قفسه فروشگاهی

قفسه گرد فروشگاهی

قفسه گرد فروشگاهی

قفسه های گرد فروشگاهی با توجه به فرمت و ابعاد گوناگون هر فروشگاه دارای انواع مختلفی هستند. برخی از انواع قفسه های فروشگاهی با هدف کاربری خاص طراحی و تولید می شود. یکی از انواع این قفسه های ویژه فروشگاهی قفسه های گرد هستند که عموما در فضای میانی فروشگاه مستقر می شوند. عمق طبقات این قفسه ها به دلیل ایجاد نمای بهتری از کالاهای چیدمان شده بصورت کاهشی از پایین به بالا طراحی می شود تا هم دید مناسبی از محصول ایجاد کرده و هم دسترسی مشتریان به محصولات را تسهیل نماید. گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی گرد فروشگاهی و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه گرد فروشگاهی به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

کاربرد قفسه گرد فروشگاهی

این نوع برای چیدمان کالاهای خاصی مانند تنقلات مناسب است. با استفاده از اکسسوری هایی مانند جداکننده یا دیوایدر و تقسیم نمودن فضای داخل طبقات قفسه می توان کالاهای کوچکی مانند انواع شکلات و یا آجیل را بر روی آن نمایش داد. نمای متفاوت و زیبای محصول برای جذب مشتری مناسب بوده و چیدمان کالاهای تخفیفی می تواند منجر به افزایش فروش گردد. جنس این نمونه، فلزی و یا ام دی اف است. همچنین به منظور جلوگیری از ریزش کالا بهتر است از گارد جلویی طبقات استفاده شود. یکی از بهترین مکان ها برای استقرار سرلاین در بخش شلف و سرلاین های فروشگاهی است که با دارا بودن زاویه دید مناسب منجر به افزایش فروش می شود.

ساختار

از لحاظ مکانیزم ساخت با توجه به اینکه قفسه های گرد فلزی به نسبت سایر قفسه ها به فضای بیشتری نیاز دارند، استفاده از قطعات تفکیک شده و مونتاژ آنها در محل نصب می تواند علاوه بر فراهم سازی امکاناتی همچون تغییر در تعداد و فاصله بین طبقات، جابجایی و حمل و نقل محصول را نیز تسهیل کند و محصول در هنگام بارگیری به فضای کمتری نیاز خواهد داشت.

راهنمای خرید قفسه گرد وسط فروشگاهی

قبل از خرید قفسه گرد مورد نظرتان حتما به راهنمای خرید دقت نمایید که محصول خریداری شما بتواند نیازهای شما را تامین نماید و ارزان قیمت بودن آن سبب نشود تا کارهای شما قابل انجام نباشد. یکی از آن موارد مشخص شدن این است که قفسه قادر به تحمل چه وزنی می باشد و در صورت این که بخواهید محصول سنگینی را روی قفسه قرار بدهید حتما باید وزن آن را به فروشنده اعلام و سپس خریداری نمایید.

قیمت و خرید قفسه گرد فروشگاهی در پرشین صنعت

قیمت این نوع از قفسه ها با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه گرد فروشگاهی با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

جهت سفارش قفسه گرد فروشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به تجهیزات فروشگاهی پرشین‌صنعت آسیا مراجعه کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس فروشگاه پرشین صنعت:

  • ۸۹ ۱۰۰ ۹۱۰ ۰۲۶
  • ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
  • ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
  • ۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code