آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

ویژگی فیش پرینتر؟

این مطلب به معرفی ویژگی انواع فیش های پرینتر می‌پردازد. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

شاید فیش پرینترها جذاب ترین بخش فروشگاه نباشند، اما دارای یک سری ویژگی‌ می‌باشند که در ادامه به معرفی ویژگی انواع فیش های پرینتر می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

ویژگی فیش پرینتر

این دستگاه در طی چندسال اخیر، تبدیل به محبوب ترین پرینتر در پیشخوان فروشگاه‌ها شده است. دلیل این محبوبیت نیز سرعت بالای پرینت گرفتن و کیفیت بالای آن است. این پرینتر در مقایسه با دیگر پرینتر‌ها سر و صدای کمتری دارد. در ابتدای این متن به سرعت بالای این دستگاه اشاره کردیم. این پرینترها در ثانیه حدود ۲۰ خط تایپ می‌کنند. این فیش پرینترها نیازی به جوهر نداشته و روش کار کرد آن‌ها به دو صورت می‌باشد. اول روش سنتی، که در آن رول‌های کاغذ درون پرینتر قرار می‌گیرند. در این روش با حرارت واکنش نشان می‌دهند و تصویر کلمات روی آن نقش می‌بندند.

پرینتر های جدیدتر می‌توانند از جوهر پرینتر ریبون که نوع خاصی از نوار می‌باشد، بر روی انواع برچسب چاپ کرد استفاده کنند، که حاوی مواد واکسی می‌باشد. کاغذ در هنگام پرینتر به حرکت داده می‌شود. و گرما باعث ذوب شدن مواد واکسی و چسباندن این مواد به کاغذ می‌شود.

یکی از ویژگی‌ها و مزیت این پرینتر‌ها این است که از اجزا خیلی کمی ساخته شده است. به طور کلی از سه بخش تشکیل شده، یک بخش قسمت حرارتی دستگاه برای گرما و پرینت کردن بر روی کاغذ.

بخش دیگر غلتک فلزی که کاغذ درون پینتر  را به حرکت در می‌آورد و بخش آخر فنری است که بر قسمت تولید گرما فشار وارد می‌کند و باعث چاپ به روی کاغذ‌ها می‌شود. این نوع ساختاری که این فیش پرینتر‌ها دارند باعث شده است که دارای عمر طولانی باشند و دوام بیشتری داشته باشند.

این مطلب به معرفی ویژگی انواع فیش های پرینتر می‌پردازد. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

تاریخچه‌پرینتر

تاریخچه این پرینتر به دهه ۱۹۷۰ مربوط می‌شود. این پرینترها چند سال بعد از اختراع پرینتر‌های لیزری شاخته شدند. همچنین شرعت خود را با میکروکامپیوتر اواخر دهه ۱۹۷۰ تطبیق داد.  این پرینترها با تکنولوژی روز  ادغام می‌شوند. هنگامی که یکی از فیش پزینترها مشکل داشته باشد. فایل‌های که در این سیستم وجود دارد دستگاه متصل فرستاده می‌شود.

اگر به این تکنولوژی‌های جدید اعتمادی ندارید، این عدم اعتماد شما کاملا قابل درک می‌باشد. اما بهتر است که این نکته را بدانید  در ساخت این پرینتر از الگوریتم خاص استفاده شده است که توسط آن بروز اشتباه و خطا در رسید مشتری را سریعا به پرینتر پشتیبان اطلاع رسانی می‌کند. همچنین شما با استفاده از این سیستم مطمئن خواهید شد که هیچ کدام از شفارشات بدون پاسخنمانده و رد نشده اند. به همین علت می‌توانید تمرکز خود را بر بخش @های مهم تر بگذارید. و خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code