تجهیزات فروشگاهی

چه عواملی بر قفسه بندی موثر هستند؟

قفسه بندی فروشگاهی مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جهت خرید انواع قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید. 
1523

هنگام طراحی فضای خرده فروشی، توجه به نوع و محل قرارگیری قفسه‌های خرده فروشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا نحوه قفسه بندی فروشگاهی مناسب، توانایی بهبود طرح کلی فروشگاه خرده فروشی و ایجاد محیطی جذاب برای مشتریان را به دنبال دارد.  امروزه انواع مختلفی از فروشگاه خرده فروشی وجود دارد که می‌توان قفسه بندی های مختلفی را در آن‌ها پیاده سازی کرد که قبل از انتخاب قفسه فلزی لازم است انواع مختلف فروشگاه‌ها را بشناسید. به این ترتیب می توانید فضای فروشگاهتان را بهینه کرده و مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. جهت خرید انواع قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید.

سوپرمارکت

در سوپرمارکت ها، مواد غذایی و محصولات خوراکی به فروش می‌رسد. مشتریانی که از سوپر مارکت‌ها بازدید می‌کنند با هدف تامین مجدد مایحتاج روزانه خود، اقدام به خرید می‌کنند. در نتیجه قفسه بندی مناسب در آن بسیار مهم است. امروزه تعداد زیادی سوپرمارکت و مغازه کوچک وجود دارد که تعداد آن‌ها رو به افزایش است و تقریبا در هر محله یک یا چند سوپرمارکت وجود دارد.

فروشگاه‌های تخصصی

فروشگاه‌های تخصصی شامل کالاهای محدودی هستند و تمرکز آن‌ها بیشتر بر روی یک یا دو دسته خاص از محصولات قرار می‌گیرد.

هایپرمارکت

هایپر مارکت مساحتی بزرگتر از سوپرمارکت داشته و تنوع بی شماری از محصولات اعم از کالاهایی با قیمت اقتصادی تا محصولات گران قیمت را ارائه می‌دهد، از این رو این اطمینان را به مشتریان می‌دهند که پاسخگوی همه نیازهای آن‌ها هستند. پس از شناخت انواع مختلف فروشگاه، به بررسی عوامل دیگری را که در انتخاب نوع قفسه بندی مناسب دخیل هستند می‌پردازیم :

فضای فروشگاه

اندازه فروشگاه نشان می‌دهد که چه میزان فضا برای کار در آن و قفسه بندی فروشگاهی دارید. به عنوان مثال، اگر مغازه کوچکی دارید قفسه فروشگاهی که انتخاب می‌کنید باید در عین حال که کالاهای شما را به بهترین نحو به نمایش می‌گذارد، فضای فروشگاه را تحت الشعاع قرار ندهد و فضای کافی برای حرکت مشتری در مغازه و خرید آسان وجود داشته باشد. یک استراتژی برای دسته بندی محصولات به منظور خرید راحت تر توسط مشتریان در نظر بگیرید. این استراتژی می‌تواند در قفسه بندی تاثیرگذار باشد. برخی از قفسه‌ها مانند قفسه دو طرفه، فضای بیشتری را برای چیدمان فروشگاه در اختیار شما قرار می‌دهند. این قفسه‌ها به عنوان ابزاری برای جلب توجه مشتریان در فروشگاه استفاده می‌شوند.

چه نوع کالایی به مشتریان ارائه می‌دهید ؟

نوع کالاهایی که در فروشگاه به مشتریان عرضه می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر نوع قفسه بندی که برای فروشگاه انتخاب می ‌نید دارد. به عنوان مثال، هنگام استفاده از قفسه‌های چوبی توصیه نمی‌شود کالاهایی را با لبه تیز و برنده، خشن یا بیرون زده روی قفسه قرار دهید؛ زیرا این امر می‌‎تواند باعث ایجاد خراش و آسیب رساندن به قفسه فروشگاه شود. بطور کلی قبل از انتخاب نوع قفسه فروشگاهی، برنامه ریزی کرده و همه جوانب را در نظر بگیرید، زیرا اگر قفسه مناسبی را انتخاب نکنید، مرتبا مجبور به تعمیر یا جایگزین قفسه‌های خود هستید که هزینه بر و خسته کننده می‌باشد.

جهت خرید انواع قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفکس : ۹۷۵ ۶۵ ۳۲۸  ۰۲۶

شماره های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code