آموزشی

چرا طراحی فروشگاه مهم است؟

خرید انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و تجهیز فروشگاه درتجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا: اهمیت طراحی فروشگاه و سوپرمارکت را این گونه می توان ...

امروز می‌خواهیم به پاسخ یک سوال برسیم. چرا طراحی فروشگاه و سوپرمارکت مهم است؟ چرا تجهیز فروشگاه را باید به شکلی منظم و استاندارد طراحی کنیم چیست؟ با ما برای برسی این سوالات همراه باشید. خرید انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب در تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا.

در ذهنتان یک فروشگاه را تصور کنید، یک سوپرمارکت ساده و بدون هیچگونه رنگ و لعاب! یا فروشگاهی به هم ریخته و بدون نظم. آیا حاضر به ماندن در چنین فروشگاهی هستید؟ مشتری یا بازدید کننده فروشگاه شما هم دقیقا همین حس و حال را خواهد داشت. شرط حضور مشتری در فروشگاه و احساس رضایت از خرید همواره نسبت مستقیمی با طراحی و فاکتور ‌های مرتبط با آن دارد.

اهمیت طراحی فروشگاه و جانمایی

فرض کنید دنبال محصول خاصی در یک فروشگاه هستید. سریعا به اطراف نگاه می‌کنید و ترجیح می‌دهید در فروشگاهی باشید که دسترسی به تمام اقلام در کوتاه‌ترین زمان اتفاق بیافتاد. مشتریان شما هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهند. پس از طراحی اولیه با احتساب استانداردهای لازم ، اصول جانمایی و عرضه محصولات در فروشگاه به صورت دقیق رخ خواهد داد.

چرا طراحی فروشگاه مهم است؟

چرا طراحی فروشگاه مهم است؟

زیبایی بصری در طراحی فروشگاه و سوپرمارکت

هویت بصری و اهمیت به مبانی رنگ شناسی بعدی پنهان در طراحی و فضاسازی یک فروشگاه است، جایی که شما احساس امنیت، هیجان، راحتی و… را در قالب مورد بصری در مشتری کنترل کرده و او را در خرید باب میلش کمک می‌نمائید.

خاص بودن را فراموش نکنید

معمولا هر انسانی ظرف ۲ ثانیه تصمیم به انتخاب خواهد گرفت، خاص بودن شما در همین مدت زمان کوتاه مشتری را به این تصمیم می‌رساند که شما را انتخاب کند و یا خیر. پس جذابیت در قالب خاص بودن را حتماً در لیست اقدامات مهم بگنجانید. پس تجهیز فروشگاه را فراموش نکنید.

به یاد داشته باشید شما در قالب یک طراحی در ذهن مشتری نقش خواهید بست. پس باید همواره برای او تصویری دلچسب را ترسیم نمائید. این امر با احتساب پارامترهای تاثیر گذار، رنگ سازمانی، المان‌های گرافیکی و دکوراسیون متفاوت و اختصاصی انجام خواهد پذیرفت.

برای خرید انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و تجهیز فروشگاه به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیامراجعه کنید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

برای مشاوره و خرید تجهیزات فروشگاهی و تجهیز فروشگاه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید

تلفکس : ۹۷۵ ۶۵ ۳۲۸  ۰۲۶

شماره های تماس: