آموزشی, چرخ دستی فروشگاه

نکاتی برای انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

خرید چرخ خرید فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

صاحبان فروشگاه باید در هنگام خرید تجهیزات فروشگاه به نکات زیادی توجه کنید، زیرا که به کارگیری تجهیزات و امکانات مناسب برای فروشگاه موجب آن میشود که متقاضیان بیشتری به فروشگاه بیایند و از امکانات فروشگاه شما بهره ببرند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی مانند میز چک اوت ، چرخ دستی فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی ، شلف و …  با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

نکات مهم در انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

استفاده از چرخ خرید مناسب برای فروشگاه شما، یکی از مهم‌ترین امتیازاتی بوده که می‌توان برای یک فروشگاه خوب در نظر گرفتاز مهم ترین نکاتی که برای رفاه مشتریان باید در نظر گرفته شود این موضوع است که برای رفاه حال مشتریان خود از چرخ خریدفروشگاهی استفاده کنیم؛ چرا که این محصولات امکانات و قابلیت‌ بیشتری داشته و در مقابل دیگر چرخ‌ خریدها، از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند. به هنگام خرید چرخ خرید فروشگاهی به نکاتی بسیار زیادی از جمله نکات زیر برای چرخ خرید مناسب توجه داشته باشد. تمامی موارد زیر باعث می‌شوند که چرخ خریدفروشگاهی شما نسبت به دیگر سبدهای خرید فروشگاهی‌ یا ترولی‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، با کیفیت تر باشد.  این نکات عبارتند از:

  • قابلیت مناسب
  • بارگیری مناسب
  • هدایت و جا به جایی آسان
  • قابلیت کنترل و هدایت بالا
  • طراحی‌های مناسب و متنوع
  • انتخاب چرخ خرید فروشگاهی
  • مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی

اندازه و سایز چرخ های خرید فروشگاهی

چرخ خریدی که قصد دارید خریداری کنید در برابر ضربه باید مقاوم باشد. کیفیت چرخ‌های ترولی خرید فروشگاه را حتما در نظر بگیرید. محل مناسب برای نگه داری از کودک باید تعبیه شده باشد. میزان تحمل بار چرخ خرید خود را حتما در نظر داشته باشید. قسمتی برای چسباندن لوگو و یا آگهی‌ تبلیغاتیبر روی آن وجود داشته باشد. برای فروشگاه‌های کوچک و سوپرمارکت‌ها بهتر است از چرخ‌های خریدی استفاده شود که دارای گنجایش پایینی هستند. پیشنهاد می‌کنیم که از چرخ‌های خریدفروشگاهی بزرگ تنها برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده نمایید.در تولید چرخ‎های خرید فروشگاهی از سایزهای گوناگون استفاده می‌شود. برای تعیین گنجایشی که برای ترولی‌‎های خریدفروشگاهی در نظر گرفته می‌شود از واحد لیتر استفاده می‌گردد.

میزان آسیب پذیری چرخ خرید

چرخ خرید فروشگاهی باید به گونه ای ساخته شده باشد که بتواند در برابر باری که به آن وارد می‌شود کاملا مقاوم باشد. ترولی خرید فروشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که در زمانی که بار زیادی بر روی قرار می‌گیرد در کنار تحمل بار احتمالی در زمان حمل و نقل و جا به جایی، ترولی خرید دچار مشکل خاصی نشود و به راحتی برای مشتریان قابل هدایت باشد.

خرید چرخ خرید فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در گروه پرشین صنعت آسیا در کرج

کیفیت چرخ‌های خرید

چرخ‌های خرید فروشگاه شما در زمان حرکت سر و صدا نکنند و باعث آزار مشتریان در زمان خرید نشوند. توصیه میشود از ترولی‌های خرید پلاستیکی استفاده کنید که هم نسبت به چرخ‌های خرید فلزی سبک‌تر هستند و هم این که صدای خیلی کمتری را نسبت به چرخ‌های خرید فلزی ممکن است ایجا نمایند. چرخ‌ خرید فروشگاهی باید طوری طراحی شود که استفاده از آن راحت بوده و در حرکت و جا به جایی کاملا روان باشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید صندوق فروشگاهی ، چرخ دستی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code