آموزشی, میز چک اوت

میز چک اوت چیست

میز چک اوت | انواع میز چک اوت | خرید تجهیزت فروشگاهی و قفسه فروشگاهی در کرج

یکی از ویژگی‌های موفقیت مدیریت در یک فروشگاه بزرگ ، عملکرد خوب و حرفه‌ای برای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به روش صحیح می‌باشد. یکی از امور مهم برای رسیدن به این هدف، بهره بردن از تجهیزات پیشرفته و مطابق تکنولوژی روز منظور ارائه خدمات برای افزایش رفاه مشتریان و میز فروشگاهی می‎‌باشد که می توان گفت یکی از اجزاء اصلی هر فروشگاه به حساب می‎‌آید. در ادامه با ساختار این میز و انواع میز چک اوت می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید قفسه و شلف فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

میز چک اوت

ساختار بدنه کانترهای فروشگاهی چک اوت که به آن میز چک اوت فروشگاهی نیز می‌گویند. از فلزی با رنگ پودری الکترواستاتیک ، حاشیه ریل پی وی سی و قسمت بار ساخته شده است که این میز فلز می‌باشد. در  کل انواع این میزها بخشی به عنوان کمد و کشو ویژه اپراتور ساخته شده است. نوع متحرک میزهای چک اوت نیز دارای بخش‌های گوناگون مانند نوار نقاله ، جعبه فرمان ، موتور و گیربکس است. این میزها با توجه به فضای داخلی و محیط فروشگاه در انواع و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شوند. علاوه بر این می‌توان تجهیزات فرعی با توجه به نیاز خریداران به این نوع میزها اضافه کرد. مانند : تجهیزات جانبی مثل کشوی پول قفل دار ، اسکنر ، راه بند ، سبد نگهداری کیسه های پلاستیکی ، پایه کارت خوان ، کنسول و …

این میزها بطور کلی دارای مشخصات زیر می باشند :

چشم الکترونیکی به منظور توقف اتوماتیک نوار نقاله

ضربه گیر محافظتی

کشوی قفل دار مختص به فروشنده

محل ویژه تعبیه صندوق فروشگاه

طبقات داخلی میز چک اوت قابل استفاده برای فروشنده

قابلیت نصب و جا به جایی آسان

موتور و تسمه با قابلیت بالای توان جا به جایی

انواع میز چک اوت

میزهای فروشگاهی بطور کلی در دو نوع به تولید می شوند ،میز های پیشخوان ثابت یا بدون نقاله و میز های صندوق فروشگاهی متحرک یا نقاله دار ، در دو حالت چیدمان چپ و راست .

میز صندوق فروشگاهی بدون نقاله یا ثابت

طول این مدل از میزهای چک اوت که با نام اکسپرس می‌گویند عموماً بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ سانتی متر می‌باشد و دارای موتور و یا نوار نقاله نیست. میزهای چک اوت بدون نقاله بیشتر در سوپرمارکت های کوچک استفاده می‌شود .

میز فرشگاهی متحرک یا نقاله دار

در موتور این مدل از میزهای چک اوت در یک سمت آن غلتکی ساخته شده که در طرف دیگر آن یک رول قرار گرفته است و با استفاده یک لاستیک به دور غلتک و رول می توان حرکت چرخشی را در لاستیک ایجاد کرد . میزهای چک اوت نقاله دار از سه قسمت تشکیل شده‌اند:  بخشی برای تخلیه کردن بار ، نوار نقاله و قسمتی به عنوان صندوق . وجود نوار نقاله در این نوع میز چک اوت به منظور افزایش سرعت عمل و همچنین موتور اتوماتیک ،یکی از مزایای این میز به شمار می‌رود. همچنین وجود چشم الکترونیک در میزهای چک اوت نقاله دار با قدرت توقف نقاله به‌طور اتوماتیک از انباشته شدن کالاها جلوگیری می‌کند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این میز. اضافه کردن تجهیرات طبق خواسته مشتری‌ می‌باشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه و شلف فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی و ترازو فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی، شلف فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code