آموزشی, چرخ دستی فروشگاه

چرخ دستی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

چرخ دستی فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

باربر دستی یا چرخ دستی نوعی تجهیزات فروشگاهی بوده که در مدل‌های پیشرفته ‌طراحی و به بازار عرضه میشوند. کاربرد این تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد در فروشگاه‌، مراکز خرید، انبارها و هر مکان دیگری که بارهای حجیم و سنگین وجود داشته و روز به‌ روز بیشتر می‌شود. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند کشوی پول فروشگاهی ، سبد حراجی فروشگاه و قفسه فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی انواع چرخ دستی فروشگاهی

استفاده از این تجهیزات فروشگاهی موجب پیشگیری از انواع آسیب‌هایی که ممکن است به نیروی انسانی دخیل در جابجایی خواهدشد. یکی از مزاای استفاده از این محصولات انتقال حجم بار بیشتر در زمان کمتر میباشد. به کارگیری باربرها کاهش خسارت و ضربه احتمالی به بارها در هنگام حمل‌ و نقل و  نیاز کمتر به نیروی انسانی برای حمل باررا به همراه خواهد داشت.

انواع چرخ دستی

چرخ های دستی در انواع مدلهای گوناگون موجودند. علاوه بر رنگ و طرح، تولیدکنندگان به نوع عملکردی که این وسایل قرار است به مشتری ارائه دهند نیز مورد توجه عام قرار گرفته اند.

چرخ های دستی با ۴ چرخ :

 باربرهای ۴ چرخه نیز در سایزهای مختلفی وجود دارند. سایزهای کوچک‌تر برای جابجایی بارهای حجم کمتر در فروشگاه‌ها و انبارها و سایزهای بزرگ‌تر در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر باربرهای دستی ۴ چرخه دارای دو چرخ گردان در عقب برای سهولت در چرخش و دو چرخ ثابت در جلو برای کنترل هرچه بیشتر خواهند بود.

باربر های دستی با تک‌چرخ :

این باربرها جابجایی بارهایی تا حدود ۳۰۰ کیلو را به‌ راحتی تحمل خواهند کرد. باربر های دستی با بدنه آلومینیومی : آلومینیوم به دلیل وزن کم و تحمل وزن زیاد فلز مناسبی برای تولید باربرهای دستی است که برای حمل وسایل سبک‌وزن‌تر در کاربردهای عمومی‌تر کاربرد دارند.

چرخ دستی فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

چرخ های دستی نامسون :

 باربری است که از بکارگیری ایده‌ای جالب تولید شده و با استفاده از پلاستیک فشرده‌ی تاشو فضای بسته و محدودی را برای حمل بار به وجود آرده است.

چرخ های دستی با بدنه آهنی :

 در انبارها و فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای سنگین جابجا شوند؛ بهتر است از باربرهای آهنی استفاده شود که در حمل اجسام سنگین وزن استحکام و دوام بالایی خواهند داشت.

باربر های تاشو :

این باربر تاشو را به‌راحتی در ماشین قرار داد و در مکانه‌ای متعدد از آن استفاده نمود. این باربرها می‌توانند گزینه مناسبی برای فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌هایی باشند که فضای کمی در اختیار خواهند داشت. در صورتی که نیاز به استفاده از این وسیله نباشد می‌توانند آن را تا نموده و در گوشه‌ای قرار دهند. باربر های دستی سه چرخ:

  • خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

    گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید چرخ دستی و شلف فلزی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

    در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

    شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code