قفسه

قفسه کتاب فلزی

خرید اینترنتی قفسه کتاب فلزی قیمت قفسه کتاب فلزی قفسه کتاب فلزی دست دوم فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت

اگر میخواهید با کمترین هزینه یک کتابخانه زیبا و جمع و جور برای نگهداری کتابهای خود ای فرزندانتان داشته باشد. در عین حال میخوهید این کتابخانه فضای کمی را اشغال کند و به راحتی قابل جابجایی باشد، پیشنهاد ما استفده از قفسه کتاب فلزی است. این قفسه های فلزی به قفسه های مشبک کتاب نیز معروف هستند. ما در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت انواع قفسه فلزی کتاب را به صورت نو و دست دوم عرضه میداریم. پس اگر به دنبال خرید اینترنتی قفسه فلزی کتاب هستید، شانس با شما یار بوده است. برای خرید انواع قفسه بندی مشبک فلزی کتاب با قیمت مناسب کافی است با پرشین صنعت تماس بگیرید. بعد از کسب اطلاعات کافی درباره ساختار و کاربرد انواع قفسه مشبک، شماره تماس را در آخر مقاله دریافت کنید!

قفسه مشبک فلزی نگهدارنده کتاب

بسیاری از افراد معتقدند که قفسه های فلزی بهترین روش برای نگهداری کتاب ها هستند. البته این نظر مخالفان بسیاری دارد اما خب طرفداران این مدل قفسه کتاب نیز دلایل خود را دارند. پیش از هرچیز باید به قیمت مناسب این قفسه ها نسبت به قفسه های چوبی یا کتابخانه های بزرگ دیواری اشاره کرد. مزیت دوم قفسه های فلزی کتاب سبک بودن و قابل حمل بودن آن است. شما به راحتی میتوانید این کتابخانه را از این سوی اتاق به سمت دیگر ببرید یا اصلا به یک اتاق دیگر منتقل کنید.

نکته مثبت سوم در خرید قفسه های فلزی کتابخانه ای این است که برای هر فضایی و با هر کاربردی مناسب هستند. مثلا شما میتوانید از این مدل قفسه بندی فلزی که با بست به هم متصل میشوند در منزل، ادارات، باشگاه ها، مغازه ها و … استفاده کنید. این چند مورد توانسته اند قفسه های فلزی کتاب را به پر فروش ترین قفسه های موجود تبدیل کنند. برای خرید این مدل قفسه ها و انواع دیگر قفسه مثل قفسه های پیچ و مهره ای طوسی فروشگاهی و انباری با فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس بگیرید. نمونه هایی از کاربرد این قفسه ها را در ادامه شرح خواهیم داد.

کاربرد قفسه های فلزی مشبک

درست است که اسم این قفسه ها قفسه های فلزی کتاب است اما حقیقت این است که بیشتر از اینکه برای کتاب استفاده شوند برای جاهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. شاید تا به حال دیده باشید که از قفسه های پیچ و مهره ای در سوپر مارکت ها، فروشگاه های خار و بار فروشی، مغازه های لباس فروشی، حتی در خانه ها به عنوان قفسه لباس یا اسباب بازی استفاده شود.

خب شاید بپرسید اینهمه قفسه فلزی چرا؟ چون ارزان، به صرفه با طول عمر بالا و کم جا است. این قفسه ها را به راحتی میتوان سرهم بندی کرد و نیازی به پرداخت هزینه نصاب هم ندارید! اگر تصمیم بگیرید تا با یک خرید اینترنتی این قفسه های فلزی را درب منزل دریافت کنید، حتی دیگر نیازی به خارج شدن از خانه برای تهیه این کتابخانه ندارید.

قفسه فلزی در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها

بله این نوع قفسه های در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها بسیار رایج است. چون صاحب مغازه میتواند به راحتی آن را جابجا کند و جنس های خالی شده را به انبار یا جای دیگر منتقل کند! احتمالا دیده اید که سوپرمارکت ها برای جای تنقلات از این قفسه ها استفاده میکنند! چون میتوانند به راحتی روزها آن را به بیرون از مغازه منتقل کنند و در انتهای کار آن را مجدد به داخل بیاورند. البته بیشتر مغازه دارها برای صرفه جویی در هزینه ها قفسه کتاب های فلزی دست دوم را خریداری میکنند. ما در فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت انواع قفسه های فلزی نو و دست دوم را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش میرسانیم.

در فروشگاه های لباس نیز این مدل قفسه های فلزی برای نگهداری اجناس کاربرد دارند چون هزینه کمتری را برای مغازه دار به دنبال دارد. به خصوص فروشگاه های محلی و نوپا از این مدل قفسه ها بیشتر خریداری میکنند.

قفسه فلزی کتاب

قفسه های کتاب فلزی در منزل

اگر به دنبال خرید قفسه های کتاب‌فلزی برای خانه خود هستید، احتمالا شما یک مادر یا پدر فداکار هستید که از بهم ریختگی اتاق فرزندانتان به سطوح آمده اید. احتمالا کتابهای فرزند تازه به مدرسه رفته تان همیشه گوشه و کنار خانه است یا اینکه میخواهید پیش از اینکه او به مدرسه برود، نظم را به او آموزش دهید! شاید شما یک دانشجو یا فردی بسیار علاقه مند به کتاب خواندن هستید که نمیدانید کتاب های خود را کجا قرار دهید تا هم منظم باشد، هم دم دست و هم مراقبت صحیح از آن انجام شود. خب با خرید اینترنتی قفسه های کتاب فلزی و دریافت آنها درب منزل اولین قدم را برای مرتب کردن خانه خود برداشته اید.

ساختار قفسه های فلزی

قفسه های کتاب فلزی از دو بخش اصلی بدنه فلزی و اتصال ساخته شده است. که شما به راحتی میتوانید آنها را به هم متصل کنید. جنس بدنه از آهن و جنس اتصال ها پلاستیکی می باشد. این نوع قفسه ها به دلیل اجزای مستحکم و رابط های مناسبی که دارند،به راحتی میتوانند وزن های بسیار بالا را تحمل کنند. پس حتی اگر کتابهای قطور و سنگین دانشگاهی دارید، این قفسه ها برای نگهداری از آنها مناسب میباشند.

قفسه فلزی کتاب که در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت به صورت نو و دست دوم عرضه میشوند، دارای تنوع رنگ و طرح بالایی هستند. اما مهمترین نکته در این قفسه ها تنوع مدل آنهاست. شما میتوانید به هرشکلی که دوست دارید قفسه کتاب خود را تنظیم کنید. دوست دارید یک ردیف قفسه داشته باشید یا دوتا؟ مایلید یک کتابخانه بلند دیواری داشته باشید یا قفسه های کوتاه با عرض بیشتر را ترجیح میدهید؟ آیا دوست دارید کتابخانه شما مدل یک خانه را به خود بگیرد یا یک کتابخانه ساده را ترجیح میدهید؟قفسه های فلزی کتاب هرمدلی را که شما بپسندید به خود میگیرند.

خرید اینترنتی قفسه کتاب فلزی

برای خرید قفسه های فلزی کتاب نو یا دست دوم با بهترین جنس قیمت مناسب، کافی است با فروشگاه تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت تماس بگیرید. تا تهداد و رنگهای دلخواه خود را سفارش دهید. ما شما را برای داشتن محیطی زیباتر راهنمایی میکنیم. باری ان کار کافی است بعد از خرید قفسه های یک طبقه کوچک در هر سمت ایجاد کنید و از گلدان های تزیینی روی آن استفاده کنید. با این کار به قیمت کم قفسه ها، یک محیط زیبا را خلق خوهید کرد.

قیمت قفسه فلزی

قفسه های فلزی کتاب در فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت به صورت نو و دست دوم به فروش میرسند که البته با توجه به مدل قفسه و اندازه و تعداد متفاوت هستند. بنابر این برای خرید قفسه ها با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱: ۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code