آموزشی

چه خطاهایی در قفسه بندی باعث کاهش فروش می شود ؟

جهت خرید قفسه فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرسین صنعت آسیا مراجعه کنید. یکی از خطا های قفسه بندی در فروشگاه ...
shelving-mistake

قفسه بندی فروشگاه یکی از قسمت‌های اصلی و پایه است که ممکن است به عنوان یک فروشنده در حالی که بر روی مسائل دیگر تمرکز کرده‌اید، آن را به راحتی فراموش کنید.خطا‌های قفسه بندی در فروشگاه می‌تواند در کاهش میزان فروش و وفاداری مشتریانتان تاثیر داشته و هزینه زیادی را برای شما دربر داشته باشد. مطمئنا شما می‌خواهید بهترین تجربه را برای هر کسی که پا به فروشگاه شما می‌گذارد، ارائه دهید. در این مقاله به برخی از خطا‌ های قفسه بندی در فروشگاه که باید از انجام آن ها اجتناب کنید می‌پردازیم. جهت خرید قفسه فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه کنید.

خطا‌ های قفسه بندی در فروشگاه

خطای اول :

کیفیت محصولاتی که در قفسه فروشگاهی می‌چینید هیچ اهمیتی ندارد، اگر طبقات قفسه بندی خرده فروشی شما گرد و خاک داشته یا کثیف باشد. مشتریان سطح خاصی از محصولات ارائه شده و نحوه چیدمان آن‌ها را از فروشگاهی که از آن خرید می‌کنند، انتظار دارند. قفسه‌های کثیف و یا دفرمه شده این انتظار را برآورده نکرده هرچند که کالاهای خاصی روی آن ها چیده شده باشد. بنابراین تمیز بودن قفسه‌ها تاثیر زیادی در افزایش جذب مشتری دارد.

خطای دوم :

نکته‌ای که هنگام خرید حضوری یا خرید اینترنتی قفسه فلزی یا قفسه چوبی باید در نظر داشته باشید این است که نوع قفسه باید با نام تجاری شما هماهنگ باشد. بطور مثال چیدن ابزار کار آقایان مانند دریل و چکش در قفسه لوازم آرایش خنده دار به نظر می‌رسد. وقتی یک مشتری وارد فروشگاه شما می‌شود، باید انتظارات بصری آن‌ها برآورده شود. قفسه‌ها و کالاها باید با برند خرده فروشی شما هماهنگی داشته باشند، در غیر این صورت مشتریان را گیج می‌کنند.

خطای سوم :

یکی از تصورات اشتباهی که درباره قفسه بندی وجود دارد، استفاده از قفسه‌ها با ارتفاع زیاد و تا سقف فروشگاه  به منظور استفاده حداکثری از محیط فروشگاه است. قفسه‌های بسیار بلند، کالاهای زیادی را از دسترس مشتریان خارج می‌کند. با این کار احتمال دارد امکان فروش کالاهای زیادی را از دست بدهید. زیرا اکثر مشتریان دوست دارند کالا را قبل از خرید لمس کنند. محصولاتی که در فروشگاه خرده فروشی عرضه می‌شوند، باید در سطح چشم مشتریان قرار گیرند تا مشتریان بتوانند به راحتی آن‌ها را دیده و در سبد خرید خود قرار دهند.

خطای چهارم :

این که فقط کالاها را روی قفسه‌ها بچینید کافی نیست، هنر مرچندایز فروشگاه خرده فروشی نیازمند برنامه ریزی است تا چیدمان کالاها برای فروش بیشتر بهینه شده باشد. قرار دادن محصولات به شکلی به هم ریخته و ایجاد هرج و مرج یکی از خطاهای قفسه بندی فروشگاه است که خرید کردن و در نتیجه خرج کردن پول توسط مشتریان را در فروشگاه شما سخت می‌کند.

در متن بالا انواع خطا‌ های قفسه بندی در فروشگاه بررسی شد و در اختیار شما قرار گرفت. جهت خرید قفسه فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرسین صنعت آسیا مراجعه کنید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفکس : ۹۷۵ ۶۵ ۳۲۸  ۰۲۶

شماره های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code