آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, قفسه فروشگاهی

چه قفسه ای مناسب فروشگاه است؟

قفسه فروشگاهی دیواری | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم - انواع قفسه بندی انبار - قفسه بندی متحرک انبار - قفسه انباری فلزی ثابت

واضح است که هیچگاه نمی توانید قفسه ای را که برای لباس فروشی بوده برای فروشگاهی بگذارید که در آن خشکیار می فروشید. اگر شما مغازه دار باشید ممکن است که این سوال برایتان به وجود آید که چه مدل از قفسه برای فروشگاه شما مناسب میباشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با قفسه های فروشگاهی مناسب مانند قفسه فروشگاهی دیواری آشنا کنیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، قفسه فلزی فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی کاربرد قفسه فروشگاهی دیواری

قفسه های فروشگاهی یکی از بخش‌های مهم در طراحی و بالا بردن میزان و کیفیت فروش هستند. تنوع در انتخاب رنگ و نوع قفسه‌ها و ایجاد تناسب بین کالا و نوع قفسه، اصل چیدمان فروشگاهی را رعایت می‌کند و نمایش کالا‌ها را برای بازدید مشتری پررنگ‌تر می‌نماید. از بحث‌های مهم در راه‌اندازی فروشگاه، نحوه‌ی چیدمان و مدیریت قفسه‌های فروشگاهی است؛ یکی از بهترین قفسه های  فلزی انواع دیواری آن است که جایگاه خود را در بین فروشگاه ها و مغازه ها همچنین هایپرمارکت ها پیدا کرده است . قفسه های فلزی در انواع دیواری و خود ایستا بانام قفسه سوپری نیز شناخته می شود. اما در فروشگاههای دیگر اعم از ابزار و یراق ، لوازم یدکی ، کتاب فروشی ها، لوازم التحریری ها ، کتابخانه ها و….. هم استفاده میشود .اما از این قفسه ها در بوتیک ها و فروشگاههای لباس به صورت چوبی یافت می شوند . قفسه های فلزی  فروشگاهی با نام قفسه فروشگاهی معروفند و اکثرا در سوپرمارکت ها از این نوع قفسه ها موجودند.

قفسه فروشگاهی دیواری | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

قفسه بندی فروشگاهی خود ایستا

قفسهای فروشگاهی خود ایستا در انواع مدلهای تی شکل و ال  شکل طراحی و ساخته شده؛ که مدل L برای قرار گیری در کنار دیوار و مدل T برای قرار گرفتن در وسط دیوار فروشگاه ها یا سوپر مارکت ها در بازار عرضه می شود . انواع این قفسه ها با توجه به کاربردی که دراند متفاوت هستند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از مشخصات این قفسه ها خواهیم برداخت. مشخصه قفسه های خود ایستا و قفسه های دیواری عبارتند از:

  • نصب سریع و آسان
  • قیمت مناسب و ارزان
  • دارای انواع طرح و رنگبندی
  • افزایش ظرفیت مغازه و فروشگاه
  • نمایش بهتر کالا و قرارگیری در دید مشتری
  • دارای عمق صفحات ۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰سانتی متر
  • تنظیم آسان ارتفاع طبقات بدون استفاده از پیچ و به سلیقه شما
  • قابلیت انتخاب ارتفاع قفسه خودایستا در اندازه های ۱٫۵ و۲متر
  • دارای بالا بودن ارزش کیفی در مقایسه با سایر قفسه ها بابت هزینه پرداختی

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی دیواری ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و شلف فلزی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code