آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, قفسه

نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت

قفسه سوپرمارکت | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

برای دسترسی بهتر و آسان تر به اقلام موردنیاز از روش چیدمان قفسه در سوپرمارکت  استفاده میکنند. افراد می‌توانند با یک برنامه ریزی دقیق برای نحوه پخش و چیدمان محصولات در سوپرمارکت، فضای فروشگاه و سوپر مارکت را به حالتی متفاوت تبدیل کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، قفسه فلزی فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

نکات موثر درنحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت

برای جذب بیشتر مشتریان، داشتن خلاقیت در سوپرمارکت بسیار موثر است. علاوه بر این موارد امکان دسترسی راحت به محصولات، هم برای مدیریت فروشگاه و مسئول سوپرمارکت و هم مشتریان راحت تر خواهد بود. بنابراین از ایده نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت با داشتن تمام این ویژگی‌ها در کنار هم به عنوان یک عامل موثر در یهیود شرایط خرید در سوپرمارکت و فروشگاه می‌توان یاد کرد. واکنش مشتریان در مواجه با یک سوپرمارکت شلوغ و نامرتب، در مقابل یک سوپرماکت با فضای منظم و دسته بندی شده زمین تا آسمان فرق دارد. قفسه بندی سوپرمارکت از جمله ایده‌های خلاقانه در زیبا و مرتب نشان دادن سوپرماکت میباشد. چگونگی چینش قفسه سوپرمارکت فرآیند طراحی قفسه های سوپرمارکت است که به این عمل اصطلاحا مرچندایزینگ گفته می‌شود. مرچندایزینگ در

اصطلاح علمی به معنای تحلیل رفتار مشتریان در هنگام خرید برای فراهم آوردن شرایط مطلوب آنها و جذب طولانی مدت مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری است. تاثیر  چیدمان قفسه در سوپرمارکت و قرار دادن اقلام مشابه در قفسه‌های نزدیک بهم با به کاری گیری خلاقیت در سوپرمارکت تا حد بالایی علاوه بر آسان تر کردن خرید برای افراد، تمایل آنها را به گشتن در کل فضای سوپرمارکت و مشاهده دیگر محصولات بیشتر می‌کند. در این قسمت با معرفی یک سری نکات درباره نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت با شما همراه خواهیم بود.طرح ریزی برای چگونگی قرار دادن محصولات در قفسه‌های سوپرماکت در جایدهی چندین اقلام پرکاربرد در قسمت بعدی شرح داده می‌شود.

قفسه سوپرمارکت | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

قفسه‌بندی‌سوپرمارکت

قفسه بندی سوپرمارکت در نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت،  مهم ترین نکته‌ میباشد. قفسه بندی باید با خلاقیت و نظم صورت گیرد تا علاوه بر زیبا دیده شدن در نظر بیننده، فضای سوپرمارکت را مرتب و منظم باشد. یک نمونه از قفسه سوپرمارکت بصورت زیر قابل مشاهده است. برخی از تکنیک‌های چیدمان در مغازه‌های مختلف مثل سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها با رعایت سه اصل چیدمان بصورت زیر شکل می‌گیرد:

  • چیدمان جهت دار
  • چیدمان بر اساس رنگ
  • قفسه های سوپرمارکت و ظروف جای دهی اجناس

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی دیواری ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی کتاب ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فلزی فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code