میز چک اوت

چک اوت فروشگاهی

میز چک اوت فروشگاهی | خرید میز چک اوت فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج - تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا

ارائه خدمات به روش صحیح موجب موفقیت فروشگاه، کارآیی بالا و حرفه‌ای جهت جلب رضایت مشتریان خواهد شد. برای رسیدن به این هدف، استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن جهت رفاه مشتریان و میز فروشگاهی است.  یکی از تجهیزات ضروری هر فروشگاه میز چک اوت میباشد. در این مطلب به بررسی انواع میز چک اوت فروشگاهی و کاربرد و ویزگیهای آن میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، شلف و قفسه فروشگاهی ، استند فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی کاربرد انواع میز چک اوت فروشگاهی

نوع متحرک میزهای چک اوت نیز دارای بخش‌های متفاوتی از جمله جعبه فرمان ، نوار نقاله ، گیربکس و موتور خواهد بود. این تجهیزات با توجه به فضای داخلی و محیط فروشگاه در انواع و اندازه‌های گوناگون ساخته شده و به بازار عرضه خواهند شد. میزصندوق و میزچک اوت از آلومینیم و ازورق های فولاد ساخته می‌شوند. میز صندوق متشکل از شاسی مخصوص جهت پیشگیری از هم پاشندگی میباشد.  جهت نگهداری کیسه های  پلاستیکی دارای سبد مخصوص است.  امکان نصب اسکنر و بارکدخوان و چشم الکترو نیک- راه بند برروی میزصندوق است. این محصولات دارای قابلیت نصب انواع کشوهای پول قفل دارو اتومات برروی میز صندوق خواهد بود.

انواع میز چک اوت فروشگاه

به صورت کلی میزهای فروشگاهی در دو مدل موجود هستند. میزهای صندوق فروشگاهی متحرک یا نقاله دار و میز پیشخوان ثابت یا بدون نقاله از انواع این تجهیزات میباشند.

میز فرشگاهی متحرک یا نقاله دار

. اضافه کردن تجهیرات طبق خواسته مشتری‌ خواهد بود. در موتور این مدل از میزهای چک اوت در یک سمت آن غلتکی ساخته شده که در طرف دیگر آن یک رول قرار گرفته است و با استفاده یک لاستیک به دور غلتک و رول می توان حرکت چرخشی را در لاستیک ایجاد کرد .نوار نقاله در این نوع میز چک اوت جهت بالا بردن سرعت و کیفیت موتور اتوماتیک، را بر عهده داشته که یکی از مزایای این میز محسوب خواهد شد. هم چنین وجود چشم الکترونیک در میزهای چک اوت نقاله دار با قدرت توقف نقاله به‌طور اتوماتیک از انباشته شدن کالاها جلوگیری می‌کند میزهای چک اوت نقاله دار از سه قسمت مکانی جهت تخلیه کردن بار ، نوار نقاله و قسمتی به عنوان صندوق تشکیل شده‌اند.

میز صندوق فروشگاهی بدون نقاله یا ثابت

میزهای چک اوت بدون نقاله اغلب در سوپرمارکتهای کوچک کاربرد دارند. طول این مدل از میزهای چک اوت که با نام اکسپرس می‌گویند عموماً بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ سانتی متر بوده و دارای موتور و یا نوار نقاله نخواهد بود.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید استند فلزی فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code