آموزشی, تجهیزات فروشگاهی, قفسه فروشگاهی

قفسه سوپری چیست؟

قفسه سوپری فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

امروزه سیستم بازار هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها نسبت به گذشته بیشتر پیشرفت کرده و مخاطبان رغبت بیشتری برای خرید از این مکان ها دارند بنابرین رقابت بسیار شدیدی در این بازار شکل گرفته و شرکت های بسیاری برای خدمات رسانی به این فروشگاه ها بوجود آمده است. قطعا یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب بیشتر بررسی رفتار مشتری و سپس هدایت آن به سمت قفسه‌فروشگاهی کالای مورد نظر اوست تا با صرف زمان کمتر و تنوع بیشتر به انتخاب خود دست یابد در این مسیرنوع قفسه بندی و قفسه سوپری فروشگاهی یکی از مهم ترین عوامل رونق یک فروشگاه خواهد بود. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات‌فروشگاهی مانند سبد حراجی فروشگاهی ، استند فروشگاهی فلزی و قفسه فروشگاهی ، میز چک اوت فروشگاهی و … با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج در تماس باشید.

کاربرد  قفسه سوپری فروشگاهی

قفسه های سوپری فروشگاهی بیشتر در سوپر مارکت‌ها که فضای کوچکتری نسبت به هایپرمارکت‌ها دارند، استفاده می‌شود. با توجه به اینکه قفسه های سوپری یا سوپر مارکتی به دیوار نصب می‌گردد، دیگر نیازی به صفحه پشتی نداشته و قیمت تمام شده محصول را کاهش می‌دهد. گروه پرشین صنعت در راستای تجهیز فروشگاه‌هایی با متراژ کمتر اقدام به تولید قفسه های فروشگاهی از نوع سوپر مارکتی با کیفیت و رنگبندی با توجه به درخواست مشتری کرده است. این قفسه ها در رنگبندی‌های مختلف تولید میشوند. قفسه  های فروشگاهی سوپرمارکتی دراکثر سوپرمارکتهای بزرگ وجود دارد .و از متداولترین قفسه های موجود در بازار میباشد . این محصولات ساخته شده از با کیفیت ‌ترین ورق های آهن روغنی هستند. این محصولات قابلیت نصب ستون‌ها به دیوار را دارند.

انواع قفسه‌های فروشگاهی سوپرمارکتی

قفسه های سوپری فروشگاهی در انواع مختلف در فروشگاه کاربرد دارند. انواع این تجهیزات با توجه به کاربردی که دارند متفاوت خواهد بود. در ادامه ه معرفی انواع این محصولات میژردازیم. انواع قفسه سوژر مارکتها عبارتند از:

  • قفسه اتکت خور
  • قفسه سوپرمارکتی دیوارکوب
  •  قفسه سوپرمارکتی دو طرفه خود ایستا
  • قفسه‌فروشگاهی یک طرفه خود ایستا

قفسه سوپری فروشگاهی | قفسه فروشگاهی | خرید تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج

 مشخصات  قفسه های فروشگاهی یکطرفه

قفسه سوپری فروشگاهی یکطرفه دارای کاربردهای متفاوت در فضاهای مختلف فروشگاهی دارای قابلیت نصب راحت و سریع  و تنظیم فاصله طبقات ارتفاع استاندارد ستون این مدل قفسه ها ۲۲۵ سانتی متر است که دارای ضخامت.۲ میلی متر است. تمام اجزاو قسمتهای آن  با پوشش رنگ پودر الکترو استاتیک پوشانده شده است. تمام طبقات دارای ضخامت ورق آهن۷/.میلی متر است. این قفسه ها قابلیت نصب اتکت یا لیبل هم دارا هستند.

مشخصات قفسه‌فروشگاهی سوپر مارکتی دو طرفه

 قفسه های دو طرفه دارای کاربردهای مختلف در فضاهای متفاوت هستند. این تجهیزات دارای قابلیت نصب آسان با فاصله ها و زاویه های متفاوت ومتنوع میباشند.ارتفاع استاندارد این قفسه ها۱۴۰و ۱۸۰ سانتی متر با ضخامت ۲/۵.۲ میلی متر است. این قفسه ها قابلیت نصب اتکت  یا لیبل قیمت هم خواهند داشت.

خدمات گروه صنعتی پرشین صنعت آسیا

گروه صنعتی تجهیزات‌فروشگاهی پرشین صنعت آسیا با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع کالسکه خرید، سبد دستی خرید، سبد حراجی، استند فروشگاهی، میز چک اوت ، شلف و کشوی پول فروشگاهی با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید چرخ دستی و سبد حراجی فروشگاهی ، ترولی خرید فروشگاه ، یخچال و فریزر فروشگاهی و انواع تجهیزات و قفسه فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا در کرج مراجعه فرمایید یا با فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تماس حاصل فرمایید.

در صفحات رسمی اینستاگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام

شماره‌های تماس:

۰۹۱۲۰۴۰۰۳۷۶
۰۹۱۲۰۴۰۰۲۷۶
۰۹۱۲۹۴۱۸۴۸۶
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۴
۰۹۱۲۰۳۰۳۱۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code