در سازمان و مجموعه‌ای که تعداد فراوانی ارباب رجوع، نفرات یا کارمندان وجود دارد، نیاز به نظارت و تجهیزات کنترل تردد است تا بتوان کاملا  نواحی  تردد به مکان‌های گوناگون را کنترل کرد.

گیت‌های کنترل تردد در طرح ها، شکل‌ها و انواع گوناگون هستند و می‌توان گیت‌ها در انواع مکان‌ها جهت کاربردهای گوناگون استفاده نمود. دستگاه های گیت تردد جهت مدیریت و کنترل افراد در اماکنی که تردد زیدی دارد و برای ایجاد نظم و حفظ حریم شخصی و ایمنی در اکثر  مکان‌ها قابل استفاده است. برخی از مکان‌هاس که می‌توان در آن از گیت استفاده کرد عبارتند از :

ایستگاه‌های اتوبوس رانی، ایستگاه های مترو و راه آهن، پایانه های حمل و نقل شهری، ورزشگاه‌ها و استخرها، باشگاه‌ها، استادیوم‌های ورزشی، شهر بازی‌ها، سینماها، موزه‌۳ها و مجموعه های تفریحی، مؤسسات تحقیقاتی و بانک ها، مراکز تجاری و ادارات و سازمان‌های دولتی و…

مدیران کلیه سازمان‌ها و مجموعه‌های که در بالا گفته شد می توانند با صرف یک هزینه مناسب و معقول در طولانی مدت از مزایای فراوان این گیت استفاده کنند. در نتیجه سود به دست آمده از قرار دادن گیت برای سازمان‌ها و مراکز تجاری و مجموعه های ورزشی و… در مقایسه با قیمت دستگاه گیت تردد رقم بسیار بیشتر و قابل توجه است.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه و شلف فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی و ترازو فروشگاهی گیت  با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی، شلف فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code