آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, میز چک اوت

موارد استفاده از میز چک اوت فروشگاهی

میز چک اوت فروشگاهی | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

میز چک اوت یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در یک فروشگاه میباشد. این محصول یکی از تجهیزات حرفه ای فروشگاه به حساب می‌آید. در  تولید این محصول استراتژیک، از بهترین مواد اولیه و تجهیزاتی با طول عمر بالا استفاده می‌گردد تا بالاترین کارایی و زیبایی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فلزی و قفسه سوپری دست دوم و شلف فلزی فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیادر کرج در تماس باشید.

کاربرد و مشخصات انواع میز چک اوت فروشگاهی

میزچک‌اوت یا میز صندوق فروشگاهی نوعی تجهیزات فروشگاهی میباشد. مشتریان معمولا پس از خرید تمایل چندانی به زیاد ایستادن و انتظار کشیدن جهت تسویه حساب را ندارند ودر این زمان است که وجود یک میزچک‌اوت می تواند در جلب رضایت مشتریان به شما کمک کند؛ زیرا موجب افزایش سرعت صندوق دار شده وازنظر روانشناسی اغلب مردم  تمایل به خرید کردن از فروشگاه هایی داشته که قبلا از آنجا خرید کردند و نسبت به پرسنل و خدمات و تجهیزات آن فروشگاه احساس خوبی دارند.

میزهای چک‌اوت از آلومینیم و ازورق های فولاد ساخته میشوند. امکان نصب اسکنر و بارکدخوان و چشم الکترو نیک- راه بند برروی میزصندوق وجود دارد. به منظور نگه داری کیسه های  پلاستیکی دارای سبد مخصوص میباشد. میز صندوق از شاسی مخصوص برای جلوگیری از هم پاشندگی تشکیل شده است. این محصول دارای تنوع رنگ به سلیقه مشتری را خواهد داشت. دارای قابلیت جهت  نصب  انواع کشوهای پول قفل دارو اتومات برروی میز صندوق خواهد بود.

انواع میز چک اوت

میزچک‌اوت فروشگاهی دارای دو مدل گوناگون میباشد. در ادامهع به مکعرفی انواع این محصول میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع میزچک‌اوت فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در تماس باشید. انواع میز چک اوت یا میزصندوق فروشگاهی عبارتند از:

  • میز صندوق فروشگاهی بدون موتور
  • میز صنوق فروشگاهی موتوردار

میز چک اوت فروشگاهی | قیمت قفسه فلزی فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی در کرج قفسه سوپری دست دوم

کاربرد میز چک اوت

این تجهیزات فروشگاهی دارای ابعاد و اندازه‌های متفاوت و با استاندارد میباشند. این میز برای هر نوع مکانی چه کوچک و چه بزرگ قابل استفاده خواهد بود. میز چک اوت فروشگاهی شامل انواع میزچک اوت ثابت یا همان بدون نقاله و میزچک اوت نوار نقاله دار یا همان متحرک است. در میزچک‌اوت‌فروشگاهی مدل ثابت نوار نقاله و موتور وجود ندارد و به اصطلاح به آن اکسپرس نیز می‌گویند. این نوع از میز چک اوت‌ها به علت اینکه فضای کمی اشغال می‌کند، مناسب فروشگاه‌های کوچک نیز می‌باشند. این نوع میز کانتر با مدل‌های ساده و پیشرفته در بازار موجود است. در میزچک‌اوت‌فروشگاهی مدل نقاله دار سه بخش اصلی صندوق فروشگاهی، نوار نقاله و قسمت تخلیه وجود دارد. این میزها از یک موتور جهت حرکت نقاله بهره می‌برند که روند کار صندوق‌دار را سرعت می‌بخشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی ارزان مانند قفسه سوپری دست دوم ، چرخ دستی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاهی ، استند فروشگاهی، میز چک اوت فروشگاهی ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی فروشگاهی و شلف فلزی فروشگاهی ، استند فلزی فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه سوپری دست دوم و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code