آموزشی

معرفی قفسه کتاب و انواع آن

قفسه کتاب اتاق | خرید قفسه کتاب اتاق | خرید تجهیزات و سبد فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

امروزه برای قفسه بندی کتاب ها و چیدمان آنها روشهای گوناگونی وجود دارد. با توجه به نوع دکوراسیون خانه خود می‌توانید طرح‌های جذابی را برای کتابخانه انتخاب کنید. مکانی که برای استقرار کتابخانه در نظر گرفته‌اید از عواملی است که در تصمیم‌گیری اهمیت بالایی خواهد داشت. تعداد کتاب‌ها نیز نقش بسیار مهمی در مدل انتخابی قفسه ها دارند. ایده برای قفسه کتاب را می‌توان بر اساس محل قرارگیری کتابخانه نیز انتخاب کرد. در این مطلب به معرفی قفسه کتاب اتاق و انواع آن خواهیم برداخت. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات‌فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی فلزی و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

معرفی انواع قفسه های جذاب کتاب اتاق

امروزه با توجه به دکوراسیون خانه می‌توان ایده‌های زیبا و کاربردی برای قرار دادن کتاب موجود است. کتابخانه‌ها از نظر قفسه‌بندی انواع گوناگونی دارند. که سه نوع قفسه بسته و قفسه باز و قفسه نشریات از معمول‌ترین این شیوه‌ها در قفسه بندی است.ایده برای قفسه کتاب را می‌توانید خودتان اجرا کنید یا طرح‌های خلاق آماده را از بازار خریداری کنید.

نکته مهم ایجاد هماهنگی بین کتابخانه و سایر اجزای دکوراسیون داخلی است. همچنین استحکام  و میزان فضایی که برای قرار دادن کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن اندازه قفسه کتاب اتاق نیز باید با توجه به فضای خالی که برای آن در نر گرفته‌اید می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد. قابل‌حمل و جابجایی بودن کتابخانه یا قفسه نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد. برخی از طرح‌هایی که معرفی شد باید به دیوار برای استحکام بیشتر متصل شوند.

هرکدام از ایده‌های فوق را می‌توانید با توجه به تعداد کتابی که در اختیاردارید برای خانه خود انتخاب کنید. از وسایل بازیافتی و قدیمی نیز می‌توان با ترفندهایی به‌عنوان کتابخانه استفاده کرد. این ایده برای قفسه کتاب اتاق را با هزینه کم و کمی خلاقیت خودتان در خانه می‌توانید بسازید. یکی از ایده‌های دیگر برای ساخت کتابخانه با هزینه کم و خلاقانه استفاده از پالت‌های چوبی است. باکمی تغییرات در ظاهر این پالت‌ها می‌توانید آن‌ها را به شکل کتابخانه‌ای جادار و شیک تبدیل کنید. همچنین بارنگ آمیزی آن‌ها به رنگ دلخواه نیز می‌توانید آن را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید.

در ادامه مطلب به معرفی انواع قفسه کتاب اتاق میپردازیم. انواع قفسه کتاب عبارتند از :

  • قفسه‌های کتاب مخفی
  • لوله‌های فلزی برای کتابخانه
  • کتابخانه‌های دیواری
  • جعبه‌های تعادل
  • کتابخانه‌های درختی
  • قفسه‌های مارپیچ
  • کتابخانه‌های حروف انگلیسی
  • کتابخانه‌هایی با طرح پازل
  • ایده‌های خلاقانه برای ساخت کتابخانه

قفسه کتاب اتاق | خرید قفسه کتاب اتاق | خرید تجهیزات و سبد فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

قفسه‌های کتاب مخفی

باکس‌ها و جعبه‌های کتاب تنها روش قفسه بندی کتاب ها در اتاق نیستند. شلفهای فلزی که به دیوار پیچ شده را نیز به آسانی می‌توان به‌عنوان کتابخانه به کار برد. این روش بیشتر برای قفسه کتاب در خانه‌های مدرن  استفاده خواهد شد. برای جذابیت بیشتر فضا میتوان کتاب‌های یک اندازه را در هر ردیف قفسه جداگانه قرار داد. چنانچه شلفها به‌درستی نصب و محکم شوند تعداد زیادی کتاب را می‌توان روی آن قرار داد. همچنین با قرار دادن خلاقانه آن‌ها روی دیوار نیز می‌توانید طرح‌های جالبی را خلق کنید. گیره پایینی این شلفها را باید در جلد کتاب پایینی قرار دهید تا از سرخوردن کتاب‌ها جلوگیری شود. این ایده برای برای افرادی بوده که از تعداد کتاب‌های محدودی برخوردارند یا تمایل به تزئین دکوراسیون خانه دارند و هم چنین این قفسه کتاب مناسب نشیمن یا راهروهایی بوده که در دید همگان وجود دارد.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع خرید قفسه کتاب  ، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید خرید قفسه کتاب و سبد حراجی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code