قفسه

قفسه های قابل تنظیم

درباره قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای انبار و فروشگاه مزایا و قیمت قفسه های نو و دست دوم در ادامه مقاله مرکز پخش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت

قفسه های پیچ و مهره ای با قابلیت قابل تنظیم بودن، به شما این امکان را میدهند که از قفسه ها راحت تر برای نگهداری اقلام، ذخیره، نمایش یا فروش اقلام مختلف استفاده کنید. قفسه های پیچ و مهره ای دارای اجزای مختلفی قفسه های ثابت که با پیچ و مهره ها متصل میشوند و کفی های فلزی قفسه که میتوانند در موقعیت های مختلف استفاده بشوند. کفی های هر قفسه توسط رزوه هایی در جای خود ثابت میشوند. بخش اعظم قیمت قفسه های فلزی را کفی قفسه ها تشکیل میدهند. ما در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت مرکز پخش قفسه های فلزی، انواع قفسه فلزی دست دوم فروشگاهی و سوپرمارکتی، انواع قفسه های فلزی انباری طوسی منزل یا انبار های صنعتی را با قیمت باور نکردنی به فروش میرسانیم. با ما همراه باشید.

نصب قفسه های پیچ و مهره ای

قفسه بندی های قابل تنظیم پیچ و مهره ای را با توجه به مورد استفاده به یک دیوار وصل کرد یا به صورت ایستاده و خود اتکا استفاده کرد. سازه هایی که برای اتصال به دیوار ساخته شده اند معمولا دارای نوار های فلزی صافی هستند که موازی با دیوار قرار میگیرند و توسط پیچ به دیوار وصل میشوند. سپس روی این نوارها براکت هایی برای نگهداری کفی قفسه های فلزی روی آنها متصل میشود. در مقابل قاب قفسه های ایستاده فلزی دارای نوار های زاویه داری هستند که  با استفاده از پیچ دو لبه قفسه را به هم متصل میکند و سفت میشود. قفسه بندی های فلزی پالتی قوی ترین نوع قفسه های موجود هستند که دارای نوارهای L میباشند. و استحکام لازم را برای نگهداری از اجناس سنگین به قفسه میدهد.

استفاده از قفسه های قابل تنظیم در فروشگاه

تمامی صنعتگران هرروزه به دنبال استفاده بهینه تر از فضای انبارها و فروشگاه های خود هستند. آنها همچنین این تغییرات و تحولات را به شرطی میپذیرند که قیمت آن زیاد بالا نباشد. پیش از این از قفسه های چوبی در فروشگاه ها استفاده میشده است. هزینه نگهداری، خرید یا تعمیر از این قفسه های فروشگاهی بالا بود و البته چندان هم قابل تنظیم متناسب با نیاز حجره داران نبود. به همین دلیل قفسه های چوبی قدیمی، جای خود را به قفسه های فلی با کفی قفسه های چوبی دادند و در نهایت چوب به طور کامل از مصارف صنعت انبار داری یا فروشگاهی خارج شد و قفسه های فلزی طوسی برای انباری روی کار آمدند. در ادامه این فرایند صنعتگران برای صرفه جویی بیشتر در مخارج خود به خرید قفسه های فلزی دست دوم برای انباری یا فروشگاه خود روی آوردند.

قفسه فلزی طوسی پیچ و مهره ای

قفسه های فلزی طوسی انباری پیچ و مهره ای همانطور که از اسم آنها مشخص است، با استفاده از پیچ و مهره ها به یکدیگر وصل میشوند. اما مزایای استفاده از این قفسه های فلزی که با استفاده از پایه های نگهدارنده و کفی ها به راحتی سرهم بندی میشوند چیست؟

  • نصب راحت
  • جابجایی سریع
  • قیمت مناسب
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هر طبقه
  • قابلیت تنظیم عرض طبقات
  • امکان خرید جنس دست دوم
  • استحکام بالا
  • دسترسی انسانی سریع
  • قابل اجرا در فضاهای محدود

در میان مواردی که گفته شده مناسب بودن قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نو و دست دوم که برای انبار های منازل یا صنعتی استفاده میشود مهمترین فاکتور محسوب میشود. پس در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت قفسه های فلزی پیچی انباری و فروشگاهی

قفسه های فلزی پیچ و مهره ای نو و دست دوم که در انباری ها یا در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند، دارای ویژگی های مختلفی مثل اندازه، ارتفاع، رنگ، جنس و  میباشند. همین امر موجب نوسان قیمت انواع مختلف قفسه های فلزی میشود. به همین جهت ما در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت، پاسخگویی آنلاین و اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. برای ارتباط با کارشناسان ما در مرکز پخش قفسه های فلزی فروشگاهی و انباری راههای ارتباطی زیادی وجود دارد.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ –

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code