قفسه فروشگاهی

قفسه فلزی دسته دوم

قفسه یک طرفه دیواری - تجهیزات فروشگاهی - قیمت و خرید قفسه فلزی انباری نو و دست دوم ، قفسه فلزی کتاب دست دوم و پیچ و مهره ای و سایر تجهیزات فروشگاهی در وبسایت اینترنتی پرشین صنعت آسیا

قفسه بندی فلزی نو و دست دوم دو انتخاب پیش رو برای راه اندازی انبارهای صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی می باشند که هر یک دارای مزایا و معایب و محدودیت هایی هستند. یکی از رایج ترین سوالاتی که اغلب کسب و کارها قبل از قفسه بندی فروشگاه یا انبار میپرسند این است که، قفسه بندی نو بخریم یا دست دوم؟ هر یک از این دو گزینه چه ویژگی هایی دارند؟ گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه فلزی دسته دوم به پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید.

قفسه بندی فلزی نو

قفسه های تولید شده به صورت سفارشی یا عمده که تا کنون به بهره برداری نرسیده اند قفسه های نو فلزی می باشند که تنوع در آنها بسیار زیاد بوده و مزایای متعددی را به همراه دارند. این قفسه ها را می توان در هر دو گروه قفسه ثابت و متحرک تقسیم بندی نمود که هر یک دارای زیرمجموعه می باشند و متناسب با شرایط انبار و محصولات موجود در آن در نهایت می توان گزینه های مناسب را خریداری کرد.

مزایا قفسه بندی فلزی نو

در حالت کلی اغلب افراد فعال در حوزه راه اندازی و ارائه تجهیزات انبارداری تاکید می کنند که بهتر است قفسه بندی فلزی دست دوم را خریداری نکنید! دلایل زیادی برای این گفته وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • تنوع بالا در قفسه های فلزی نو
  • کیفیت بالا قفسه
  • نصب و بهره برداری استاندارد
  • ارائه گارانتی برای قفسه های نو فلزی

با توجه به اینکه قفسه های فلزی نو را از کجا خریداری می کنید، ممکن است گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه گردد. با خرید این قفسه ها از شرکت های معتبر و شناخته شده می توان پس از خرید و نصب برگه گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت نمود که مدت زمان اعتبار آن تا حد زیادی به سازنده قفسه بستگی دارد.

معایب قفسه نو فلزی

علیرغم مزایای متعددی که برای قفسه های نو فلزی ارائه شد، این قفسه ها ممکن است با برخی محدودیت ها مواجه باشد. از مهم ترین معایب قفسه های نو می توان به قیمت بالای آنها اشاره نمود. البته در انبارهای بزرگ و صنعتی که تعداد کالا بسیار زیاد بوده و وزن هر طبقه تا حد زیای سنگین می باشد، بدون شک پرداخت هزینه بیشتر به منظور تضمین کیفیت کاملا آگاهانه خواهد بود.

قفسه بندی فلزی دست دوم

به دلایل مختلف از قبیل تغییر شغل، کاهش فضای انبار، تغییر نوع کالاها و محصولات و نیاز به قفسه های جدید ممکن است قفسه های استفاده شده انبار تحت عنوان قفسه فلزی دست دوم به فروش برسند. این قفسه ها در برخی از مواقع می توانند انتخاب مناسبی باشند و در برخی از مواقع بهتر است قفسه های فلزی نو خریداری شوند. از مهم ترین مزایا و معایب این قفسه ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

مزایا انتخاب قفسه فلزی دست دوم

به جرات می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایلی که ممکن است برای تجهیز کردن انبار یا مغازه ها از قفسه های فلزی دست دوم استفاده شود، قیمت ارزان و پایین آنها نسبت به سایر انواع قفسه ها می باشد. این قفسه ها در بسیاری از مواقع تا نصف قیمت به فروش میرسند و در نتیجه می تواند هزینه های انبارداری را به شدت کاهش دهند.

معایب قفسه بندی دست دوم

قفسه های دست دوم فلزی علیرغم قیمت پایینی که دارند، در بسیاری از مواقع از نظر کیفیت و استحکام در سطح مطلوبی قرار نگرفته اند و ممکن است ترک و شکستگی های نامحسوس در آنها منجر به ریزش سازه و خسارت های مالی و جانی گردد.

از دیگر معایب قفسه بندی فلزی دست دوم می توان به ظاهر آنها اشاره نمود. استفاده مکرر از قفسه ها در نهایت منجر به ایجاد خراش روی سطح آنها و ریختگی رنگ ها گردد. در نتیجه نه تنها ظاهر آنها زیبا نخواهد بود، بلکه احتمال زنگ زدگی و خوردگی با مواد شیمیایی مختلف در آنها وجود دارد.

قیمت و خرید قفسه فلزی دسته دوم در پرشین صنعت

 قیمت قفسه فلزی دسته دوم با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر میباشد. شما میتوانید انواع قفسه سوپر مارکت را در فروشگاه پرشین صنعت خریداری نمایید.  برای خرید و اطلاع از قیمت و خرید قفسه سوپر مارکت با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.

در صفحات رسمی اینستاگرام مار را دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code