آموزشی, قفسه, قفسه فروشگاهی

معرفی ۵ نوع قفسه و کاربرد آن ها

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع قفسه بپردازیم. برای خرید قفسه فروشگاهی و هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

قفسه ها نوعی کابینت محسوب می‌شوند که جنس آن‌ها اغلب از چوب یا فلز است. از قفسه ها در خانه‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و… برای نگهداری ظروف یا مواد غذایی در مقابل آلودگی، گرد و غبار و آسیب استفاده می‌شود. تاریخچه استفاده از انواع قفسه به سال‌ها پیش یا به عبارتی قرون وسطی بر می‌گردد. از قفسه‌ها برای نگهداری و انبار انواع مواد غذایی، پوشاک، ملزومات، ابزارآلات، قطعات یدکی در انبارها، انباری‌های منازل، فروشگاه‌‌ها، مغازه‌ها، سالن‌ها، ادارات و مجموعه‌های اداری و بایگانی استفاده می‌شود. امروزه قفسه ها کاربرد فراوانی در انواع مختلف شغل‌ها خصوصا در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نوع قفسه و کاربرد آن‌ها بپردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید قفسه فروشگاهی و هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

مزایای استفاده از قفسه ها

  •  کابینت‌ها یا قفسه ها در سایزها، جنس‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در واقع تنوع محصولی بالایی دارند.
  • می‌توان آن‌ها را در اندازه‌‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کرد. یعنی امکان سفارش محصول دلخواه وجود دارد.
  •  قفسه ها قابلیت دسترسی آسان به کالا را دارند زیرا به خاطر وجود امکان نصب پلکان، نرده، راهرو و بالابر استقبال زیادی از آن در بسیاری از مشاغل مختلف شده است.
  • از دیگر محاسن قفسه ها می‌توان به نصب سریع و آسان و قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع و تعداد طبقات آن اشاره کرد.

معرفی ۵ نوع قفسه

  • قفسه کتابخانه

قفسه کتابخانه باید به گونه ای باشد که رنگ و سبک آن هماهنگ با دکوراسیون اتاق باشد. به همین منظور اغلب کتابخانه‌های خانگی برای داشتن ظاهری روشن و براق، به قفسه های سفید ساده اکتفا می‌کنند. که البته انتخاب قفسه کتابخانه به سبک شخصی شما و نوع کتابخانه‌ای که می‌خواهید تهیه کنید بستگی دارد.

نکته قابل توجه در انتخاب قفسه کتابخانه این است که حتما قوی و محکم باشد تا توان تحمل وزن کتاب‌ها را داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع قفسه بپردازیم. برای خرید قفسه فروشگاهی و هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

  • قفسه آشپزخانه

قفسه آشپزخانه می‌تواند تاثیر زیادی در دلنشین بودن فضای خانه ایجاد کند. شما می‌توان با ذوق و سلیقه خودتان آن را به بهترین نحو بچینید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع قفسه بپردازیم. برای خرید قفسه فروشگاهی و هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

  • قفسه داروخانه

داروخانه مکانی است که مستقیما با سلامت و بهداشت افراد در رابطه است. پس هم باید از لحاظ نظافت به چیدمان داروها در قفسه دقت داشت و هم از لحاظ مرتب بودن داروها.

  • قفسه اداری

قفسه های اداری با توجه به محیطی که قرار است در آن قرار بگیرند و کارایی که قرار است داشته باشند ابعاد و مدل های گوناگونی دارد. فقط باید متریال آن از جنسی مرغوب باشد تا هم توان تحمل انواع کتاب ها و لوازم اداری را داشته باشد و هم دوام بالایی داشته باشد.

  • قفسه فروشگاهی

امروزه همه ما حداقل یک بار قفسه های فروشگاهی را فروشگاه ها یا سوپرمارکت ها دیده ایم. این قفسه ها باعث ایجاد نظم در چیدمان فروشگاه می‌شوند. همچنین باعث می‌شوند تا محصول دلخواه را به آسانی در قفسه ها پیدا کنیم و حتی آن ها با هم مقایسه کنیم.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ها و خرید انواع قفسه فروشگاهی به سایت تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت مراجعه کنید.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی ، شلف فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code