آموزشی, تجهیزات فروشگاهی

معرفی یخچال فروشگاهی‌ خوابیده

در ادامه به معرفی یخچال خوابیده می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع یخچال و فریزر فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج مراجعه کنید.

امروزه در بیشتر فرشوگاه‌ها و مراکز موادغذایی، از مدل جدید یخچال فروشگاهی مثل یخچال خوابیده استفاده می‌کنند. فروشگاهی وجود ندارد که در بین تجهیزات خود انم مدل یخچال را نداشته باشد. در ادامه به یخچال خوابیده و برخی از ویژگی‌های این یخچال می‌پردازیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع یخچال و فریزر فروشگاهی و دیگر محصولات فروشگاهی به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج مراجعه کنید.

یخچال خوابیده چیست؟

 یخچال فریزر خوابیده با مدل‌های خانگی در در قدرت سرما سازی تفاوت دارد و دارای موتورهای پرقدرت‌تری می‌باشد که همین ‌ویژگی آن سبب شده از این نوع تجهیزات، جهت منجمد کردن محصولاتی که بسیار زود فاسد می‌شوند، استفاده نمود.

محصولاتی مثل گوشت، مواد پروتئینی و یا بستنی از مواردی هستند که جهت نگهداری، به یخچال‌های با قدرت فریز بالا نیاز دارند. ولی از ویژگی‌های دیگر این مدل یخچال‌ها، سیستمی می‌باشد که جهت ایجاد سرما در این تجهیزات استفاده می‌گردد که از مدل چرخشی است و سرما را به گونه‌ای یکسان در تمام یخچال پخش می‌کند. به همین علت تمام بخش‌های یخچال سرمای یکسانی دارند.

کمپرسور یخچال‌ های خوابیده

معمولا عملکرد سردکنندگی در این مدل از یخچال‌ها، به دو شکل انجام می‌شود که در شکل اول، محل نصب کمپرسور، در قسمت زیر یخچال می‌باشد. این مدل از فریزرهای خوابیده ، عملکرد بهتری در فروشگاه‌های کوچک دارند و دارای مزیت‌ها و عیب‌های خاص خود نیز می‌باشند. به این گونه که تعمیرات در این مدل یخچال‌‌ها بسیار راحت‌تر است و همچنین مقدار انرژی مصرف شده آن ها بیار کمتر می‌باشد. از معایب کمپرسور در این یخچال‌ها به وزن سنگین آن‌ها و و اشغال کرن فضای بسیار زیاد اشاره نمود . اما شکل دوم کمپرسورهای نصب شده روی یخچال خوابیده ، از مدل کمپرسورهای مرکزی است و اصولا از این مدل یخچال‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، استفاده می‌کنند.

این مدل کمپرسور از خود یخچال جا می‌باشد. و سبب کاهش وزن یخچال شده و فضایی زیادی را نیز اشغال نمی‌کند و در نهایت ظرفیت این مدل یخچال‌ها نیز بسیار بیشتر است. اما تنها بدی که دارد هزینه‌های بالا در صورت خرابی و نیازمند بودن به تعمیر است.

ظرفیت یخچال خوابیده

نسبت به سایر یخچال‌های صنعتی ظزفیت اسن مدل یخچال بسیار بالا بوده. و همین دلیل یده است که اکثر فروشگاه‌ها و یا سوپرمارکت‌های کوچک‌، از این مدل یخچال استفاده نمایند. در صورتی که میزان فضای زیادی را این مدل یخچال‌ها اشغال می‌کنند. بنابراین در هنگام خرید این مدل یخچال حتما به ظرفیت و فضای فروشگاه خود توجه نمایید. توصیه می‌شود که در هنگام بررسی ظرفیت یخچال، به عمق آن نیز توجه نمایید به این دلیل که این مسئله در ظرفیت مورد نیاز خریدار خیلی تاثیرگذار می ‌باشد.

قدرت موتور یخچال خوابیده

قدرت موتور فریزر های خوابیده طوری می‌باشد که اکثر فروشگاه‌ها، از این نوع یخچال جهت نگهداری از محصولات غذایی استفاده می‌کنند. برای مثال؛ بسته‌های گوشت و مرغی که در بیشتر فروشگاه‌های مواد پروتئنی موجود می‌باشد، در این زسر مجموعه این مدل یخچال‌ها، قرار داده ممی‌گیرند. و همین مسئله نشان می‌دهد که این مدل یخچال دمای ، نزدیک به منفی بیست درجه را دارا می‌باشد. بدین معنا که کلیه محصولاتی که در این نوع از یخچال‌ها نگهداری می شود، به طور کاملا منجمد شده می‌باشد و قابل نگهداری برای تایم طولانی می‌باشد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، قفسه فروشگاهی، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت و شلف فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه دو طرفه فروشگاهی ، شلف فروشگاهی ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code