آموزشی, چرخ دستی, چرخ دستی فروشگاه

چرخ دستی فروشگاه و کاربرد آن

قیمت و خرید چرخ دستی فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

چرخ های خرید فروشگاهی وسایلی برای حمل و نقل بسته و خریدها هستند. با توجه به نوع کاربرد چرخ فروشگاهی دارای دو یا چهار چرخ بوده و برخی هم به عنوان سبد خرید دستی مورد مصرف قرار میگیرند. باربر دستی یا چرخ دستی یکی از ساخته‌های دست بشر بوده که هرروزه در مدل‌های پیشرفته ‌تری به بازار عرضه خواهد شد. استفاده از این وسیله پرکاربرد در مراکز خرید، فروشگاه‌ها، انبارها و هر مکان دیگری که بارهای حجیم و سنگین وجود دارند با مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، چرخ دستی فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، شلف و …  با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در  تماس باشید.

چرخ دستی فروشگاهی و مزایای استفاده از آن

برخی از چرخ دستی ها در محیط های بازار برای حمل کالاهای سنگین کاربرد داشته که در توضیحات تکمیلی هر کالا میزان تحمل وزن آن ذکر میشود. برخی هم برای محیط های فروشگاهی برای خریدهای مواد غذایی و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. سایزهای کوچک سبد دستی برای خریدهای کم شخصی کاربرد دارد. در ادامه به انواع چرخ دستی و شرح آن میپردازیم.

مزایای استفاده از باربر( فروشگاهی)

استفاده از چرخ خرید فروشگاه مزایایی را به همراه خواهد داشت. در ادامه به معرفی مزایای استفاده از باربر فروشگاهی میپردازیم.

  • انتقال در زمان کمتر در حجم بیشتر
  • کاهش نیاز به نیروی انسانی برای حمل و نقل بار
  • حفاظت از کلاس کاری متناسب با دنیای مکانیزه امروزی
  • کاهش ضربه احتمالی و خسارت به بارها در زمان حمل‌ و نقل

انواع چرخ خرید فروشگاهی

چرخ های دستی در تنوع گسترده‌ای از طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار وجود دارند. علاوه بر رنگ و طرح، تولیدکنندگان به نوع کاربری و خدمت رسانی که این وسایل قرار است به مشتری ارائه دهند نیز توجه بسیاری کرده و این محصول را در انواع مدل‌ها تولید نموده‌اند.

باربر های دستی با تک‌چرخ

این باربرها جابجایی بارهایی تا حدود ۳۰۰ کیلو را به‌ راحتی تحمل می‌کنند.

چرخ های دستی با بدنه آهنی

در انبارها و فروشگاه‌هایی که قرار است کالاهای سنگین جابجا شوند؛ بهتر است از باربرهای آهنی استفاده شود که در حمل اجسام سنگین وزن استحکام و دوام بالایی دارند.

باربر های دستی با بدنه آلومینیومی

 آلومینیوم به دلیل وزن کم و تحمل وزن زیاد فلز مناسبی برای تولید باربرهای دستی است که برای حمل وسایل سبک‌وزن‌تر در کاربردهای عمومی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت و خرید چرخ دستی فروشگاهی | تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

چرخ های دستی با ۴ چرخ

 باربرهای ۴ چرخه نیز در سایزهای مختلفی وجود دارند. سایزهای کوچک‌تر برای جابجایی بارهای حجم کمتر در فروشگاه‌ها و انبارها و سایزهای بزرگ‌تر در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر باربرهای دستی ۴ چرخه دارای دو چرخ گردان در عقب برای سهولت در چرخش و دو چرخ ثابت در جلو برای کنترل هرچه بیشتر می‌باشند.

چرخ های دستی با دسته قابل تنظیم

استفاده از باربر برای کاهش آسیب به نیروهای انسانی یکی از دلایل عمده‌ی استفاده از این محصول می‌باشد. پس می‌توان با رعایت نکات هرچه بیشتر در خرید باربرهای دستی باعث افزایش ایمنی در هنگام کار شد. باربرهای دستی با دسته قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهند که متناسب با قد خود بتوانید دسته را بلند و کوتاه نموده و هرچه راحت‌تر کار خود را انجام دهید.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code