قفسه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک

قفسه فروشگاهی

استفاده از قفسه بندی‌ فروشگاهی بهترین راه برای عرضه‌ی محصولات و در معرض دید قرار دادن آن‌هاست. این قفسه‌ها متناسب با هر فضای فروشگاهی تولید می‌شوند. قفسه فلزی فروشگاهی مدل کلاسیک یک طرفه یکی از نمونه‌های موجود و پرکاربرد در تجهیزات فروشگاهی است که برای فروشگاه‌های کوچک و زنجیره‌ای متوسط و بزرگ است.

شرکت پرشین صنعت آسیا تولید کننده انواع قفسه فلزی ، قفسه سوپری ، قفسه انباری، قفسه فلزی فروشگاهی ، انواع شلف فلزی هایپری ، یخچال فروشگاهی یخچال پرده هوا ، میز چک اوت و صندوق فروشگاهی و همچنین تجهیزات فروشگاه زنجیره ای میباشد . مجموعه پرشین صنعت آسیا قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یکطرفه را تولید کرده است تا صاحبان فروشگاهها بتوانند در زمینه دکوراسیون و چیدمان برای هر نوع فضایی از این قفسه کلاسیک استفاده کنند.

مزایای اصلی قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یک طرفه

  • عدم نیاز به نصب: قفسه‌های فروشگاهی یکطرفه نیازی به نصب و ایجاد اتصالات به دیوار و غیره را ندارند. این مزیت برای فروشگاه‌های کوچک اهمیت ویژه‌ای دارد.
  • طراحی بادوام: قفسه‌های یک طرفه هایپری از ورقه‌های ۰.۷ میلی‌متری ساخته شده و سپس توسط پل‌های تقویتی حمایت می‌شوند. این شکل از طراحی باعث دوام و بالا رفتن کارایی قفسه‌های فروشگاهی ، هایپری می‌شود.
  • کاربردی بودن: از قفسه‌های یکطرفه در مکان‌های بسیاری می‌توان استفاده کرد. همچنین در فضاهای مرده‌ی فروشگاه‌ها می‌توانید از یک قفسه یک طرفه کمک بگیرید.
  • تجهیزات اضافی: امکان نصب تجهیزات اضافی مانند حفاظ‌ جلو و کنار، شلف‌ لیبل و سبد تنقلات از ویژگی‌های دیگر این قفسه‌هاست.

مزیت قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یک طرفه چیست؟

این سبک از قفسه‌ها در کنار دیواره‌ها قرار می‌گیرند و برای مدیریت فضاهای مرده گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. مزیت دیگر قفسه‌های کلاسیک یک طرفه، آسانی نصب آن‌هاست. سرهم کردن این قفسه‌ها به دانش و تخصص بالایی نیاز ندارد و خریداران با کمترین تجهیزات می‌توانند آن را سرهم کرده و یا جداسازی کنند.

نکته دیگر درباره مدل‌های فروشگاهی و هایپری و مقایسه آن با مدل‌ اکونومی همین قفسه‌هاست. مزیت مدل هایپری مقاومت بالا و تحمل بار بیشتر است. در ساخت این قفسه‌ها از ورقه‌های ۰.۷ میلی‌متری استفاده شده است، که با پل‌های تقویتی حمایت می‌شود. این شکل از طراحی اگرچه باعث بالا رفتن قیمت نهایی قفسه‌ها می‌شود، اما باعث شده تا قفسه‌های هایپری مشتریان بیشتری داشته باشد.

از قفسه های فلزی فروشگاهی مدل کلاسیک یک طرفه کجا استفاده کنیم؟

تقریباً فرقی نمی‌کند که صاحب چه کسب و کاری هستید. از فروشگاه‌های مواد خوراکی گرفته، تا صنف پوشاک، فروشگاه‌های تجهیزات خودرو و لوازم یدکی‌ها و خرده‌ فروش‌های دیگر، می‌توانند برای طراحی دکوراسیون مغازه‌ی خود به سراغ قفسه یک طرفه خودایستا هایپری بروند.

علاوه بر مزیت‌هایی که در بالا به آن پرداختیم، جا دارد به بحث اجاره‌ای بودن فروشگاه‌ها نیز اشاره کنیم. اگر برای راه اندازی کسب و کارتان مجبور به اجاره‌ی مغازه هستید، قفسه‌های خودایستا گزینه‌ی مناسبی برای شماست. زیرا نیازی به نصب تجهیزات اضافی ندارد و سرهم کردن آن هم خیلی کار پیچیده‌ای نیست. به علاوه اگر به سراغ مدل‌های هایپری بروید، به خاطر ظرافت در طراحی، مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر، گزینه‌ی بهتری به حساب می‌آیند.

شکل و شمایل قفسه کلاسیک یک طرفه

در ساخت قفسه‌های خودایستای هایپری برخلاف مدل‌های اکونومی، از ورقه‌های ۰.۷ میلی متری استفاده می‌شود. تعداد ردیف‌های در نظر گرفته شده برای قفسه‌های این محصول ۶ طبقه می باشد و رنگبندی آن به درخواست مشتری تعیین می‌گردد. ارتفاع کلی این قفسه فلزی ۲۱۰ سانتیمتری میباشد. طول قفسه‌ها نیز در دو مدل ۷۰ و سانتیمتری قابل طراحی است. درنهایت بحث عمق کفی‌هاست؛ که ۳۰ سانتیمتر میباشد.

نکته‌ی دیگر رنگ بندی قفسه‌های هایپری است. اگر به دنبال رنگ بندی خاصی هستید، خیالتان راحت، زیرا این قفسه‌ها را می‌توانید در هر رنگ پیشنهادی‌ای سفارش بدهید و سپس تحویل بگیرید.

قیمت قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یک طرفه

قیمت قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یکطرفه با توجه به انتخاب رنگ آن متفاوت است. تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده بهترین قفسه فروشگاهی مدل کلاسیک یکطرفه و دیگر تجهیزات فروشگاهی با قیمت مناسب می‌باشد. برای سفارش و اطلاع از قیمت سبد حراجی فروشگاه به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا مراجعه فرمایید. تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج آماده ارائه بهترین قفسه های فروشگاهی با بهترین قیمت‌ها به شما عزیزان می‌باشد.

ایمیل: info@persiansanatasia.com

تلفن ۱۰۲۶۹۱۰۱۰۰۸۹

موبایل: ۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶ – ۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶ – 

اینستاگرام: پرشین صنعت آسیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code