آموزشی

مختصری درباره دستگاه لیبل زن

در این مطلب به توضیح دستگاه لیبل زن می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

دستگاه های لیبل زن و قیمت زن در نحوه عملکرد تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. لیبل زن دستگاهی است برای چاپ اطلاعات محصولات و در حال تولید است. در ادامه به لیبل زن می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید هرگونه تجهیزات فروشگاهی با تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت در کرج همراه باشید.

 لیبل در معنای لغوی یعنی برچسب یا اتیکت و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی است که مشخصات کالا را روی آن درج می‌کنند و معرف کالاست. هماگونه که می‌دانید لیبل‌ها در دسته بندی دارای انواع مختلف و گوناگون‌می‌باشند  که عبارتند از :

۱- لیبل پشت چسبدار ۲- لیبل پشت چسبدار شیت ۳- لیبل پشت چسبدار رول

 انواع لیبل زن پشت چسبدار از نظر جنس لیبل :

۱- لیبل پشت چسبدار کاغذی: این نوع لیبل از جنس  کاغذ می‌باشد و یکی از ارزانترین لیبل. ها  و یا برچسب‌ها است.

۲- لیبل پشت چسبدار PVC: لیبل پی وی سی در حقیقت به تمام لیبل‌های مقاوم  به رنگ سفید پلاستیکی که  دارای متریال,Pet, PE, PP می‌باشند اطلاق می‌شود و اکثر در دو نوع مات و براق تولید می‌شوند و استفاده از آن در مواقعی‌ می‌باشد که نیاز به  استحکام و مقاومت بیشتری از لیبل‌ها کاغذی با ماندگاری چاپ به بالاتر نیاز است و  یا بسته بندی محصول در محیطی مرطوب نگهداری شده است و رطوبت سبب  از بین رفتن لیبل کاغذی می‌شود. هنگامی  که این لیبل را پاره  می‌کنید متوجه جنس آن می‌شوید که به سختس پاره می‌‍شود و مانند پلاستیک است.

۳- لیبل پشت چسبدار شیشه ای یا لیبل پشت چسبدار ترانسپرنت : این لیبل شفاف است و برای  محصولاتی که می‌خواهید محصول از پشت لیبل قابل مشاهده  باشد استفاده می‌شود

۴- لیبل پشت چسبدار متالایز  : این لیبل نقره ای رنگ  است و شبیه  به ورق فویل آلومینیومی است و  دارای چسبندگی می‌باشد  که آن را بر روی  فلز و شیشه و پلاستیک  می‌توان قرار داد. همچنین دارای خاصیت ضد آب می‌باشد و  از قابلیت شستشوی بسیار بالایی برخوردار است. می‌توان از این لیبل بر روی کالاهای صوتی و تصویری و لوازم خانگی و قطعات صنعتی  استفاده کرد.

لیبل زن OPP

لیبلی می‌باشد که  جنس آن از پلی پروپیلن است  (oriented polypropylene )  که ایبن لیبل بیشتر در محصولات نوشابه و آب معدنی استفاده می‌شود. این  مدل لیبل ، به لیبل زن خاص خود که به لیبل زن OPP معروف می‌باشد نیاز دارد.  قیمت  این دستگاه تمام اتوماتیک  در مقایسه  با لیبل زن پشت چسبدار خیلی بیشتر است ، اما لیبل ابن دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌ها ارزان‌تر می‌باشد. این لیبل در هنگام آسیب دیدن، از محصول جدا می‌شود و اثری از معرف و تولید کننده نمی‌ماند. اما در لیبل پشت چسبدار جدا شدن از محصول بسیار ئشوار می‌باشد به این دلیل که  این لیبل بسیار محکم است.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

شماره‌های تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code